samequote:Op dinsdag 11 september 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Via Bing zie ik demo staan maar daar kan ik hem niet downloaden, alleen raten en naar full game![]()
Heb gold gehaald
Nu staat ie er bij mij wel tussen, net nog nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Via Bing zie ik demo staan maar daar kan ik hem niet downloaden, alleen raten en naar full game![]()
Heb gold gehaald
Ik ook voor 48 uur. ga niet voor een maand betalen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:15 schreef Doublepain het volgende:
Heb gold gehaald
Hij zal dadelijk ook wel op internet staan, kan je hem gewoon downloaden en op xbox zettenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:16 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Ik ook voor 48 uur. ga niet voor een maand betalen.
Morgen gaat xbox weer mee terug en daar heb ik niks aan gold
Wacht maar als iedereen hem kan downloadenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen gaan nu weer zeiken dat download speed te laag is. hij staat nu 4 min aan en zit op 50%
Dan heb ik hem al binnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wacht maar als iedereen hem kan downloaden
5 min aan en zit op 5%quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen gaan nu weer zeiken dat download speed te laag is. hij staat nu 4 min aan en zit op 50%
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |