Echt hé. Ik ga (helaas) alleen de donderdag maar ik hoop voor iedereen dat het prachtig weer wordt/blijftquote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]![]()
Nu maar hopen dat het zo blijft qau voorspelling.
Dixies moet je ook alleen s'ochtends bezoeken als ze nog geheel schoon en leeg zijn. Ah u bent een vrouw ja dan kun je niet de hele dag met een volle blaas rondlopen.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt hé. Ik ga (helaas) alleen de donderdag maar ik hoop voor iedereen dat het prachtig weer wordt/blijftPiepklein voordeeltje als het niet heel erg warm wordt; de Dixies stinken aanzienlijk minder dan met 4 dagen 34 graden zoals een paar jaar terug
Met die uitschuifbare benen van jequote:Op zondag 24 juni 2012 21:37 schreef Vatta het volgende:
Ja misschien wel inderdaad. Ik kan het wel bespreekbaar maken en zodra ik meer weet jou mailen?
Ik ben zelf 1.98 en dat is wel minder in dit geval, maar kan me wel opvouwen.
Wat? Nee...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef Bronson het volgende:
Moet je je elke dag indentificeren als je het festivalterrein opgaat? En zo ja, is een rijbewijs dan voldoende? Aangezien dat in Belgie geen officiele legitimatiebewijs is..
Nee, nooitquote:Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee, in de zin van dat je je niet hoeft te identificeren?
Ok, thanks!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, nooitKom al 3 jaar op Werchter, heb nooit me moeten identificeren
Hoe krijg jij bier naar binnen?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:13 schreef Bayswater het volgende:
Identificeren op Werchter? Twee schoenen, korte broek, t-shirt, bandje, geld en bier is alles wat ik bij mij draag.
Bier haal ik natuurlijk met mijn bonnetjes op de weide, Bacardi gaat bij ons nog weleens mee in een pak Bar le Duc oftewel Bacar di Duc.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, identificeren. Alsof je nog te identificeren bent na 4 dagen Werchter......
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bier haal ik natuurlijk met mijn bonnetjes op de weide, Bacardi gaat bij ons nog weleens mee in een pak Bar le Duc oftewel Bacar di Duc.
Wellicht liepen er te veel mensen dat tentdoek op met hun dronken kop. Regelmatig zien gebeuren en vrij gevaarlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:27 schreef Basp1 het volgende:
Mooie foto's, zijn ze daar al klaar met de opbouw, of komen er op de lege velden op de onderste foto ook nog wat overkappingen. Dat grote tentzeilding wat men voorgaande jaren had zie ik namelijk nog nergens staan.
Nu hebben de dronken tent wandelaars die grote tent om over heen te gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wellicht liepen er te veel mensen dat tentdoek op met hun dronken kop. Regelmatig zien gebeuren en vrij gevaarlijk.
Leuk huisje daar linksonder.
Regel een gehandicapten kaart en op die camping kan dat nog wel, is ook nog eens het dichtstbij het festival terrrein.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:34 schreef Bayswater het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je volgeladen bus gewoon naast je tent stond met als bewaking de plaatselijke boswachter.
Vanaf een jaar nadat er 4 nachten (of toen waren het nog 3 geloof ik) lang 15 meter van mijn tent een busje met een generator vier nachten lang zijn muziek voluit zette met baggermuziek (lees trance/house/techno). Denk een jaartje of 8/9 geleden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor de overige campings is die tijd volgens mij al 10 jaar voorbij, maar hoelang doe jij al aan hotels tijdens werchter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |