Nee joh. Waar komt dat opeens vandaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Woolloongabba het volgende:
Hoef je je ook niet te identificeren bij aankomst?
Omdat op de site stat dat tickets op naam verkocht worden en je om identificatie gevraagd kan worden.quote:
Ja..het kán..maar het gebeurt niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Omdat op de site stat dat tickets op naam verkocht worden en je om identificatie gevraagd kan worden.
Whehehe waren het duitsers toevallig? Die de hele dag stonden te BBQ-en?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vanaf een jaar nadat er 4 nachten (of toen waren het nog 3 geloof ik) lang 15 meter van mijn tent een busje met een generator vier nachten lang zijn muziek voluit zette met baggermuziek (lees trance/house/techno). Denk een jaartje of 8/9 geleden.
Belgen die op Duitsers leken. Normaal hoor je ze niet, maar als er drank in de Belg zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe waren het duitsers toevallig? Die de hele dag stonden te BBQ-en?
Nou, de Duitsers waar ik het over heb draaiden vrijwel 24/7 "Ace of Spades" en ze stonden de hele dag met hun pens aan een braaiskottelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, zolang er goede muziek uit komt. Ben ooit een hele nacht wakker gehouden door iemand die op zijn Bongo ging spelen. En twee jaar geleden door een Vuvuzelaspeler (of hoe heet zo'n ding) tot een vriend van mij dreigde te kijken hoe ver dat ding de anus in kon (met de brede kant eerst). Toen werd het stil.
Doen ze ook, ik slaap in hun tent.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan kunnen zij toch een plaatsje voor jou vrij houden of vast je tent op zetten?
In Zuid-Afrika heeft het wel watquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier ookLekker eitje op de vroege ochtend erin gooien
Have funquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef Woolloongabba het volgende:
Ik vertrek morgenochtend vroeg al.. Via een omweg om samen met vrienden te gaan en XL ticket, dus nog effies en het gaat looos!
Absoluut niet. Camping gaat pas om 16 uur open. Bussen vanaf Leuven beginnen rond 13 uur te rijden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef nodisch18 het volgende:
is het eigenlijk al vroeg druk op de campings?
Haha succes! Steekwagen is handig trouwens! De zooi die je sommige mensen ziet meesjouwen..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Have fun![]()
Hier staan een steekwagen vol zooi, 2 koffers en 2 tenten klaar voor morgenochtend. En het gaat allemaal met de trein
wat is vroeg? 7 uur al?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Donderdag is het wel al vroeg druk
B0quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Poumelie het volgende:
Zeg.. welke camping heeft jullie voorkeur eigenlijk? Wij zijn er donderdagochtend hopelijk om half 9 en dan kijken of A1 nog niet vol is.. anders A2, A3 of A4 proberen en anders... verder lopen.
Staat me trouwens bij dat je niet op bezoek mag bij andere campings? Of is dit niet zo?
Heb er belachelijk veel zin in, bazen line-up.
Klopt, die A2, A3 en A4 campings zijn vanaf woensdag al.. dus hoop dat A1 nog niet vol is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
B0Lekker midden in het bos
![]()
De A campings zullen donderdag wel vol zitten aangezien deze voor de woensdag-mensen worden gebruikt. En als je eenmaal een bandje om hebt van een bepaalde camping, mag je niet naar andere campings toe, helaas![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Poumelie het volgende:
[..]
Klopt, die A2, A3 en A4 campings zijn vanaf woensdag al.. dus hoop dat A1 nog niet vol is.
Vind het echt lullig dat je niet naar andere campings mag. Ken erg veel mensen die gaan en het kan voorkomen dat we niet op dezelfde camping staan. Kan trouwens nergens echt een duidelijk kaartje vinden van waar de campings allemaal zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |