Vooral het proberen af te pakken ( bij ps3 rondje ingedrukt houden ) vond ik kut..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wel leuk dat passen wat minder vlot gaan lukken want nu is het nog steeds veel te makkelijk vind ik
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Vrije trappen mag inderdaad echt beter. Ik krijg het in Fifa 12 nog steeds niet voor elkaar (ook met de betere spelers niet) om een bal richting goal te schieten (PS3) :s.
Ik herriner me nog fifa 2005 op de Gamecube... daar vloog iedere vrije trap in het goal
vrije trappen zijn zo makkelijk in fifa 12quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Vrije trappen mag inderdaad echt beter. Ik krijg het in Fifa 12 nog steeds niet voor elkaar (ook met de betere spelers niet) om een bal richting goal te schieten (PS3) :s.
Ik herriner me nog fifa 2005 op de Gamecube... daar vloog iedere vrije trap in het goal
In FUT wel ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vrije trappen zijn zo makkelijk in fifa 12
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie preview op Tweakers: http://tweakers.net/reviews/2591/preview-fifa-13.html
Ik ben heel erg benieuwd!
Weliswaar van FUT13 maar het zal wel weinig schelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Zijn er al ratings bekend van spelers?
Zo ja, linkje?
Dank je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weliswaar van FUT13 maar het zal wel weinig schelen
http://www.chuzzz.com/UT13/
YOLO
ja, de webapp althans.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dank je.
FUT opent dit jaar toch ook weer een weekje vroeger voor mensen die het al speelden toch? Hoop van wel
Die ping-pong viel me ook al op. Ziet er erger uit dan bij FIFA 12.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gameplay ziet er bijna precies hetzelfde uit, erg veel ping-pong passing ook nog steeds. Ik weet 't niet.
Mweh, ik ben nog niet onder de indruk.Het ziet er exact zo uit als het laatste potje wat ik speelde. Wat een herrie trouwens, die 'muziek'.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gameplay ziet er bijna precies hetzelfde uit, erg veel ping-pong passing ook nog steeds. Ik weet 't niet.
Moet ik ook maar eens nodig doen, wanneer heb je hem dan in de bus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al een pre-order staan ja voor de Ultimate edition, bij GameMania (niet de goedkoopste maar dat maakt mij weinig uit)
Jij hebt zeker aandelen in Dixonsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pre-orderen moet je bij Dixons doen, 58 euro inclusief verzending. De UT editie
Ja, net zoals vorig jaar. Maar UT edition is 10 000 coins extra erbij ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij hebt zeker aandelen in Dixons.
Mycom kan je ook kiezen, maar dat is hetzelfde concern. Ik denk dat het eraan ligt wat er bij je in de buurt zit.
De normale versie is een stuk goedkoper, dus misschien is dat ook een optie. Je krijgt toch sowieso packs als terugkerend FUT speler?
Nee, elke week een pakje geloof ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, net zoals vorig jaar. Maar UT edition is 10 000 coins extra erbij ofzo?
Die 0-1.. weer typisch zo'n lullige 'penalty'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, elke week een pakje geloof ik
Heb hem net zelf al gereserveerd. Meer gewoon omdat ik hem wil hebben. Die extra's vind ik niet zo heel interessant.quote:Electronic Arts heeft vandaag bekendgemaakt dat EA SPORTS™ een ongekende beloning in petto heeft voor fans die FIFA 13 reserveren. Reserveer FIFA 13 voor de PlayStation 3, deXbox 360 of de PC en je ontvangt FIFA Ultimate Team-pakketten, EA SPORTS Football Club-extra's en een exclusief adidas™ All Star-team met superster Lionel Messi.
Betekend dit nu dat waneer je bijvoorbeeld met Feyenoord speeld, en in de echte werled Vormer voor de rest van het seizoen gebleseerd is. Zou dit dan in het spel ook zo zijn?quote:EA Sports gaat de grootste voetbalcompetities van de wereld op de voet volgen, en zal de gebeurtenissen op en rond de velden middels updates in het spel verwerken. Zo zullen onder andere blessures, schorsingen en spelers die even niet in vorm zijn een directe invloed op het spel hebben, maar ook zullen roddels die kranten over spelers publiceren in het commentaar te horen zijn.
Die gaat inslaan als een vliegtuig in een gebouwquote:
Ik heb geen al te hoge hoop, veel zal er toch niet veranderd zijn. Ping Pong passen is er nog duidelijk. Hoop wel dat ze de moeite doen om meer spelers een real face te geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gaat inslaan als een vliegtuig in een gebouw
Akkoord maar doet zo veel af aan het realisme, wat ook zeker beter kan is de AI van je eigen verdedigers die zonder bal lopen. Die looplijnen zijn vaak verschrikkelijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ping pong is toch juist leuk man
Klopt. Maar dit jaar heb je first touch control, dus als je ping pong wilt spelen moet je het echt leren en beheersenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Akkoord maar doet zo veel af aan het realisme, wat ook zeker beter kan is de AI van je eigen verdedigers die zonder bal lopen. Die looplijnen zijn vaak verschrikkelijk?
Dat zeggen ze elk jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit jaar heb je first touch control, dus als je ping pong wilt spelen moet je het echt leren en beheersen
Is nu 1 van de headliners, dus ben benieuwdquote:
Niks speciaals toch?quote:
Speel je ook fut?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Kan niet wachten tot de web app opengaat, zal rond de 16e september zijn ofzo?
Ps3 of xbox? Wil wel een potquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, maar nu enkel nog H2H. FUT ben ik meestal beu na paar maandjes
Kan nu niet spijtig genoeg maar heb Xboxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps3 of xbox? Wil wel een pot
Wie wil je dan, immers?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Wordt van Bommel dan serieus de beste speler van de Eredivisie met een ranking van 81?![]()
![]()
![]()
Dat kan je toch ook niet meer serieus nemen dan? "\_
Nee, dat zeg ik toch niet? Alleen, als jij denkt datquote:
Top 10 beste Eredivisie spelers, daar komt hij toch wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet? Alleen, als jij denkt datVan Bommel
ook maar bij de beste 10 spelers van de Eredivisie hoort
![]()
3 wedstrijden, 3 gele kaarten en enorm veel fouten noem je goed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Top 10 beste Eredivisie spelers, daar komt hij toch wel heel dichtbij.
Gezien zijn laatste wedstrijden in de Eredivisie.
Minimaal 78 hoor, hij speelt gewoon goed en met al die ervaring snap ik wel dat hij rond de 80 krijgt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
3 wedstrijden, 3 gele kaarten en enorm veel fouten noem je goed?![]()
Misschien dat die gozert nog iets rond de ~72 rating zou moeten krijgen, maar meteen de beste speler van de EredivisieFifa ratings
Een routinier met een schat aan ervaring.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Minimaal 78 hoor, hij speelt gewoon goed en met al die ervaring snap ik wel dat hij rond de 80 krijgt.
Zodat je je muur ermee naar de tering kan gooien?quote:Op maandag 3 september 2012 22:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er ook een pre order waarbij een controller van beton ofzo krijgt?
Nog nooit een controller kapotgegooid hierquote:Op maandag 3 september 2012 22:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er ook een pre order waarbij een controller van beton ofzo krijgt?
Bij mij ging het ook al een paar jaar goed.quote:Op maandag 3 september 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog nooit een controller kapotgegooid hier
van Bommel is ook de beste van de Eredivisie.. Meest ervaren speler en komt fresh van Milan..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
3 wedstrijden, 3 gele kaarten en enorm veel fouten noem je goed?![]()
Misschien dat die gozert nog iets rond de ~72 rating zou moeten krijgen, maar meteen de beste speler van de EredivisieFifa ratings
Die ratings slaan sowieso als een lul op een drumstel. Je ziet ook nu al welke spelers bij FUT 13 veel gaan opbrengen. Check al die Braziliaanse spelers precies op 74.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Wordt van Bommel dan serieus de beste speler van de Eredivisie met een ranking van 81?![]()
![]()
![]()
Dat kan je toch ook niet meer serieus nemen dan? "\_
Ja, what the hell. Eerste wat mij opviel. Flinke downgrades ook voor o.a. van der Wiel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die ratings slaan sowieso als een lul op een drumstel. Je ziet ook nu al welke spelers bij FUT 13 veel gaan opbrengen. Check al die Braziliaanse spelers precies op 74.![]()
![]()
![]()
Vraag me ook af of ze Theo Jansen nog gaan downgraden. Zet 'm op 74 en EA kan cashen met silver Eredivisie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:46 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja, what the hell. Eerste wat mij opviel. Flinke downgrades ook voor o.a. van der Wiel.
Die bug is 9 jaar later echt wel gefixed hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 03:38 schreef Nober het volgende:
Is het nog steeds zo dat je bij Europees voetbal in een poule komt met 2 andere clubs die je ook al in de nationale competitie treft? Dat was bij FIFA 2004 namelijk het geval, speel je Europees voetbal met 3 Nederlandse clubs in dezelfde poule.
3stuks hier met fifa12quote:Op maandag 3 september 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog nooit een controller kapotgegooid hier
Zou het? Vond dat echt helemaal niets toen en daarna dus ook nooit geen voetbalspel meer gehaald.quote:Op donderdag 6 september 2012 03:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die bug is 9 jaar later echt wel gefixed hoor
500 euro controllers in 3 jaar kopenquote:Op donderdag 6 september 2012 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3stuks hier met fifa12
5 met 11 wat een kut fifa was dit
2 met 10
0 met 9
FIFAquote:Op donderdag 6 september 2012 03:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou het? Vond dat echt helemaal niets toen en daarna dus ook nooit geen voetbalspel meer gehaald.
Nu zit ik te twijfelen, Fifa of Pes? (Even demo's downloaden dan maar, dat kan kennelijk gratis).
Tot de releasequote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef SaxoPower het volgende:
T transfer systeem heeft ook een upgrade.
Je kan nu eindelijk ook zelf zeggen wat je voor een speler hebben wilt!
Kan je btw de demo vanaf 11september iedere dag dowloaden? of is het alleen die ene dag beschikbaar?
Aah fijnquote:
Vandaag die PES 13 demo gespeeld, denk dat ik geen van beide ga halen. Ik was goed in tackles, kreeg al snel geel, 2x geel en ook direct rood en een penalty tegen maar kreeg nog niet één bal op doel laatstaan een doelpunt maken.quote:
Zo gaat het altijd in het begin..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandaag die PES 13 demo gespeeld, denk dat ik geen van beide ga halen. Ik was goed in tackles, kreeg al snel geel, 2x geel en ook direct rood en een penalty tegen maar kreeg nog niet één bal op doel laatstaan een doelpunt maken.
Maar als ik op doel schiet met Messi dan gaat 'ie er in, zelfs in het begin!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd in het begin..
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als ik op doel schiet met Messi dan gaat 'ie er in, zelfs in het begin!
Klopt, net zoals 12 niet veel afweek van 11 buiten TD wat je zo makkelijk kan uitbuiten online omdat de meeste mensen gewoon niet kunnen verdedigen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef Bitterlemon het volgende:
"OOOOH FIFA 13 WAUW WAT EEN MOOIE NIEUWEN SPEL ZEG!!!!!!111!!!!EINZ!!1"
Gewoon een update van FIFA 12
Ja, maar dat aannemen en dus die andere kleine tweaks zouden ze een update van moeten maken, of EA kennende, een DLC van 800 MP ofzo, iets van ¤7,-quote:Op donderdag 6 september 2012 20:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Klopt, net zoals 12 niet veel afweek van 11 buiten TD wat je zo makkelijk kan uitbuiten online omdat de meeste mensen gewoon niet kunnen verdedigen.
Wat ik op andere forums las van 13 is dat first touch wel degelijk een verschil zou gaan maken, als je hem aanneemt terwijl je rent zou hij ver van je voet springen, maar of het zoveel zal maken zal nog gezien moeten worden.
Zal sowieso weer weinig getweaked zijn maar kopen doen we hem toch weer zoals elk jaar![]()
Nou en het is FIFA en ik houd van FIFA.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Nog geen reden om ¤60,- uit te geven aan iets wat nog net een update mag worden genoemd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou en het is FIFA en ik houd van FIFA.
Behalve van de FIFA.
Ja wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog geen reden om ¤60,- uit te geven aan iets wat nog net een update mag worden genoemd.
Maar hetzelfde geldt voor alle iPhone fanboys.
quote:Competities:
Barclays Premier League
npower Championship
npower League 1
npower League 2
France Ligue 1
France Ligue 2
German Bundesliga
German Bundesliga 2
K-League
Major League Soccer
Norweigen Tippeligaen
Scottish Premier League
Liga BBVA
Liga Adelante
Airtricity League
Raiffeisen SL
Austrian Bundesliga
Belgian Pro League
Australian A – League
Danish Superliga
Dutch Eredivisie
Russian League
Swedish Allsvenskan
Polska Liga
Liga MX
Liga Portuguesa
Saudi Pro League
Liga do Brasil
Italian Serie A
Italian Serie B
Nieuwe clubs:
Greece - AEK Athens
Greece - PAOK
Greece - Olympiakos
Greece - Panathinaikos
Argentina - River Plate
Argentina - Boca Juniors
Argentina - Racing Club
South Africa - Kaizer Chiefs
South Africa - Orlando Pirates
Turkey - Galatasaray
Internationale teams:
Argentina
Australia
Austria
Belgium
Bolivia
Brazil
Bulgaria
Camaroon
Chile
Colombia
Côte d’Ivoire
Czech Republic
Denmark
Ecuador
Egypt
England
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
India
Ireland
Italy
Korea Republic
Mexico
Netherlands
New Zealand
Northern Ireland
Norway
Paraguay
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:02 schreef Enchanter het volgende:
De Saudische league
Ben benieuwd als je daar met manager mode niet goed presteert of je dan gestenigd wordt
Klopt, dit denk ik als sinds fifa 08quote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Djebbour, Fetfatzidis.quote:Op zondag 9 september 2012 02:17 schreef emokid het volgende:
Vier Griekse clubs, slechts één Turkse club.Wie kan mij een topspeler uit de Griekse competitie opnoemen?
Racing Club toch niet? En nieuwe teams zijn die uit Saudi Pro League. India is ook een nieuw team. Maar snap de keuze voor Saudi Pro League niet echt, had liever de J-League gezienquote:Op zondag 9 september 2012 02:40 schreef VelitoX het volgende:
"Nieuwe Clubs" klopt ook gewoon niet, is gewoon "Overige Clubs". Boca / River e.d. zaten ook al in 12.
J-League is niet mogelijk door de deal van Konami met de bond daaro (wat bullshit is, ze stoppen die competitie niet eens in de PES versie die buiten Japan uitkomt).quote:Op zondag 9 september 2012 03:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Racing Club toch niet? En nieuwe teams zijn die uit Saudi Pro League. India is ook een nieuw team. Maar snap de keuze voor Saudi Pro League niet echt, had liever de J-League gezien
Het zit dus in Winning Elevenquote:Op zondag 9 september 2012 03:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
J-League is niet mogelijk door de deal van Konami met de bond daaro (wat bullshit is, ze stoppen die competitie niet eens in de PES versie die buiten Japan uitkomt).
Laat een ieder dat lekker zelf bepalen zeg. Wat voor jou een kleine upgrade is, is voor de ander een compleet veranderde gameplay. Hoe bedoel je kortzichtig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog geen reden om ¤60,- uit te geven aan iets wat nog net een update mag worden genoemd.
Maar hetzelfde geldt voor alle iPhone fanboys.
Het lijkt me sowieso raar dat je enkele tweaks, met als grootste verandering zo'n beetje het aannemen, een volledig andere gameplay kan noemen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Laat een ieder dat lekker zelf bepalen zeg. Wat voor jou een kleine upgrade is, is voor de ander een compleet veranderde gameplay. Hoe bedoel je kortzichtig.
44 euro bij de mm. Als ik zie hoeveel uur ik het weer zal spelen. Dan is het die 44 euro makkelijk waard.quote:Op zondag 9 september 2012 12:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso raar dat je enkele tweaks, met als grootste verandering zo'n beetje het aannemen, een volledig andere gameplay kan noemen.
In mijn opzicht, en dat van vele anderen, is dat de ¤60,- lang niet waard.
wantquote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Zal Suarez eindelijk een echt gezicht hebben?
Yup, dit zal zijn gameface zijnquote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Tito_Makani het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 21:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yup, dit zal zijn gameface zijn
[ afbeelding ]
Zal een custom face krijgen van EA, en geen real scanned face. Volgens info EA Forums.quote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Hij heeft nog steeds een generiek gezicht dat helemaal niet op hem lijkt. Dat is best schandalig gezien zijn rating en huidig teamquote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds een generiek gezicht dat helemaal niet op hem lijkt. Dat is best schandalig gezien zijn rating en huidig team
Benieuwd naar de tijd, morgen 11:55 uitquote:Op maandag 10 september 2012 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen de demo. ben zoooo benieuwd
Ik om 16.30 uur pasquote:Op maandag 10 september 2012 13:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Benieuwd naar de tijd, morgen 11:55 uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 10 september 2012 13:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Denk dat dat nooit gaat gebeuren, de Jupiler League in FIFA.Wil je denk ik ook niet. Alle spelers zullen foute ratings en uiterlijk hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist wil nog toen Fc Zwolle voor het eerst in Fifa zat toen waren zelfs de negers blank en kaal
Morgen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:02 schreef Proletariaat het volgende:
Vandaag zou de demo toch komen?
Niet, zit al in Fifa Streetquote:Op maandag 10 september 2012 14:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer komt futsal weer terug
Dat zou wel tof zijn ja, maar goed mensen hebben liever Fifa Streetquote:Op maandag 10 september 2012 14:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer komt futsal weer terug
quote:Vanaf morgen is het eindelijk zover! De FIFA 13 demo is dan eindelijk beschikbaar voor het grote publiek en waarschijnlijk miljoenen keren gedownload worden. In dit artikel zullen we je op de hoogte houden van alle details en wanneer de demo écht te downloaden is.
Gamemode:
Oefenwedstrijd (mét en zonder EA Sports Football Club – Match Day beschikbaar)
Teams: (Het kan zo zijn dat nog niet alle transfers zijn verwerkt in deze versie. Uiteraard zal dit in de volledige game wel het geval zijn.)
- AC Milan
- Arsenal
- Borussia Dortmund
- Juventus
- Manchester City
Stadion:
Eithad Stadium (thuishaven van Manchester City)
Overige instellingen:
- Weer kun je zelf aanpassen naar: Zonnige, Bewolkte, Regenachtige & Sneeuwachtige dag
- Voor het eerst in FIFA kan je zelf de tijd kiezen waarop je speelt, tussen 11:00 en 22:00
- Wedstrijden duren 3 minuten per helft
- Niveau: Amateur, Semi pro, Professioneel, Wereldklasse en Legendarisch
- Speelsnelheid: Langzaam, Normaal en Snel
Beschikbaar op:
- PC: Dinsdag 11 september tussen 10:00 en 11:00 uur. De download link zal je in dit artikel terugvinden.
- Xbox 360: Dinsdag 11 september tussen 11:00 en 15:00 uur.
- Playstation 3: Dinsdag 11 september tussen 23:00 en 03:00 via een Amerikaans Playstation account, via een Europees account woensdag 12 september vanaf ongeveer 20:00, dit komt omdat de Europese Playstation Store enkel op woensdag geüpdatet wordt.
http://www.fifabenelux.com/
Dat ligt aan Sony.quote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Redelijk kansloos dat PS3 weer langer moet wachten...
Rematch rematch rematchquote:
First touch control zou toch in het nadeel van de aanvallers moeten zijn?quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben benieuwd... heb naar veel gameplay-filmpjes gekeken de laatste week en daarin valt me één ding heel erg op: de aanvallende AI is heel veel sterker/slimmer geworden en het nieuwe dribbelen werkt heel goed (te goed misschien).. de verdediging daarentegen zie ik in de gameplay alleen maar domme dingen doen en kansloos zijn tegen die first touch control en het nieuwe dribbelen.
Ik hoop maar dat dat vooral kwam omdat de fifaspelers nog niet helemaal wisten hoe ze daar tegen moeten wapenen..
alleen als je "ren" knop indrukt bij het aannemen van de balquote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
First touch control zou toch in het nadeel van de aanvallers moeten zijn?
De AI maakte me nu al af, dus ik vrees voor een afstraffing in fifa 13.quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben benieuwd... heb naar veel gameplay-filmpjes gekeken de laatste week en daarin valt me één ding heel erg op: de aanvallende AI is heel veel sterker/slimmer geworden en het nieuwe dribbelen werkt heel goed (te goed misschien).. de verdediging daarentegen zie ik in de gameplay alleen maar domme dingen doen en kansloos zijn tegen die first touch control en het nieuwe dribbelen.
Ik hoop maar dat dat vooral kwam omdat de fifaspelers nog niet helemaal wisten hoe ze daar tegen moeten wapenen..
Gewoon op amateur zettenquote:Op maandag 10 september 2012 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De AI maakte me nu al af, dus ik vrees voor een afstraffing in fifa 13.
Nee, morgennacht pasquote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik het goed begrijp kan ik via een Amerikaans account vannacht de demo al spelen? Had gehoopt morgen de demo te kunnen spelen maar dat wordt pas woensdag dus.
Wat een kutzooi man. Heb morgen vrij dus dacht lekker te gaan genieten van de demo.quote:
XBOX kopen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een kutzooi man. Heb morgen vrij dus dacht lekker te gaan genieten van de demo.
Ik 11:55 uit en dacht dat ookquote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een kutzooi man. Heb morgen vrij dus dacht lekker te gaan genieten van de demo.
Het is maar een demoquote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kijk er al 2 weken naar uit. Dan is het wel een bummer dat die pas een dag later te spelen is.quote:
Ja stel je voor.quote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kijk er al 2 weken naar uit. Dan is het wel een bummer dat die pas een dag later te spelen is.
dit iddquote:
Gekke laatste zin.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:23 schreef KrAlex het volgende:
Demo's zijn altijd kut. Ten eerste speel je tegen de CPU wat sowieso altijd -1 is. En ten tweede zijn het helften van 3 minuten. Zit je net lekker in de wedstrijd is het afgelopen.
Speel altijd maar een paar potjes met de demo en dan weer terug naar FIFA12.
Wat heb je te biedenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:56 schreef zerokil het volgende:
Wie heeft nog 60k voor me? (ps3)
Tegen een kleine vergoeding
Het is vooral leuk om tegen vrienden te doen. En om de nieuwe dingen in het spel te leren kennen. 3 min per helft vind ik mee vallen. Is gewoon een halve wedstrijd in futquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:23 schreef KrAlex het volgende:
Demo's zijn altijd kut. Ten eerste speel je tegen de CPU wat sowieso altijd -1 is. En ten tweede zijn het helften van 3 minuten. Zit je net lekker in de wedstrijd is het afgelopen.
Speel altijd maar een paar potjes met de demo en dan weer terug naar FIFA12.
Ik hoef er niks voor terug. Zet er maar iets opquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:56 schreef zerokil het volgende:
Wie heeft nog 60k voor me? (ps3)
Tegen een kleine vergoeding
Blijf je ook zo gul tijdens FUT13?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoef er niks voor terug. Zet er maar iets op
Tussen 11:00 en 15:00 uur lees ik op FIFABenelux.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:58 schreef SaxoPower het volgende:
Grrrr. Haal ik dus net de controller die ik lenen mag is ie dr nog niet!
Als ik dr maar is voor 6 uur!
Nou hooguit 2 uurtjes wachten moet lukken toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:06 schreef PlukvdP. het volgende:
Zul je zien dat ie er om 1500 stipt op staat
Zijn ook 2 demo's vanquote:
Alleen PC versie ja, kijk maar hoeveel kindjes er aan het zeveren zijn dat ie niet op de xbox staatquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef PlukvdP. het volgende:
Op twitter van ea staat dat ie al te downloaden is. WAAR DAN EA?
Nee, voor xbox zeggen ze.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen PC versie ja, kijk maar hoeveel kindjes er aan het zeveren zijn dat ie niet op de xbox staat
Je liet me schrikken!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef PlukvdP. het volgende:
Op twitter van ea staat dat ie al te downloaden is. WAAR DAN EA?
Laat maar een tweet zien danquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 11:30:26The Xbox 360 #FIFA13Demo is available for Xbox Live Gold members only! reageer retweet
Weet niet hoe je dat hier invoert, maar hier staat ie: http://twitter.com/EASPORTSFIFAquote:
Ja en dat is wel vaker met demo's, dus niks nieuwsquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Voor xbox live gold members staat ertwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 11:30:26The Xbox 360 #FIFA13Demo is available for Xbox Live Gold members only! reageer retweet
Daar staat niks he?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:19 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Weet niet hoe je dat hier invoert, maar hier staat ie: http://twitter.com/EASPORTSFIFA
Oke, ik weet verder ook niet hoe het werkt met xbox...quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en dat is wel vaker met demo's, dus niks nieuws
Ja staat er dat ie uit is op de xbox dan?quote:
Cazorla zit nog niet eens bij Arsenal en AOC is 75quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://nl.twitch.tv/stevelo24
ga een demo streamen ja
ff zoeken op EA sports via bingquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:22 schreef Typisch het volgende:
Waar kan ik die Season Ticket kopen? Heb nog wat punten over op Live en die ga ik hier maar aan verspillen denk ik, speel toch bijna geen andere games meer.
Omslachtig, maar bedankt!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ff zoeken op EA sports via bing
Ja maar een andere manier zou iets lastiger zijn om uit te leggenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja staat er dat ie uit is op de xbox dan?
Maar ik kan m nog niet downloaden iig.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 11:30:26The Xbox 360 #FIFA13Demo is available for Xbox Live Gold members only! reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:28 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Ja.Maar ik kan m nog niet downloaden iig.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 11:30:26The Xbox 360 #FIFA13Demo is available for Xbox Live Gold members only! reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en dat is wel vaker met demo's, dus niks nieuws
Wachten is nog max 2 uur manquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:29 schreef SaxoPower het volgende:
Je moet dus eerst goldmember zijn?
Dan bestel ik ff voor 48 uur
Gold members krijgen hem vandaag, en silver een weekje laterquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:29 schreef SaxoPower het volgende:
Je moet dus eerst goldmember zijn?
Dan bestel ik ff voor 48 uur
The Xbox 360 #FIFA13Demo is available for Xbox Live Gold members onlyquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wachten is nog max 2 uur man
Aaahh, excuses dan, dacht dat Gold eerder wasquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:32 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
The Xbox 360 #FIFA13Demo is available for Xbox Live Gold members only
Dat stond er in de tweet van EA. Ik maak hier uit op dat als je geen goldmember bent (dus geen abbo hebt op live) je hem niet kan dowloaden.
Ik heb op dit moment geen gold maar wel silver zoals dat heet
Ja NHL kan je nu downloaden als je Season Ticket hebt, vanaf de 22ste FIFA 13quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:46 schreef Typisch het volgende:
Ik kan alleen de NHL versie vinden van de Season Ticket.
Goffetommequote:Op dinsdag 11 september 2012 13:54 schreef Marsenal het volgende:
Handen omhoog als blijkt dat je gold membership ergens deze week verlopen blijkt.
\O/
Ah, op die manier. En dan kan ik de 22ste gelijk spelen neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja NHL kan je nu downloaden als je Season Ticket hebt, vanaf de 22ste FIFA 13
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, op die manier. En dan kan ik de 22ste gelijk spelen neem ik aan?
Je zou kunnen vragen naar zo'n gratis 48 uurs kaartje, of zelf effe checken of je die niet toevallig nog hebt bij een van je games.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:58 schreef Doublepain het volgende:
Waar kan je gold voor 1 maand kopen? Ik wil geen 3 maanden betalen
48 uur kaartje schijnt niet te werkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou kunnen vragen naar zo'n gratis 48 uurs kaartje, of zelf effe checken of je die niet toevallig nog hebt bij een van je games.
Ik heb alleen van GTAIV, maar toen weggegeven..quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou kunnen vragen naar zo'n gratis 48 uurs kaartje, of zelf effe checken of je die niet toevallig nog hebt bij een van je games.
Ps3 moet anders een dag wachtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
XboxAltijd dat gold gezeik. Dikke oplichting
PC gewoon leech and goquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps3 moet anders een dag wachten
Weet jij toevallig de specs die nodig zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PC gewoon leech and go
Controller staat klaar dus lekker rammen straks
Fifa 12 ging met een stok oude 8800GT (Is al 4-5 jaar oud?) nog prima op hoogste kwaliteit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet jij toevallig de specs die nodig zijn?
Oud laptopje zal hem wel niet aankunnen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:14 schreef Doublepain het volgende:
FIFASoccerBlog @FIFASoccerBlog
We know you're itching for Xbox 360 #FIFA13DEMO news, as soon as we have concrete download reports we'll let you know.
wtf net zeiden ze nog dat het erop zat
Dat is gewoon slimme marketing.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mongool zit er achter de knoppen daar.
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:14 schreef Doublepain het volgende:
FIFASoccerBlog @FIFASoccerBlog
We know you're itching for Xbox 360 #FIFA13DEMO news, as soon as we have concrete download reports we'll let you know.
wtf net zeiden ze nog dat het erop zat
Moet er nog Origin voor hebben ook, schijt ermee, ik wacht wel een dagquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fifa 12 ging met een stok oude 8800GT (Is al 4-5 jaar oud?) nog prima op hoogste kwaliteit.
Al mee bezig iddquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:21 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens een leuke FIFA uitdaging, NL - Turkije om de tijd te doden
Goeie tip, ik ga Nederland slopenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef Doublepain het volgende:
ah fuck je moet met turkije spelen, laat maar
Toch maar gedaan, het begint met een vrije trap van Sneijder.. Die ging erin ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goeie tip, ik ga Nederland slopen
Gewoon Hakan Sükür en Hasan Sas in het spel gooienquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch maar gedaan, het begint met een vrije trap van Sneijder.. Die ging erin ook![]()
17 minuten goedmaken met 2-0 achter
UK account?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
FIFA is al toegevoegd in het menu, maar de demo is er gewoon nog niet I guess. En het is ook nog geen 15u, dus ze hebben nog 27 minuten als ze hun eigen deadline volgen. Aangezien EA 9 vd 10 toch over de deadline heen gaat maak ik me geen illusies.
neequote:
Vind ik wel duur voor een demoquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:47 schreef Snowscene het volgende:
Je kan ook 1 maand kopen op www.livecodes.nl maarja kost 12 euro, kan je beter 3 maanden halen voor 20 ;p
net als vorig jaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:59 schreef Doublepain het volgende:
Nog 2 minuten en dan massaal 1kb downloaden!
48 uur kaartjes werken niet voor demo'squote:Op dinsdag 11 september 2012 14:54 schreef Snowscene het volgende:
Ja daarom, kan je beter zo'n 48 uur trial eigenlijk nog halen,
moet je 3 surveys doen gewoon fake info invullen en krijg je een code
Das dus geld verspilling geweestquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
48 uur kaartjes werken niet voor demo's
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 15:05:17Seeing reports of some people downloading #FIFA13Demo ... refresh refresh refresh! reageer retweet
Nope is er nog nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef SaxoPower het volgende:
Hij is er dus gewoon nog niet?
kan iemand met gold dit bevestigen?
twitter:DFurlong92 twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 15:07:16On the xbox dashboard search Fifa 13 on the bing search bar and the demo will be there enjoy! Am downloadin it right now BOOM #Fifa13Demo reageer retweet
quote:
Heb jij gold?quote:
Ook niksquote:
samequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Via Bing zie ik demo staan maar daar kan ik hem niet downloaden, alleen raten en naar full game![]()
Heb gold gehaald
Nu staat ie er bij mij wel tussen, net nog nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Via Bing zie ik demo staan maar daar kan ik hem niet downloaden, alleen raten en naar full game![]()
Heb gold gehaald
Ik ook voor 48 uur. ga niet voor een maand betalen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Heb gold gehaald
Hij zal dadelijk ook wel op internet staan, kan je hem gewoon downloaden en op xbox zettenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:16 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Ik ook voor 48 uur. ga niet voor een maand betalen.
Morgen gaat xbox weer mee terug en daar heb ik niks aan gold
Wacht maar als iedereen hem kan downloadenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen gaan nu weer zeiken dat download speed te laag is. hij staat nu 4 min aan en zit op 50%
Dan heb ik hem al binnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wacht maar als iedereen hem kan downloaden
5 min aan en zit op 5%quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen gaan nu weer zeiken dat download speed te laag is. hij staat nu 4 min aan en zit op 50%
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |