Klopt. Maar dit jaar heb je first touch control, dus als je ping pong wilt spelen moet je het echt leren en beheersenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Akkoord maar doet zo veel af aan het realisme, wat ook zeker beter kan is de AI van je eigen verdedigers die zonder bal lopen. Die looplijnen zijn vaak verschrikkelijk?
Dat zeggen ze elk jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit jaar heb je first touch control, dus als je ping pong wilt spelen moet je het echt leren en beheersen
Is nu 1 van de headliners, dus ben benieuwdquote:
Niks speciaals toch?quote:
Speel je ook fut?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Kan niet wachten tot de web app opengaat, zal rond de 16e september zijn ofzo?
Ps3 of xbox? Wil wel een potquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, maar nu enkel nog H2H. FUT ben ik meestal beu na paar maandjes
Kan nu niet spijtig genoeg maar heb Xboxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps3 of xbox? Wil wel een pot
Wie wil je dan, immers?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Wordt van Bommel dan serieus de beste speler van de Eredivisie met een ranking van 81?![]()
![]()
![]()
Dat kan je toch ook niet meer serieus nemen dan? "\_
Nee, dat zeg ik toch niet? Alleen, als jij denkt datquote:
Top 10 beste Eredivisie spelers, daar komt hij toch wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet? Alleen, als jij denkt datVan Bommel
ook maar bij de beste 10 spelers van de Eredivisie hoort
![]()
3 wedstrijden, 3 gele kaarten en enorm veel fouten noem je goed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Top 10 beste Eredivisie spelers, daar komt hij toch wel heel dichtbij.
Gezien zijn laatste wedstrijden in de Eredivisie.
Minimaal 78 hoor, hij speelt gewoon goed en met al die ervaring snap ik wel dat hij rond de 80 krijgt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
3 wedstrijden, 3 gele kaarten en enorm veel fouten noem je goed?![]()
Misschien dat die gozert nog iets rond de ~72 rating zou moeten krijgen, maar meteen de beste speler van de EredivisieFifa ratings
Een routinier met een schat aan ervaring.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
Minimaal 78 hoor, hij speelt gewoon goed en met al die ervaring snap ik wel dat hij rond de 80 krijgt.
Zodat je je muur ermee naar de tering kan gooien?quote:Op maandag 3 september 2012 22:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er ook een pre order waarbij een controller van beton ofzo krijgt?
Nog nooit een controller kapotgegooid hierquote:Op maandag 3 september 2012 22:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Is er ook een pre order waarbij een controller van beton ofzo krijgt?
Bij mij ging het ook al een paar jaar goed.quote:Op maandag 3 september 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog nooit een controller kapotgegooid hier
van Bommel is ook de beste van de Eredivisie.. Meest ervaren speler en komt fresh van Milan..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
3 wedstrijden, 3 gele kaarten en enorm veel fouten noem je goed?![]()
Misschien dat die gozert nog iets rond de ~72 rating zou moeten krijgen, maar meteen de beste speler van de EredivisieFifa ratings
Die ratings slaan sowieso als een lul op een drumstel. Je ziet ook nu al welke spelers bij FUT 13 veel gaan opbrengen. Check al die Braziliaanse spelers precies op 74.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Wordt van Bommel dan serieus de beste speler van de Eredivisie met een ranking van 81?![]()
![]()
![]()
Dat kan je toch ook niet meer serieus nemen dan? "\_
Ja, what the hell. Eerste wat mij opviel. Flinke downgrades ook voor o.a. van der Wiel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die ratings slaan sowieso als een lul op een drumstel. Je ziet ook nu al welke spelers bij FUT 13 veel gaan opbrengen. Check al die Braziliaanse spelers precies op 74.![]()
![]()
![]()
Vraag me ook af of ze Theo Jansen nog gaan downgraden. Zet 'm op 74 en EA kan cashen met silver Eredivisie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:46 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja, what the hell. Eerste wat mij opviel. Flinke downgrades ook voor o.a. van der Wiel.
Die bug is 9 jaar later echt wel gefixed hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 03:38 schreef Nober het volgende:
Is het nog steeds zo dat je bij Europees voetbal in een poule komt met 2 andere clubs die je ook al in de nationale competitie treft? Dat was bij FIFA 2004 namelijk het geval, speel je Europees voetbal met 3 Nederlandse clubs in dezelfde poule.
3stuks hier met fifa12quote:Op maandag 3 september 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog nooit een controller kapotgegooid hier
Zou het? Vond dat echt helemaal niets toen en daarna dus ook nooit geen voetbalspel meer gehaald.quote:Op donderdag 6 september 2012 03:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die bug is 9 jaar later echt wel gefixed hoor
500 euro controllers in 3 jaar kopenquote:Op donderdag 6 september 2012 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3stuks hier met fifa12
5 met 11 wat een kut fifa was dit
2 met 10
0 met 9
FIFAquote:Op donderdag 6 september 2012 03:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou het? Vond dat echt helemaal niets toen en daarna dus ook nooit geen voetbalspel meer gehaald.
Nu zit ik te twijfelen, Fifa of Pes? (Even demo's downloaden dan maar, dat kan kennelijk gratis).
Tot de releasequote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef SaxoPower het volgende:
T transfer systeem heeft ook een upgrade.
Je kan nu eindelijk ook zelf zeggen wat je voor een speler hebben wilt!
Kan je btw de demo vanaf 11september iedere dag dowloaden? of is het alleen die ene dag beschikbaar?
Aah fijnquote:
Vandaag die PES 13 demo gespeeld, denk dat ik geen van beide ga halen. Ik was goed in tackles, kreeg al snel geel, 2x geel en ook direct rood en een penalty tegen maar kreeg nog niet één bal op doel laatstaan een doelpunt maken.quote:
Zo gaat het altijd in het begin..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandaag die PES 13 demo gespeeld, denk dat ik geen van beide ga halen. Ik was goed in tackles, kreeg al snel geel, 2x geel en ook direct rood en een penalty tegen maar kreeg nog niet één bal op doel laatstaan een doelpunt maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |