Hmm, lijkt me niet dat dat kaartje al aankomende editie gebruikt gaat worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik had dit kaartje nog gevonden:
[ afbeelding ]
The Barn schijnt het podium naast het hoofdpodium te zijn. Ik vraag me af of dat goed gaat qua geluid, omdat heel veel tegelijk speelt op zowel de Main als The Barn.
Het vierde podium komt volgend jaar
Dat kaartje niet, maar de opzet blijft hetzelfde want alleen het vierde podium mist.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me niet dat dat kaartje al aankomende editie gebruikt gaat worden.
Hebben ze misschien de hoge populieren op het terrein gekapt vanwege het drama van pukkelpop vorig jaar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Bayswater het volgende:
Erg veel bomenrijen inderdaad, waar komen die plots vandaan?
Dat vierde podium is dus gepland voor 2013 (staat ook op het kaartje).quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kaartje impliceert 4 podia terwijl het programma er maar 3 heeft. Lijkt me niet dus.
Bomen kun je plantenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:59 schreef Bayswater het volgende:
Erg veel bomenrijen inderdaad, waar komen die plots vandaan?
Ze zijn al gekapt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef F_JD het volgende:
Het lijkt me niet dat het bos, waar volgens dat kaartje podium 3 is, al gekapt is. Lijkt me dat The Barn voor dit jaar gewoon op het veld met eettentjes aan de kant van de Marquee komt.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=6O3GHPF1quote:Bomen wijken voor uitbreiding Rock Werchter
ROTSELAAR - Bij het festivalterrein van Rock Werchter moet een hectare bos verdwijnen. Dat is een gevolg van het aangepaste Ruimtelijk Uitvoeringsplan (RUP) Rock Werchter, dat vandaag op de provincieraad wordt goedgekeurd.
‘We willen Rock Werchter in Werchter houden', zegt gedeputeerde van Ruimtelijke Ordening Julien Dekeyser (Open Vld). ‘We willen het scenario van Pukkelpop vermijden en dus moeten risicofactoren als vallende bomen weg uit het draaiboek.'
Het festivalterrein blijft even groot, maar het verdwijnen van het bos geeft de organisatie meer mogelijkheden voor meer podia. ‘Die mogelijkheid zit er zeker in. De podia kunnen verder uit mekaar', zegt Dekeyser. ‘Maar laat het duidelijk zijn dat het kappen van de bomen impliceert dat er een even groot aantal nieuwe bomen in de regio moet komen. Waar precies is nog onduidelijk.'
Tegen februari of ten laatste maart volgend jaar worden de bomen gekapt met de goedkeuring van het Agentschap Natuur en Bos, zodat de editie 2012 van Rock Werchter in de beste omstandigheden kan verlopen
Dat is er dan dus niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:26 schreef Beul het volgende:
Als er maar genoeg schaduw is mocht er weer zo'n temperatuurtje zijn van gemiddeld 38 gr net als 2 jaar geleden. Dat is mij toch weer net te warm
Gemiddeld. Van mij mocht het 5 graden warmer. Het was gelukkig niet zo absurd heet als de twee jaren ervoor,quote:
één avondje regen, rest was het primaquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gemiddeld. Van mij mocht het 5 graden warmer. Het was gelukkig niet zo absurd heet als de twee jaren ervoor,
Oh dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
één avondje regen, rest was het prima
Die vrijdag was echt niet normaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Oh dan.In 2010 vond ik het echt te warm
Jup, wel lekker bruin geworden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die vrijdag was echt niet normaalZowat 40 graden in de schaduw, en 60 in de tent
The Barn is toch een tent, dus daar binnen zal je wel niets horen van het hoofdpodium, buiten zal je wel de klos zijn denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus the Barn staat in het bos waar je normaal doorheen liep als de zij-uitgang open ging op zondagavond?
Ben inderdaad benieuwd met het geluid, want als je op de weg loopt hoor je het hoofdpodium keihard en the Barn zit daar dan nog tussen.
Op dat schema boven staat Azelea Banks nog, die is toch vervangen door Kraantje Pappie?
Zin anquote:
Woensdag nacht (XL camping ticket) was het echt steenkoud! Donderdag ook te koud, rest van de dagen prima.. Maar doe mij dan maar die tropische temperaturen van 2009 en 2010quote:
Je neemt een groot risico als je etickets overneemt, omdat de originele koper altijd zijn kaarten opnieuw kan downloaden en als bescherming krijgen deze kaarten een nieuwe barcode. Waardoor kaarten die eerder waren uitgeprint, ongeldig worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:40 schreef Piger het volgende:
Tropische temperaturen van 2010.. Wat een ramp was dat qua temperatuur! Liever wat koud 's nachts om vervolgens in een dikke trui te slapen dan een tent die zich heeft omgevormd tot een sauna.
Ik heb geen kaarten kunnen regelen. Dus probeer het nu via marktplaats, daarom wat vraagjes m.b.t. digitale kaarten:
Is het mogelijk om de kaarten meerdere malen uit te printen via een of andere website of krijg je een mail met een pdf en daardoor: mail foetsie = kaarten foetsie?
Hoe weet je nu of de tegenpartij hun mail zal verwijderen nadat ze deze naar jou hebben verstuurd. Mobiele printer meenemen en ter plekke voor de ingang je kaarten maken zou dan misschien nog kunnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef Piger het volgende:
Snap ik. Door het verwijderen van desbtreffende email zou je het risico van opnieuw uitprinten enigszins kunnen beperken, tenzij je dus altijd op de ticketservice kan inloggen en nieuwe kan downloaden (en dat kan dus blijkbaar gezien jouw uitleg?).
Gewoon langs gaan (zie je meteen wat voor persoon het is) en op dat moment melden dat je wilt zien dat ie de mail verwijdert uit zijn inbox en prullenbak. Natuurlijk nog steeds niet helemaal veilig, maar je moet wat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe weet je nu of de tegenpartij hun mail zal verwijderen nadat ze deze naar jou hebben verstuurd. Mobiele printer meenemen en ter plekke voor de ingang je kaarten maken zou dan misschien nog kunnen.![]()
Ik vertrouw 2e hands etickets van onbekenden in ieder geval niet.
Ze kunnen dan nog steeds inloggen, want in de mail staat in principe niks.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:38 schreef Piger het volgende:
[..]
Gewoon langs gaan (zie je meteen wat voor persoon het is) en op dat moment melden dat je wilt zien dat ie de mail verwijdert uit zijn inbox en prullenbak. Natuurlijk nog steeds niet helemaal veilig, maar je moet wat.
Dat idd. Tickets staan gewoon op internet in je account, en kun je dus ook nooit verwijderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ze kunnen dan nog steeds inloggen, want in de mail staat in principe niks.
Als je al bij iemand langs mag om die tickets te halen, is het natuurlijk wel iets vertrouwendwekkender. Wanneer iemand het alleen per mail wil afhandelen wordt het helemaal trickie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:38 schreef Piger het volgende:
[..]
Gewoon langs gaan (zie je meteen wat voor persoon het is) en op dat moment melden dat je wilt zien dat ie de mail verwijdert uit zijn inbox en prullenbak. Natuurlijk nog steeds niet helemaal veilig, maar je moet wat.
Daar was ik dus al bang voor. Die zullen ook vast niet uit je account te verwijderen zijn?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat idd. Tickets staan gewoon op internet in je account, en kun je dus ook nooit verwijderen.
Kut, geen Katzenjammer tijdens Gossip (quote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef Timm-E het volgende:
Ze hebben vooral op vrijdag de tijden voor de Main Stage aangepast! Nu overlappen Jack White en The Temper Trap een stuk minder(mijn enige echte conflict)
Mumford & Sons, Ben Howard, Chase and Status.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef Piles het volgende:
Ik moet nog eens bekijken wat ik zaterdag ga zien, behalve Kasabian en Editors
Noah and the Whale is wel een leuke band om de dag mee te beginnen..quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef Piles het volgende:
Mumford & Sons en Ben Howard zijn niet te combineren..quote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mumford & Sons, Ben Howard, Chase and Status.
Ik heb ze dan al beide 2x gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:35 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Mumford & Sons en Ben Howard zijn niet te combineren..
Laatste stukje van Ben Howard zou je nog op het scherm kunnen zien helaas..
Wolfmother en Black Box Revelation!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef Piles het volgende:
quote:Onmin tussen Pinkpop en Schueremans wegens Metallica
Jan Smeets, de organisator van het Nederlandse Pinkpop, is boos omdat Herman Schueremans achter zijn rug Metallica naar Werchter Boutique heeft gehaald. "Voor het eerst in 43 jaar word ik in mijn pinksterweekend bekampt", klaagt hij in de krant Het Laatste Nieuws.
Smeets organiseert al sinds 1970 Pinkpop in het Nederlandse Landgraaf. Het rockfestival, dat dit weekend onder meer kan uitpakken met Bruce Springsteen en The Cure, trekt jaarlijks meer dan 190.000 bezoekers. Er ontbreekt één grote naam op de affiche van deze editie: Metallica. De legendarische metalband staat op Pinkstermaandag 28 mei namelijk op het podium van Werchter Boutique, een organisatie van Herman Schueremans.
Curieus
Het is volgens Het Laatste Nieuws een ongeschreven wet onder organisatoren: uit elkaars vaarwater blijven. "Schueremans heeft Metallica naar België gehaald terwijl ik nog aan het onderhandelen was met de groep om op Pinkpop te spelen", zegt Smeets. "Dat vind ik op zijn minst 'curieus'. Bovendien begrijp ik niet waarom Werchter Boutique op dezélfde dag moet plaatsvinden als mijn festival? In de 43 jaar dat ik in het vak zit, heb ik dit nog nooit meegemaakt: voor het eerst word ik in mijn heilige pinksterweekend bekampt."
Halvering
Het gevolg is dat Pinkpop met het laagste aantal Belgische bezoekers ooit af te rekenen krijgt. Ongeveer 3.000 Belgen zakken dit weekend naar Landgraaf af: andere jaren is dat het dubbele.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)an-Schueremans.dhtml
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:49 schreef Basp1 het volgende:
Ach jan moet niet zeuren en had gewoon metallica dan op de zaterdag of zondag moeten programeren dan had hij wel alle dagen uitverkocht. Nu is opeens zijn pinksterweekend heilig, terwijl als pinksteren vroeg valt hij toch de pinkpopdata verplaatst.
Wellicht zit mojo er niet tussen in belgie, en de vraag is of herman schuurmans niet ook een veel betere financiele deal krijgt om metallica te boeken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef Bayswater het volgende:
Wellicht is ze 2008 niet zo bevallen op Pinkpop. Werchter hebben ze een wat betere band mee.
Allemaal Livenation, zowel NL als BE.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wellicht zit mojo er niet tussen in belgie, en de vraag is of herman schuurmans niet ook een veel betere financiele deal krijgt om metallica te boeken.
Het programma van werchter bevat altijd veel meer grote namen terwijl een kaartje ongeveer een vergelijkbare prijs als pinkpop heeft.
De boekjes zijn er weerquote:Ahja, wat info die misschien wel leuk is.
Er zijn dit jaar terug humoboekjes. Ze waren ermee gestopt ivm het groene festivallabel maar we hebben vorig jaar zoveel zever gehad ermee (ge kunt niet geloven wat voor vijandige toestanden) dat ze er terug zullen zijn. Eigenlijk jammer dat je op die manier moet toegeven aan de mensen maar liever dat dan hetgeen we hebben meegemaakt.
THE barn komt op plek marquee. Marquee schuift op naar een nieuw stuk grond en staat op zelfde hoogte als the barn. Rug van THE barn zal naar de main stage staan.
http://grazforum.muziekag(...)iewfull=1#post423868
Heel relaxed, kan ik ook gewoon een ouwe telefoon meenemen nu die app niet meer nodig is.quote:
Goh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Is The Barn eigenlijk naar Herman Schuermans genoemd (heeft die niet als bijnaam de Schuur)?
quote:Rock Werchter is uitverkocht!
Thursday 24 May 2012
Net gingen de laatste dagtickets voor donderdag 28 juni de deur uit. En dat maakt dat Rock Werchter 2012 nu officieel en helemaal uitverkocht is. Per dag worden er 85.000 festivalgangers verwacht. 67.000 van hen hebben een combi-ticket op zak en zijn er de volle 4 dagen bij. Per dag zijn ook 18.000 dagtickets verkocht. Rock Werchter vestigt dit jaar een nieuw bezoekersrecord. Maar liefst 139.000 unieke bezoekers zullen present geven. Het vernieuwde Rock Werchter, dat dit jaar met een extra podium uitpakt, wordt gesmaakt. 81 artiesten zullen optreden waaronder kleppers zoals The Cure, Pearl Jam, Red Hot Chili Peppers, Editors, Elbow, dEUS, Jack White, The xx, Mumford & Sons, Snow Patrol en Florence + the Machine.
Belangrijk: Een aantal malafide sites biedt tickets voor het festival aan. Ze haalden tickets uit de reguliere markt en bieden deze nu voor een veelvoud van de prijs opnieuw aan. De op de secundaire markt aangekochte tickets geven geen garantie tot geldigheid en de toegang tot het festival kan worden ontzegd. Tickets via veilingsites of tweedehands ticketsites aankopen wordt ten zeerste afgeraden. Alle info op www.ilovemyticket.be . Rock Werchter biedt, naar goede gewoonte intussen, een legaal alternatief voor het herverkopen van festivaltickets: de omruilkassa. Deze bevindt zich -tijdens het festival- aan de hoofdingang van het Festivalpark. Enkel via de omruilkassa kunnen tickets doorverkocht worden en dit aan officiële ticketprijzen. Deze omruilkassa heeft bewezen efficiënt te zijn. Meer info hier: http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/category/omruilkassa
quote:
quote:De organisator van Pinkpop wil dat er een wet komt die een avondklok instelt op alle Europese festivals. 'Voor iedereen om 23 uur, aldus organisator Jan Smeets. Daarnaast moeten er volgens hem geluidsrestricties komen en zouden festivals niet langer dan drie dagen mogen duren. 'Het is voor de bezoekers en de medewerkers erg ongezond', vindt Smeets.
Herman Schueremans, organisator van Rock Werchter, verwerpt het idee van een avondklok. 'Afsluiten om 23 uur? De show van headliners komt veel beter tot zijn recht als het donker is. Gezien de festivaldag pas start rond of na de middag kunnen de bezoekers rustig uitslapen alvorens de volgende festivaldag te starten.'
Ook het idee van maximaal drie dagen, wijst hij af. 'We bewijzen al sinds 2003 dat een vierdaags festival perfect haalbaar is. Tot slot wijst Schueremans erop dat er nauwlettend op de geluidslimiet wordt toegezien.
Dropkick Murphysquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:47 schreef Bayswater het volgende:
Overigens voor het eerst eens maar Mumford & Sons geluisterd en gekeken, wat is dat voor omvergeblazen hype dat iedereen dat goed vindt? (ontstaan door 3 FM, die de zogenaamde ontdekkers zijn in Nederland ?)
Doe mij maar een echte folkband.
Dat is niet eens zo'n heel slechte indeling zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Indeling tot nu toe.
Morgen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:38 schreef bartajax het volgende:
Wordt eigenlijk Rock Werchter ergens live uitgezonden? Heb wel zin om morgen Pearl Jam te kijken.
Begin Juliquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:42 schreef bartajax het volgende:
Hoezo een stream alleen voor Belgen? Als het alleen voor Belgische IP adressen is, is dat toch makkelijk te omzeilen?
En morgen jaOf zit ik mis met de line-up?
Exclusieve deal met Skynet, met een proxy is het wel te omzeilen denk ik. En het is pas over een maand, helaasquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:42 schreef bartajax het volgende:
Hoezo een stream alleen voor Belgen? Als het alleen voor Belgische IP adressen is, is dat toch makkelijk te omzeilen?
En morgen jaOf zit ik mis met de line-up?
Vorig jaar heb ik hier vanuit NL gewoon de livestream kunnen bekijken zonder omzeilen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Exclusieve deal met Skynet, met een proxy is het wel te omzeilen denk ik. En het is pas over een maand, helaas
Dus The Barn komt achter The Marquee? Voor de rest is er niet zo veel veranderd eigenlijk en de bomenrij in het midden staat er ook nog gewoonquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Indeling tot nu toe.
Die bomenrij staat er inderdaad gelukkig nogquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dus The Barn komt achter The Marquee? Voor de rest is er niet zo veel veranderd eigenlijk en de bomenrij in het midden staat er ook nog gewoon
Camping is ook uitverkochtquote:Op zondag 3 juni 2012 11:45 schreef MohMi het volgende:
Weet iemand of ik nog ergens campingkaarten kan kopen..? Krijg het niet gevonden.
Mijn festivalmattie en ik hopen van niet iigquote:Op zondag 3 juni 2012 12:25 schreef Piles het volgende:
En dan gaan handhaven tegen wildkamperen zeker?
Waaat!quote:Op zondag 3 juni 2012 12:45 schreef Bayswater het volgende:
Campingtickets zijn niet meer in voorverkoop te verkrijgen. Je kan wel nog ter plaatse een campingticket kopen aan de dagkassa’s van de campings. Een campingticket regular kost 25 euro en een campingticket XL 30 euro.
Staat ook gewoon op de site van Werchterquote:Op zondag 3 juni 2012 13:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waaat!Wat een goed nieuws!! Dank je wel!
Mooiquote:Op maandag 4 juni 2012 18:01 schreef Bayswater het volgende:
Daar komt het ook vandaan, vroeger kocht je altijd bij entree van de camping of later op de camping zelf. Liep er zo'n kerel als een conducteur over de camping.
Leuk. Zwaai je nog even.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Barn komt naast de Marquee, heb mijn passen binnen en is te zien daarop.
Tuurlijk vanuit de frontstage.quote:
Wil nog wel een camera meenemen dat weekend, heb je nog wat aan te raden bij KE?quote:
quote:
Op een festival werkt het principe hetzelfde alleen ga ik daarna gewoon lekker aan de zijkant kijken (zijn wel een aantal acts die ik graag wil zien)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet je dan niet na drie nummers 'oprotten'?
Nice!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Op een festival werkt het principe hetzelfde alleen ga ik daarna gewoon lekker aan de zijkant kijken (zijn wel een aantal acts die ik graag wil zien)
Rest wat ik doe is gewoon werk
Het idee wat ik vorig jaar deed gaat denk ik dit jaar niet op (54 van de 60 bands gefotografeerd)quote:
Niet echt goed neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het idee wat ik vorig jaar deed gaat denk ik dit jaar niet op (54 van de 60 bands gefotografeerd)
Must see voor mij:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet echt goed nee
Ik hoop al de helft te zien van de optredens
Must seequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Must see voor mij:
Do: Rise Against, Cypress Hill, Metric
Vr: Pearl Jam, Jack White, Birdy Nam Nam, Mastodon, Miles Kane
Za: Kasabian,
Zo: Vaccines, Mac Miller, Die Antwoord
Voorspellingen van > 3 dagen zijn naar mijn inzien niet echt betrouwbaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, het kan nog alle kanten op zullen we maar zeggen
Deal!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:04 schreef Degodvader het volgende:
Overdag, 22 graden met wat sluierbewolking. Tussen 04:00 en 09:00 een klein regenbuitje. Perfect!
Mocht iemand nog een glow-in-the-dark tent tegenkomen, klop gerust aan voor een pot bier!
Ja, dat bier en wijn (sinds kort), das dan weer minder op Werchter. Een Duveltje of bacootje zou ook weleens smaken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:04 schreef Degodvader het volgende:
Mocht iemand nog een glow-in-the-dark tent tegenkomen, klop gerust aan voor een pot bier!
Bazendingenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:56 schreef Frenkel het volgende:
Bij de action deze week een PORTABLE KOOKTOESTEL in de aanbieding. Zijn handige dingen voor op festivals! Voor maar 9 euro..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:13 schreef Bayswater het volgende:
Van dat EK gedoe zijn we af, kunnen ons lekker op de muziek concentreren.
Kook je zelf dan, of haal je 's avonds meestal wat?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:56 schreef Frenkel het volgende:
Bij de action deze week een PORTABLE KOOKTOESTEL in de aanbieding. Zijn handige dingen voor op festivals! Voor maar 9 euro..
[ afbeelding ]
Ik haal meestal wat. Dat gehannes met kookgerei etc.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kook je zelf dan, of haal je 's avonds meestal wat?
Dit is voor mij de eerste keer dat ik meerdere dagen aaneengesloten naar een festival ga, dus heb nog geen ervaring.
quote:MUMFORD & SONS FORCED TO CANCEL NORTHSIDE AND HULTSFRED FESTIVAL APPEARANCES
With regret, Mumford & Sons have been forced to cancel their upcoming festival appearances in Denmark and Sweden due to a broken hand sustained by Marcus Mumford.
The band were due to perform at Northside Festival in Denmark on Friday 15th June and Hultsfred Festival in Sweden on Saturday 16th June, but the accident, which occurred at the weekend, regrettably means that they will no longer be able to play.
No other Mumford & Sons shows are expected to be affected.
Al op Pinkpop gezien.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef Frenkel het volgende:
Koffie en bouillon in de ochtend, of van die kant en klare pasta net voor we naar het terrein gaan,
en natuurlijk knakworsten voor als we terugkomen nachts!
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:19 schreef Bayswater het volgende:
Zou mooi zijn als M & S vervangen wordt.
Me tooquote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik haal meestal wat. Dat gehannes met kookgerei etc.
Dan is het een flinke tent.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Tof feitje: The Barn is dezelfde tent als de Alpha-tent op LowLands, om een indruk te geven
Beetje festivalganger ook ook gewoon de volledige 4 dagenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Dus niemand heeft een kaartje over voor de donderdag?
En als je geluk hebt ook nog bij de inruilkassa, waarbij je zeker weet dat je een werkend ticket kan krijgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:12 schreef Beul het volgende:
[..]
Beetje festivalganger ook ook gewoon de volledige 4 dagen![]()
Ik zou enkele dagen van te voren telegraaf en marktplaats in de gaten houden, misschien maak je daar nog enige kans. Of op de gok naar Werchter rijden, daar worden ze op straat ook aangeboden. Maar of dat een oplossing is...
Wat bier betreft is het beter dan jaaaaaren (1999/2000) geleden. Sinds aantal jaren al Jupiler ipv Stella Artois als ik me niet vergis, dat Stella was na 1 dag al niet meer te drinkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, dat bier en wijn (sinds kort), das dan weer minder op Werchter. Een Duveltje of bacootje zou ook weleens smaken.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En als je geluk hebt ook nog bij de inruilkassa, waarbij je zeker weet dat je een werkend ticket kan krijgen.
True, ben afgelopen 2 jaar ook t volledige weekend geweest, maar heb nu niet zo heel veel geld te besteden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:12 schreef Beul het volgende:
[..]
Beetje festivalganger ook ook gewoon de volledige 4 dagen![]()
Ik zou enkele dagen van te voren telegraaf en marktplaats in de gaten houden, misschien maak je daar nog enige kans. Of op de gok naar Werchter rijden, daar worden ze op straat ook aangeboden. Maar of dat een oplossing is...
Als het nu voor de vrijdag of later was zou een fokker nog wel langs de inruilkassa gelopen kunnen zijn om te kijken of er wat kaartjes beschikbaar zijn en het aan jou door te geven, maar donderdag er langs lopen en jou dan bellen dan kom je ook pas aan het begin van de avond aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:19 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
True, ben afgelopen 2 jaar ook t volledige weekend geweest, maar heb nu niet zo heel veel geld te besteden.
Heb op Marktplaats al een advertentie staan, maar om nou helemaal naar Werchter te gaan rijden vind ik een overkill, gezien ik in Purmerend woon![]()
Toch bedankt voor de tips.
Precies, dat schiet ook niet opquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als het nu voor de vrijdag of later was zou een fokker nog wel langs de inruilkassa gelopen kunnen zijn om te kijken of er wat kaartjes beschikbaar zijn en het aan jou door te geven, maar donderdag er langs lopen en jou dan bellen dan kom je ook pas aan het begin van de avond aan.
Gaat je nooit lukken. Eer je in Leuven bent, ben je al 2 uur verderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:13 schreef mits het volgende:
Hoe zit het met het OV na de Peppers (naar Eindhoven, of Lommel (be))? Ik las op andere sites dat het soms wat omslachtig is maar dat het wel mogelijk is. Kan iemand hier wat meer info over geven?
Tsja dan zit je in de drukste periode, normaal is bushalte naar Leuven ongeveer een 20 minuten-half uurtje lopen vanaf de weide en 20 minuten met de bus. Maar in topdrukte kan dit weleens inderdaad 2 uur gaan duren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gaat je nooit lukken. Eer je in Leuven bent, ben je al 2 uur verder
Ik heb een 4 dagenkaart en de donderdag ben ik er nog niet, maar netzo als hierboven dus. Dat bandje is nog lastiger over te dragen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Dus niemand heeft een kaartje over voor de donderdag?
Alpha heeft 6 staanders, deze 4.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:20 schreef Basp1 het volgende:
Dat is maar een stukje van de alphatent, bij de echte alphatent staan er veel meer tussenstukken in. Maar verder ziet er goed uit.
6 per kant bij lowlands dus 12 van die palen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alpha heeft 6 staanders, deze 4.
Ik zier er zo 5 per kant, maar hij is hier nog niet af;quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alpha heeft 6 staanders, deze 4.
Ik vond het weer vandaag ideaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Wordt het al tijd om het over het weer te hebben? Ik hoop dat het nog goed komt, nu is het echt ruk.
Ze kunnen idd tussen stukken eruit laten, als je maar genoeg tussen stukken hebt kun je hem zo lang maken als je maar wilt.quote:
quote:dinsdag 26 juni tot en met dinsdag 03 juli
Grote kans (80-90%) op een onbestendig, vrij koel weertype met maxima enkele graden beneden normaal. Slechts een kleine kans (10-20%) op stabiel, warmer zomerweer.
Uitgifte: 19/06/2012 00.59 uur LT
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
6 per kant bij lowlands dus 12 van die palen.
http://straatkaart.nl/825(...)t-lowlands-1996-msV/
Dat het droog is, is mooi, maar er mogen nog wel 5 a 10 graden bij. Ook voor de avonden vooral. Nou ja, er kan nog veel veranderen in een week.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:43 schreef Bayswater het volgende:
Die vrijdag, zaterdag en zondag zou ik voor tekenen. Prima weer.
Gewoon, per postquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:33 schreef nodisch18 het volgende:
hoe hebben jullie eigenlijk je tickets ontvangen? ik heb slechts het klantnummer en reserveringsnummer dat ten tijde van het tickets bestellen op het scherm verscheen.
Als je inlogt bij proximus, kan je je tickets altijd opnieuw downloadenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:42 schreef nodisch18 het volgende:
Ik heb nooit iets per post ontvangen, op onderstaande afbeelding staat de aflevering "eticket" is. Maar ook in mijn mail heb ik nooit meer iets ontvangen.
en hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als je inlogt bij proximus, kan je je tickets altijd opnieuw downloaden
http://www.proximusgoformusic.be/nl/quote:
hmmm, de login heb ik wel, maar een paswoord heb ik niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://www.proximusgoformusic.be/nl/
Hier inloggen met de gegevens die je hebt gekregen, en dan naar ticketstatus, en dan kun je ze opnieuw downloaden
http://www.teleticketservice.com/tts/nl/paswoord_vergetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:49 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
hmmm, de login heb ik wel, maar een paswoord heb ik niet...
Dank u!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
http://www.teleticketservice.com/tts/nl/paswoord_vergeten
Op het kaartje staan er maar 5 per kant ingetekend.quote:
Niet op iPhonequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Via de app is ook de kaart beschikbaar gekomen
Moet je even de app-data refreshen. Als je in de app zit, ga je naar settings/opties. Daar vind je ergens een optie om alle data opnieuw te downloaden.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Moet je even de app-data refreshen. Als je in de app zit, ga je naar settings/opties. Daar vind je ergens een optie om alle data opnieuw te downloaden.
Bij mij doet tie het nog niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Moet je even de app-data refreshen. Als je in de app zit, ga je naar settings/opties. Daar vind je ergens een optie om alle data opnieuw te downloaden.
Bij mij deed hij het ook niet na een refresh, heb de app eraf gegooid en opnieuw erop gezet. Nu doet hij het wel.quote:
Jeuh.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:02 schreef mieknok het volgende:
[..]
Bij mij deed hij het ook niet na een refresh, heb de app eraf gegooid en opnieuw erop gezet. Nu doet hij het wel.
Doe dat lekker ergens andersquote:
Geef snel die sites door als we daar allemaal kijken bepalen die het weer voor ons.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Jaja, zie al verschillende weersites waarop het na woensdag 25 en meer wordt!
De opa van Giel?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De opa van Giel gaf al aan dat het na woensdag mooi weer wordt of broeierig. Maandag meer informatie!
Met hele slechte "grappen" inderdaad die hij alleen zelf leuk vindt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Beelen, die doet het weer op radio 3. Op een heel irritante manier.
Als je de tijd hebt, zou ik sowieso wat eerder gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:19 schreef ebke het volgende:
Wordt mijn eerste keer Werchter.![]()
Heb een Xl-ticket voor de camping. Is het voor een leuk plaatsje aan te raden om vroeg aanwezig te zijn die woendag 16:00 uur, ivm drukte. Of valt dat altijd wel mee??
Bij lowlands bijvoorbeeld kan het bijna geen modder meer worden omdat er zoveel asfalt ligt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Op een of andere manier worden die Engelse festivals altijd meteen een modderpoel als het eens regent.
Fijn he? Op een of andere manier komt het met Werchter altijd goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:33 schreef GuitarJJ het volgende:
De weersverwachting begint er steeds beter uit te zien! Een graad of 23 met af en toe een drupje regen.
Die tijd, heb ik nou net helaas nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt, zou ik sowieso wat eerder gaan.Ik heb geen idee hoe snel het gaat en hoe laat de camping onofficieel echt open gaat. Vorig jaar was ik om 19 uur aangekomen op A3 en toen stond het al zo goed als vol.
Nou altijd.... kan mij een keer REM herinneren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Fijn he? Op een of andere manier komt het met Werchter altijd goed!
Ja echt hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Op een of andere manier worden die Engelse festivals altijd meteen een modderpoel als het eens regent.
Ja, kans is wel dat het een miniem aantal kaarten zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Manon- het volgende:
[..]
Ja echt he
Is misschien al 100 keer gevraagd; maar zijn de XL tickets ook nog te koop op de camping zelf? Ik vrees ervoor D:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Manon- het volgende:
[..]
Ja echt he
Is misschien al 100 keer gevraagd; maar zijn de XL tickets ook nog te koop op de camping zelf? Ik vrees ervoor D:
http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/category/ticketprijzenquote:!! BELANGRIJK: Ten gevolge van de uitverkoop van de festivaltickets zijn campingtickets niet meer in voorverkoop te verkrijgen. Je kan wel nog ter plaatse een campingticket kopen aan de dagkassa’s van de campings. Een campingticket regular kost 25 euro en een campingticket XL 30 euro.
Gewoon niet aan denkenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef Gezicht het volgende:
En over een week is het alweer de laatste dag van Werchter.
Dat betekent dat over vier dagen de eerste is!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef Gezicht het volgende:
En over een week is het alweer de laatste dag van Werchter.
Ik heb wel echt enorm veel zin ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat betekent dat over vier dagen de eerste is!!!
3quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat betekent dat over vier dagen de eerste is!!!
Ja, dit had ik al gelezen. Maar toen ik mijn regular ticket online bestelde een tijd geleden, kon ik niet meer voor een XL ticket kiezen. Vandaar dat ik me nu afvraag of die XL tickets niet al uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/category/ticketprijzen
Hoe wil je terug dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:57 schreef Vatta het volgende:
Ik heb er zo super veel zin in. Ik ga alleen de Zaterdag maar het moet wel de beste festivaldag ooit gaan worden met: Kasabian, Editors, Mumford &Sons, Wolfmother en Ben Howard. Ook nog lekker weer, wat wil een mens nog meer. We zijn er alleen nog niet helemaal uit hoe we gaan. Liefst auto maarja wie wil er rijden. Niemand dus inderdaad!! Dan misschien toch maar trein.
Niet vanwege het feit dat je hard-copy ticket besteld hebt? Dan kan je namelijk geen e-ticket erbij bestellen, moet je dan even apart doen bij e-tickets...quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef Manon- het volgende:
[..]
Ja, dit had ik al gelezen. Maar toen ik mijn regular ticket online bestelde een tijd geleden, kon ik niet meer voor een XL ticket kiezen. Vandaar dat ik me nu afvraag of die XL tickets niet al uitverkocht zijn.
Maargoed, ik probeer er nog 1 te zoeken en anders ga ik de gok maar wagen..
Ja weten we ook nog niet. We vertrekken vanuit Ridderkerk dus het is misschien een optie. Vertrek je alleen dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe wil je terug dan?
Ik ga zaterdag per auto, en kan evt. 3 mensen meenemenVan / naar Roosendaal.
Nee, met z'n 2en, vanuit Zeelandquote:Op zondag 24 juni 2012 21:23 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja weten we ook nog niet. We vertrekken vanuit Ridderkerk dus het is misschien een optie. Vertrek je alleen dan?
Oh, das wel wat krap jaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:37 schreef Vatta het volgende:
Ja misschien wel inderdaad. Ik kan het wel bespreekbaar maken en zodra ik meer weet jou mailen?
Ik ben zelf 1.98 en dat is wel minder in dit geval, maar kan me wel opvouwen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef MohMi het volgende:
http://www.weeronline.nl/Festival/Rock-Werchter/4119![]()
![]()
Echt hé. Ik ga (helaas) alleen de donderdag maar ik hoop voor iedereen dat het prachtig weer wordt/blijftquote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]![]()
Nu maar hopen dat het zo blijft qau voorspelling.
Dixies moet je ook alleen s'ochtends bezoeken als ze nog geheel schoon en leeg zijn. Ah u bent een vrouw ja dan kun je niet de hele dag met een volle blaas rondlopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt hé. Ik ga (helaas) alleen de donderdag maar ik hoop voor iedereen dat het prachtig weer wordt/blijftPiepklein voordeeltje als het niet heel erg warm wordt; de Dixies stinken aanzienlijk minder dan met 4 dagen 34 graden zoals een paar jaar terug
Met die uitschuifbare benen van jequote:Op zondag 24 juni 2012 21:37 schreef Vatta het volgende:
Ja misschien wel inderdaad. Ik kan het wel bespreekbaar maken en zodra ik meer weet jou mailen?
Ik ben zelf 1.98 en dat is wel minder in dit geval, maar kan me wel opvouwen.
Wat? Nee...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef Bronson het volgende:
Moet je je elke dag indentificeren als je het festivalterrein opgaat? En zo ja, is een rijbewijs dan voldoende? Aangezien dat in Belgie geen officiele legitimatiebewijs is..
Nee, nooitquote:Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee, in de zin van dat je je niet hoeft te identificeren?
Ok, thanks!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, nooitKom al 3 jaar op Werchter, heb nooit me moeten identificeren
Hoe krijg jij bier naar binnen?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:13 schreef Bayswater het volgende:
Identificeren op Werchter? Twee schoenen, korte broek, t-shirt, bandje, geld en bier is alles wat ik bij mij draag.
Bier haal ik natuurlijk met mijn bonnetjes op de weide, Bacardi gaat bij ons nog weleens mee in een pak Bar le Duc oftewel Bacar di Duc.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, identificeren. Alsof je nog te identificeren bent na 4 dagen Werchter......
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bier haal ik natuurlijk met mijn bonnetjes op de weide, Bacardi gaat bij ons nog weleens mee in een pak Bar le Duc oftewel Bacar di Duc.
Wellicht liepen er te veel mensen dat tentdoek op met hun dronken kop. Regelmatig zien gebeuren en vrij gevaarlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:27 schreef Basp1 het volgende:
Mooie foto's, zijn ze daar al klaar met de opbouw, of komen er op de lege velden op de onderste foto ook nog wat overkappingen. Dat grote tentzeilding wat men voorgaande jaren had zie ik namelijk nog nergens staan.
Nu hebben de dronken tent wandelaars die grote tent om over heen te gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wellicht liepen er te veel mensen dat tentdoek op met hun dronken kop. Regelmatig zien gebeuren en vrij gevaarlijk.
Leuk huisje daar linksonder.
Regel een gehandicapten kaart en op die camping kan dat nog wel, is ook nog eens het dichtstbij het festival terrrein.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:34 schreef Bayswater het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je volgeladen bus gewoon naast je tent stond met als bewaking de plaatselijke boswachter.
Vanaf een jaar nadat er 4 nachten (of toen waren het nog 3 geloof ik) lang 15 meter van mijn tent een busje met een generator vier nachten lang zijn muziek voluit zette met baggermuziek (lees trance/house/techno). Denk een jaartje of 8/9 geleden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor de overige campings is die tijd volgens mij al 10 jaar voorbij, maar hoelang doe jij al aan hotels tijdens werchter.
Nee joh. Waar komt dat opeens vandaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Woolloongabba het volgende:
Hoef je je ook niet te identificeren bij aankomst?
Omdat op de site stat dat tickets op naam verkocht worden en je om identificatie gevraagd kan worden.quote:
Ja..het kán..maar het gebeurt niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Omdat op de site stat dat tickets op naam verkocht worden en je om identificatie gevraagd kan worden.
Whehehe waren het duitsers toevallig? Die de hele dag stonden te BBQ-en?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vanaf een jaar nadat er 4 nachten (of toen waren het nog 3 geloof ik) lang 15 meter van mijn tent een busje met een generator vier nachten lang zijn muziek voluit zette met baggermuziek (lees trance/house/techno). Denk een jaartje of 8/9 geleden.
Belgen die op Duitsers leken. Normaal hoor je ze niet, maar als er drank in de Belg zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe waren het duitsers toevallig? Die de hele dag stonden te BBQ-en?
Nou, de Duitsers waar ik het over heb draaiden vrijwel 24/7 "Ace of Spades" en ze stonden de hele dag met hun pens aan een braaiskottelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, zolang er goede muziek uit komt. Ben ooit een hele nacht wakker gehouden door iemand die op zijn Bongo ging spelen. En twee jaar geleden door een Vuvuzelaspeler (of hoe heet zo'n ding) tot een vriend van mij dreigde te kijken hoe ver dat ding de anus in kon (met de brede kant eerst). Toen werd het stil.
Doen ze ook, ik slaap in hun tent.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan kunnen zij toch een plaatsje voor jou vrij houden of vast je tent op zetten?
In Zuid-Afrika heeft het wel watquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier ookLekker eitje op de vroege ochtend erin gooien
Have funquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef Woolloongabba het volgende:
Ik vertrek morgenochtend vroeg al.. Via een omweg om samen met vrienden te gaan en XL ticket, dus nog effies en het gaat looos!
Absoluut niet. Camping gaat pas om 16 uur open. Bussen vanaf Leuven beginnen rond 13 uur te rijden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef nodisch18 het volgende:
is het eigenlijk al vroeg druk op de campings?
Haha succes! Steekwagen is handig trouwens! De zooi die je sommige mensen ziet meesjouwen..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Have fun![]()
Hier staan een steekwagen vol zooi, 2 koffers en 2 tenten klaar voor morgenochtend. En het gaat allemaal met de trein
wat is vroeg? 7 uur al?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Donderdag is het wel al vroeg druk
B0quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Poumelie het volgende:
Zeg.. welke camping heeft jullie voorkeur eigenlijk? Wij zijn er donderdagochtend hopelijk om half 9 en dan kijken of A1 nog niet vol is.. anders A2, A3 of A4 proberen en anders... verder lopen.
Staat me trouwens bij dat je niet op bezoek mag bij andere campings? Of is dit niet zo?
Heb er belachelijk veel zin in, bazen line-up.
Klopt, die A2, A3 en A4 campings zijn vanaf woensdag al.. dus hoop dat A1 nog niet vol is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
B0Lekker midden in het bos
![]()
De A campings zullen donderdag wel vol zitten aangezien deze voor de woensdag-mensen worden gebruikt. En als je eenmaal een bandje om hebt van een bepaalde camping, mag je niet naar andere campings toe, helaas![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Poumelie het volgende:
[..]
Klopt, die A2, A3 en A4 campings zijn vanaf woensdag al.. dus hoop dat A1 nog niet vol is.
Vind het echt lullig dat je niet naar andere campings mag. Ken erg veel mensen die gaan en het kan voorkomen dat we niet op dezelfde camping staan. Kan trouwens nergens echt een duidelijk kaartje vinden van waar de campings allemaal zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |