Vooral het proberen af te pakken ( bij ps3 rondje ingedrukt houden ) vond ik kut..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wel leuk dat passen wat minder vlot gaan lukken want nu is het nog steeds veel te makkelijk vind ik
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Vrije trappen mag inderdaad echt beter. Ik krijg het in Fifa 12 nog steeds niet voor elkaar (ook met de betere spelers niet) om een bal richting goal te schieten (PS3) :s.
Ik herriner me nog fifa 2005 op de Gamecube... daar vloog iedere vrije trap in het goal
vrije trappen zijn zo makkelijk in fifa 12quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Vrije trappen mag inderdaad echt beter. Ik krijg het in Fifa 12 nog steeds niet voor elkaar (ook met de betere spelers niet) om een bal richting goal te schieten (PS3) :s.
Ik herriner me nog fifa 2005 op de Gamecube... daar vloog iedere vrije trap in het goal
In FUT wel ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vrije trappen zijn zo makkelijk in fifa 12
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie preview op Tweakers: http://tweakers.net/reviews/2591/preview-fifa-13.html
Ik ben heel erg benieuwd!
Weliswaar van FUT13 maar het zal wel weinig schelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Zijn er al ratings bekend van spelers?
Zo ja, linkje?
Dank je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weliswaar van FUT13 maar het zal wel weinig schelen
http://www.chuzzz.com/UT13/
YOLO
ja, de webapp althans.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dank je.
FUT opent dit jaar toch ook weer een weekje vroeger voor mensen die het al speelden toch? Hoop van wel
Die ping-pong viel me ook al op. Ziet er erger uit dan bij FIFA 12.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gameplay ziet er bijna precies hetzelfde uit, erg veel ping-pong passing ook nog steeds. Ik weet 't niet.
Mweh, ik ben nog niet onder de indruk.Het ziet er exact zo uit als het laatste potje wat ik speelde. Wat een herrie trouwens, die 'muziek'.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gameplay ziet er bijna precies hetzelfde uit, erg veel ping-pong passing ook nog steeds. Ik weet 't niet.
Moet ik ook maar eens nodig doen, wanneer heb je hem dan in de bus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al een pre-order staan ja voor de Ultimate edition, bij GameMania (niet de goedkoopste maar dat maakt mij weinig uit)
Jij hebt zeker aandelen in Dixonsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pre-orderen moet je bij Dixons doen, 58 euro inclusief verzending. De UT editie
Ja, net zoals vorig jaar. Maar UT edition is 10 000 coins extra erbij ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij hebt zeker aandelen in Dixons.
Mycom kan je ook kiezen, maar dat is hetzelfde concern. Ik denk dat het eraan ligt wat er bij je in de buurt zit.
De normale versie is een stuk goedkoper, dus misschien is dat ook een optie. Je krijgt toch sowieso packs als terugkerend FUT speler?
Nee, elke week een pakje geloof ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, net zoals vorig jaar. Maar UT edition is 10 000 coins extra erbij ofzo?
Die 0-1.. weer typisch zo'n lullige 'penalty'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, elke week een pakje geloof ik
Heb hem net zelf al gereserveerd. Meer gewoon omdat ik hem wil hebben. Die extra's vind ik niet zo heel interessant.quote:Electronic Arts heeft vandaag bekendgemaakt dat EA SPORTS™ een ongekende beloning in petto heeft voor fans die FIFA 13 reserveren. Reserveer FIFA 13 voor de PlayStation 3, deXbox 360 of de PC en je ontvangt FIFA Ultimate Team-pakketten, EA SPORTS Football Club-extra's en een exclusief adidas™ All Star-team met superster Lionel Messi.
Betekend dit nu dat waneer je bijvoorbeeld met Feyenoord speeld, en in de echte werled Vormer voor de rest van het seizoen gebleseerd is. Zou dit dan in het spel ook zo zijn?quote:EA Sports gaat de grootste voetbalcompetities van de wereld op de voet volgen, en zal de gebeurtenissen op en rond de velden middels updates in het spel verwerken. Zo zullen onder andere blessures, schorsingen en spelers die even niet in vorm zijn een directe invloed op het spel hebben, maar ook zullen roddels die kranten over spelers publiceren in het commentaar te horen zijn.
Die gaat inslaan als een vliegtuig in een gebouwquote:
Ik heb geen al te hoge hoop, veel zal er toch niet veranderd zijn. Ping Pong passen is er nog duidelijk. Hoop wel dat ze de moeite doen om meer spelers een real face te geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gaat inslaan als een vliegtuig in een gebouw
Akkoord maar doet zo veel af aan het realisme, wat ook zeker beter kan is de AI van je eigen verdedigers die zonder bal lopen. Die looplijnen zijn vaak verschrikkelijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ping pong is toch juist leuk man
Klopt. Maar dit jaar heb je first touch control, dus als je ping pong wilt spelen moet je het echt leren en beheersenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Akkoord maar doet zo veel af aan het realisme, wat ook zeker beter kan is de AI van je eigen verdedigers die zonder bal lopen. Die looplijnen zijn vaak verschrikkelijk?
Dat zeggen ze elk jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit jaar heb je first touch control, dus als je ping pong wilt spelen moet je het echt leren en beheersen
Is nu 1 van de headliners, dus ben benieuwdquote:
Niks speciaals toch?quote:
Speel je ook fut?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Kan niet wachten tot de web app opengaat, zal rond de 16e september zijn ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |