quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:02 schreef Enchanter het volgende:
De Saudische league
Ben benieuwd als je daar met manager mode niet goed presteert of je dan gestenigd wordt
Klopt, dit denk ik als sinds fifa 08quote:Op donderdag 6 september 2012 20:13 schreef Bitterlemon het volgende:
"OOOOH FIFA 13 WAUW WAT EEN MOOIE NIEUWEN SPEL ZEG!!!!!!111!!!!EINZ!!1"
Gewoon een update van FIFA 12
Djebbour, Fetfatzidis.quote:Op zondag 9 september 2012 02:17 schreef emokid het volgende:
Vier Griekse clubs, slechts één Turkse club.Wie kan mij een topspeler uit de Griekse competitie opnoemen?
Racing Club toch niet? En nieuwe teams zijn die uit Saudi Pro League. India is ook een nieuw team. Maar snap de keuze voor Saudi Pro League niet echt, had liever de J-League gezienquote:Op zondag 9 september 2012 02:40 schreef VelitoX het volgende:
"Nieuwe Clubs" klopt ook gewoon niet, is gewoon "Overige Clubs". Boca / River e.d. zaten ook al in 12.
J-League is niet mogelijk door de deal van Konami met de bond daaro (wat bullshit is, ze stoppen die competitie niet eens in de PES versie die buiten Japan uitkomt).quote:Op zondag 9 september 2012 03:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Racing Club toch niet? En nieuwe teams zijn die uit Saudi Pro League. India is ook een nieuw team. Maar snap de keuze voor Saudi Pro League niet echt, had liever de J-League gezien
Het zit dus in Winning Elevenquote:Op zondag 9 september 2012 03:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
J-League is niet mogelijk door de deal van Konami met de bond daaro (wat bullshit is, ze stoppen die competitie niet eens in de PES versie die buiten Japan uitkomt).
Laat een ieder dat lekker zelf bepalen zeg. Wat voor jou een kleine upgrade is, is voor de ander een compleet veranderde gameplay. Hoe bedoel je kortzichtig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog geen reden om ¤60,- uit te geven aan iets wat nog net een update mag worden genoemd.
Maar hetzelfde geldt voor alle iPhone fanboys.
Het lijkt me sowieso raar dat je enkele tweaks, met als grootste verandering zo'n beetje het aannemen, een volledig andere gameplay kan noemen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Laat een ieder dat lekker zelf bepalen zeg. Wat voor jou een kleine upgrade is, is voor de ander een compleet veranderde gameplay. Hoe bedoel je kortzichtig.
44 euro bij de mm. Als ik zie hoeveel uur ik het weer zal spelen. Dan is het die 44 euro makkelijk waard.quote:Op zondag 9 september 2012 12:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso raar dat je enkele tweaks, met als grootste verandering zo'n beetje het aannemen, een volledig andere gameplay kan noemen.
In mijn opzicht, en dat van vele anderen, is dat de ¤60,- lang niet waard.
wantquote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Zal Suarez eindelijk een echt gezicht hebben?
Yup, dit zal zijn gameface zijnquote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Tito_Makani het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 21:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yup, dit zal zijn gameface zijn
[ afbeelding ]
Zal een custom face krijgen van EA, en geen real scanned face. Volgens info EA Forums.quote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Hij heeft nog steeds een generiek gezicht dat helemaal niet op hem lijkt. Dat is best schandalig gezien zijn rating en huidig teamquote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds een generiek gezicht dat helemaal niet op hem lijkt. Dat is best schandalig gezien zijn rating en huidig team
Benieuwd naar de tijd, morgen 11:55 uitquote:Op maandag 10 september 2012 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen de demo. ben zoooo benieuwd
Ik om 16.30 uur pasquote:Op maandag 10 september 2012 13:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Benieuwd naar de tijd, morgen 11:55 uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |