Ik heb wel echt enorm veel zin ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat betekent dat over vier dagen de eerste is!!!
3quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat betekent dat over vier dagen de eerste is!!!
Ja, dit had ik al gelezen. Maar toen ik mijn regular ticket online bestelde een tijd geleden, kon ik niet meer voor een XL ticket kiezen. Vandaar dat ik me nu afvraag of die XL tickets niet al uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/category/ticketprijzen
Hoe wil je terug dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:57 schreef Vatta het volgende:
Ik heb er zo super veel zin in. Ik ga alleen de Zaterdag maar het moet wel de beste festivaldag ooit gaan worden met: Kasabian, Editors, Mumford &Sons, Wolfmother en Ben Howard. Ook nog lekker weer, wat wil een mens nog meer. We zijn er alleen nog niet helemaal uit hoe we gaan. Liefst auto maarja wie wil er rijden. Niemand dus inderdaad!! Dan misschien toch maar trein.
Niet vanwege het feit dat je hard-copy ticket besteld hebt? Dan kan je namelijk geen e-ticket erbij bestellen, moet je dan even apart doen bij e-tickets...quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef Manon- het volgende:
[..]
Ja, dit had ik al gelezen. Maar toen ik mijn regular ticket online bestelde een tijd geleden, kon ik niet meer voor een XL ticket kiezen. Vandaar dat ik me nu afvraag of die XL tickets niet al uitverkocht zijn.
Maargoed, ik probeer er nog 1 te zoeken en anders ga ik de gok maar wagen..
Ja weten we ook nog niet. We vertrekken vanuit Ridderkerk dus het is misschien een optie. Vertrek je alleen dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe wil je terug dan?
Ik ga zaterdag per auto, en kan evt. 3 mensen meenemenVan / naar Roosendaal.
Nee, met z'n 2en, vanuit Zeelandquote:Op zondag 24 juni 2012 21:23 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja weten we ook nog niet. We vertrekken vanuit Ridderkerk dus het is misschien een optie. Vertrek je alleen dan?
Oh, das wel wat krap jaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:37 schreef Vatta het volgende:
Ja misschien wel inderdaad. Ik kan het wel bespreekbaar maken en zodra ik meer weet jou mailen?
Ik ben zelf 1.98 en dat is wel minder in dit geval, maar kan me wel opvouwen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:54 schreef MohMi het volgende:
http://www.weeronline.nl/Festival/Rock-Werchter/4119![]()
![]()
Echt hé. Ik ga (helaas) alleen de donderdag maar ik hoop voor iedereen dat het prachtig weer wordt/blijftquote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]![]()
Nu maar hopen dat het zo blijft qau voorspelling.
Dixies moet je ook alleen s'ochtends bezoeken als ze nog geheel schoon en leeg zijn. Ah u bent een vrouw ja dan kun je niet de hele dag met een volle blaas rondlopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt hé. Ik ga (helaas) alleen de donderdag maar ik hoop voor iedereen dat het prachtig weer wordt/blijftPiepklein voordeeltje als het niet heel erg warm wordt; de Dixies stinken aanzienlijk minder dan met 4 dagen 34 graden zoals een paar jaar terug
Met die uitschuifbare benen van jequote:Op zondag 24 juni 2012 21:37 schreef Vatta het volgende:
Ja misschien wel inderdaad. Ik kan het wel bespreekbaar maken en zodra ik meer weet jou mailen?
Ik ben zelf 1.98 en dat is wel minder in dit geval, maar kan me wel opvouwen.
Wat? Nee...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef Bronson het volgende:
Moet je je elke dag indentificeren als je het festivalterrein opgaat? En zo ja, is een rijbewijs dan voldoende? Aangezien dat in Belgie geen officiele legitimatiebewijs is..
Nee, nooitquote:Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee, in de zin van dat je je niet hoeft te identificeren?
Ok, thanks!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, nooitKom al 3 jaar op Werchter, heb nooit me moeten identificeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |