Leuk. Zwaai je nog even.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Barn komt naast de Marquee, heb mijn passen binnen en is te zien daarop.
Tuurlijk vanuit de frontstage.quote:
Wil nog wel een camera meenemen dat weekend, heb je nog wat aan te raden bij KE?quote:
quote:
Op een festival werkt het principe hetzelfde alleen ga ik daarna gewoon lekker aan de zijkant kijken (zijn wel een aantal acts die ik graag wil zien)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet je dan niet na drie nummers 'oprotten'?
Nice!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Op een festival werkt het principe hetzelfde alleen ga ik daarna gewoon lekker aan de zijkant kijken (zijn wel een aantal acts die ik graag wil zien)
Rest wat ik doe is gewoon werk
Het idee wat ik vorig jaar deed gaat denk ik dit jaar niet op (54 van de 60 bands gefotografeerd)quote:
Niet echt goed neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het idee wat ik vorig jaar deed gaat denk ik dit jaar niet op (54 van de 60 bands gefotografeerd)
Must see voor mij:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet echt goed nee
Ik hoop al de helft te zien van de optredens
Must seequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Must see voor mij:
Do: Rise Against, Cypress Hill, Metric
Vr: Pearl Jam, Jack White, Birdy Nam Nam, Mastodon, Miles Kane
Za: Kasabian,
Zo: Vaccines, Mac Miller, Die Antwoord
Voorspellingen van > 3 dagen zijn naar mijn inzien niet echt betrouwbaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, het kan nog alle kanten op zullen we maar zeggen
Deal!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:04 schreef Degodvader het volgende:
Overdag, 22 graden met wat sluierbewolking. Tussen 04:00 en 09:00 een klein regenbuitje. Perfect!
Mocht iemand nog een glow-in-the-dark tent tegenkomen, klop gerust aan voor een pot bier!
Ja, dat bier en wijn (sinds kort), das dan weer minder op Werchter. Een Duveltje of bacootje zou ook weleens smaken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:04 schreef Degodvader het volgende:
Mocht iemand nog een glow-in-the-dark tent tegenkomen, klop gerust aan voor een pot bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |