Laat een ieder dat lekker zelf bepalen zeg. Wat voor jou een kleine upgrade is, is voor de ander een compleet veranderde gameplay. Hoe bedoel je kortzichtig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog geen reden om ¤60,- uit te geven aan iets wat nog net een update mag worden genoemd.
Maar hetzelfde geldt voor alle iPhone fanboys.
Het lijkt me sowieso raar dat je enkele tweaks, met als grootste verandering zo'n beetje het aannemen, een volledig andere gameplay kan noemen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Laat een ieder dat lekker zelf bepalen zeg. Wat voor jou een kleine upgrade is, is voor de ander een compleet veranderde gameplay. Hoe bedoel je kortzichtig.
44 euro bij de mm. Als ik zie hoeveel uur ik het weer zal spelen. Dan is het die 44 euro makkelijk waard.quote:Op zondag 9 september 2012 12:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso raar dat je enkele tweaks, met als grootste verandering zo'n beetje het aannemen, een volledig andere gameplay kan noemen.
In mijn opzicht, en dat van vele anderen, is dat de ¤60,- lang niet waard.
wantquote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Zal Suarez eindelijk een echt gezicht hebben?
Yup, dit zal zijn gameface zijnquote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Tito_Makani het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 21:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yup, dit zal zijn gameface zijn
[ afbeelding ]
Zal een custom face krijgen van EA, en geen real scanned face. Volgens info EA Forums.quote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Hij heeft nog steeds een generiek gezicht dat helemaal niet op hem lijkt. Dat is best schandalig gezien zijn rating en huidig teamquote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds een generiek gezicht dat helemaal niet op hem lijkt. Dat is best schandalig gezien zijn rating en huidig team
Benieuwd naar de tijd, morgen 11:55 uitquote:Op maandag 10 september 2012 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen de demo. ben zoooo benieuwd
Ik om 16.30 uur pasquote:Op maandag 10 september 2012 13:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Benieuwd naar de tijd, morgen 11:55 uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 10 september 2012 13:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Denk dat dat nooit gaat gebeuren, de Jupiler League in FIFA.Wil je denk ik ook niet. Alle spelers zullen foute ratings en uiterlijk hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist wil nog toen Fc Zwolle voor het eerst in Fifa zat toen waren zelfs de negers blank en kaal
Morgen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:02 schreef Proletariaat het volgende:
Vandaag zou de demo toch komen?
Niet, zit al in Fifa Streetquote:Op maandag 10 september 2012 14:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer komt futsal weer terug
Dat zou wel tof zijn ja, maar goed mensen hebben liever Fifa Streetquote:Op maandag 10 september 2012 14:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wanneer komt futsal weer terug
quote:Vanaf morgen is het eindelijk zover! De FIFA 13 demo is dan eindelijk beschikbaar voor het grote publiek en waarschijnlijk miljoenen keren gedownload worden. In dit artikel zullen we je op de hoogte houden van alle details en wanneer de demo écht te downloaden is.
Gamemode:
Oefenwedstrijd (mét en zonder EA Sports Football Club – Match Day beschikbaar)
Teams: (Het kan zo zijn dat nog niet alle transfers zijn verwerkt in deze versie. Uiteraard zal dit in de volledige game wel het geval zijn.)
- AC Milan
- Arsenal
- Borussia Dortmund
- Juventus
- Manchester City
Stadion:
Eithad Stadium (thuishaven van Manchester City)
Overige instellingen:
- Weer kun je zelf aanpassen naar: Zonnige, Bewolkte, Regenachtige & Sneeuwachtige dag
- Voor het eerst in FIFA kan je zelf de tijd kiezen waarop je speelt, tussen 11:00 en 22:00
- Wedstrijden duren 3 minuten per helft
- Niveau: Amateur, Semi pro, Professioneel, Wereldklasse en Legendarisch
- Speelsnelheid: Langzaam, Normaal en Snel
Beschikbaar op:
- PC: Dinsdag 11 september tussen 10:00 en 11:00 uur. De download link zal je in dit artikel terugvinden.
- Xbox 360: Dinsdag 11 september tussen 11:00 en 15:00 uur.
- Playstation 3: Dinsdag 11 september tussen 23:00 en 03:00 via een Amerikaans Playstation account, via een Europees account woensdag 12 september vanaf ongeveer 20:00, dit komt omdat de Europese Playstation Store enkel op woensdag geüpdatet wordt.
http://www.fifabenelux.com/
Dat ligt aan Sony.quote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Redelijk kansloos dat PS3 weer langer moet wachten...
Rematch rematch rematchquote:
First touch control zou toch in het nadeel van de aanvallers moeten zijn?quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben benieuwd... heb naar veel gameplay-filmpjes gekeken de laatste week en daarin valt me één ding heel erg op: de aanvallende AI is heel veel sterker/slimmer geworden en het nieuwe dribbelen werkt heel goed (te goed misschien).. de verdediging daarentegen zie ik in de gameplay alleen maar domme dingen doen en kansloos zijn tegen die first touch control en het nieuwe dribbelen.
Ik hoop maar dat dat vooral kwam omdat de fifaspelers nog niet helemaal wisten hoe ze daar tegen moeten wapenen..
alleen als je "ren" knop indrukt bij het aannemen van de balquote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
First touch control zou toch in het nadeel van de aanvallers moeten zijn?
De AI maakte me nu al af, dus ik vrees voor een afstraffing in fifa 13.quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben benieuwd... heb naar veel gameplay-filmpjes gekeken de laatste week en daarin valt me één ding heel erg op: de aanvallende AI is heel veel sterker/slimmer geworden en het nieuwe dribbelen werkt heel goed (te goed misschien).. de verdediging daarentegen zie ik in de gameplay alleen maar domme dingen doen en kansloos zijn tegen die first touch control en het nieuwe dribbelen.
Ik hoop maar dat dat vooral kwam omdat de fifaspelers nog niet helemaal wisten hoe ze daar tegen moeten wapenen..
Gewoon op amateur zettenquote:Op maandag 10 september 2012 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De AI maakte me nu al af, dus ik vrees voor een afstraffing in fifa 13.
Nee, morgennacht pasquote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik het goed begrijp kan ik via een Amerikaans account vannacht de demo al spelen? Had gehoopt morgen de demo te kunnen spelen maar dat wordt pas woensdag dus.
Wat een kutzooi man. Heb morgen vrij dus dacht lekker te gaan genieten van de demo.quote:
XBOX kopen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een kutzooi man. Heb morgen vrij dus dacht lekker te gaan genieten van de demo.
Ik 11:55 uit en dacht dat ookquote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een kutzooi man. Heb morgen vrij dus dacht lekker te gaan genieten van de demo.
Het is maar een demoquote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kijk er al 2 weken naar uit. Dan is het wel een bummer dat die pas een dag later te spelen is.quote:
Ja stel je voor.quote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kijk er al 2 weken naar uit. Dan is het wel een bummer dat die pas een dag later te spelen is.
dit iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |