De boekjes zijn er weerquote:Ahja, wat info die misschien wel leuk is.
Er zijn dit jaar terug humoboekjes. Ze waren ermee gestopt ivm het groene festivallabel maar we hebben vorig jaar zoveel zever gehad ermee (ge kunt niet geloven wat voor vijandige toestanden) dat ze er terug zullen zijn. Eigenlijk jammer dat je op die manier moet toegeven aan de mensen maar liever dat dan hetgeen we hebben meegemaakt.
THE barn komt op plek marquee. Marquee schuift op naar een nieuw stuk grond en staat op zelfde hoogte als the barn. Rug van THE barn zal naar de main stage staan.
http://grazforum.muziekag(...)iewfull=1#post423868
Heel relaxed, kan ik ook gewoon een ouwe telefoon meenemen nu die app niet meer nodig is.quote:
Goh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Is The Barn eigenlijk naar Herman Schuermans genoemd (heeft die niet als bijnaam de Schuur)?
quote:Rock Werchter is uitverkocht!
Thursday 24 May 2012
Net gingen de laatste dagtickets voor donderdag 28 juni de deur uit. En dat maakt dat Rock Werchter 2012 nu officieel en helemaal uitverkocht is. Per dag worden er 85.000 festivalgangers verwacht. 67.000 van hen hebben een combi-ticket op zak en zijn er de volle 4 dagen bij. Per dag zijn ook 18.000 dagtickets verkocht. Rock Werchter vestigt dit jaar een nieuw bezoekersrecord. Maar liefst 139.000 unieke bezoekers zullen present geven. Het vernieuwde Rock Werchter, dat dit jaar met een extra podium uitpakt, wordt gesmaakt. 81 artiesten zullen optreden waaronder kleppers zoals The Cure, Pearl Jam, Red Hot Chili Peppers, Editors, Elbow, dEUS, Jack White, The xx, Mumford & Sons, Snow Patrol en Florence + the Machine.
Belangrijk: Een aantal malafide sites biedt tickets voor het festival aan. Ze haalden tickets uit de reguliere markt en bieden deze nu voor een veelvoud van de prijs opnieuw aan. De op de secundaire markt aangekochte tickets geven geen garantie tot geldigheid en de toegang tot het festival kan worden ontzegd. Tickets via veilingsites of tweedehands ticketsites aankopen wordt ten zeerste afgeraden. Alle info op www.ilovemyticket.be . Rock Werchter biedt, naar goede gewoonte intussen, een legaal alternatief voor het herverkopen van festivaltickets: de omruilkassa. Deze bevindt zich -tijdens het festival- aan de hoofdingang van het Festivalpark. Enkel via de omruilkassa kunnen tickets doorverkocht worden en dit aan officiële ticketprijzen. Deze omruilkassa heeft bewezen efficiënt te zijn. Meer info hier: http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/category/omruilkassa
quote:
quote:De organisator van Pinkpop wil dat er een wet komt die een avondklok instelt op alle Europese festivals. 'Voor iedereen om 23 uur, aldus organisator Jan Smeets. Daarnaast moeten er volgens hem geluidsrestricties komen en zouden festivals niet langer dan drie dagen mogen duren. 'Het is voor de bezoekers en de medewerkers erg ongezond', vindt Smeets.
Herman Schueremans, organisator van Rock Werchter, verwerpt het idee van een avondklok. 'Afsluiten om 23 uur? De show van headliners komt veel beter tot zijn recht als het donker is. Gezien de festivaldag pas start rond of na de middag kunnen de bezoekers rustig uitslapen alvorens de volgende festivaldag te starten.'
Ook het idee van maximaal drie dagen, wijst hij af. 'We bewijzen al sinds 2003 dat een vierdaags festival perfect haalbaar is. Tot slot wijst Schueremans erop dat er nauwlettend op de geluidslimiet wordt toegezien.
Dropkick Murphysquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:47 schreef Bayswater het volgende:
Overigens voor het eerst eens maar Mumford & Sons geluisterd en gekeken, wat is dat voor omvergeblazen hype dat iedereen dat goed vindt? (ontstaan door 3 FM, die de zogenaamde ontdekkers zijn in Nederland ?)
Doe mij maar een echte folkband.
Dat is niet eens zo'n heel slechte indeling zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Indeling tot nu toe.
Morgen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:38 schreef bartajax het volgende:
Wordt eigenlijk Rock Werchter ergens live uitgezonden? Heb wel zin om morgen Pearl Jam te kijken.
Begin Juliquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:42 schreef bartajax het volgende:
Hoezo een stream alleen voor Belgen? Als het alleen voor Belgische IP adressen is, is dat toch makkelijk te omzeilen?
En morgen jaOf zit ik mis met de line-up?
Exclusieve deal met Skynet, met een proxy is het wel te omzeilen denk ik. En het is pas over een maand, helaasquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:42 schreef bartajax het volgende:
Hoezo een stream alleen voor Belgen? Als het alleen voor Belgische IP adressen is, is dat toch makkelijk te omzeilen?
En morgen jaOf zit ik mis met de line-up?
Vorig jaar heb ik hier vanuit NL gewoon de livestream kunnen bekijken zonder omzeilen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Exclusieve deal met Skynet, met een proxy is het wel te omzeilen denk ik. En het is pas over een maand, helaas
Dus The Barn komt achter The Marquee? Voor de rest is er niet zo veel veranderd eigenlijk en de bomenrij in het midden staat er ook nog gewoonquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Indeling tot nu toe.
Die bomenrij staat er inderdaad gelukkig nogquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dus The Barn komt achter The Marquee? Voor de rest is er niet zo veel veranderd eigenlijk en de bomenrij in het midden staat er ook nog gewoon
Camping is ook uitverkochtquote:Op zondag 3 juni 2012 11:45 schreef MohMi het volgende:
Weet iemand of ik nog ergens campingkaarten kan kopen..? Krijg het niet gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |