Gekke laatste zin.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:23 schreef KrAlex het volgende:
Demo's zijn altijd kut. Ten eerste speel je tegen de CPU wat sowieso altijd -1 is. En ten tweede zijn het helften van 3 minuten. Zit je net lekker in de wedstrijd is het afgelopen.
Speel altijd maar een paar potjes met de demo en dan weer terug naar FIFA12.
Wat heb je te biedenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:56 schreef zerokil het volgende:
Wie heeft nog 60k voor me? (ps3)
Tegen een kleine vergoeding
Het is vooral leuk om tegen vrienden te doen. En om de nieuwe dingen in het spel te leren kennen. 3 min per helft vind ik mee vallen. Is gewoon een halve wedstrijd in futquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:23 schreef KrAlex het volgende:
Demo's zijn altijd kut. Ten eerste speel je tegen de CPU wat sowieso altijd -1 is. En ten tweede zijn het helften van 3 minuten. Zit je net lekker in de wedstrijd is het afgelopen.
Speel altijd maar een paar potjes met de demo en dan weer terug naar FIFA12.
Ik hoef er niks voor terug. Zet er maar iets opquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:56 schreef zerokil het volgende:
Wie heeft nog 60k voor me? (ps3)
Tegen een kleine vergoeding
Blijf je ook zo gul tijdens FUT13?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoef er niks voor terug. Zet er maar iets op
Tussen 11:00 en 15:00 uur lees ik op FIFABenelux.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:58 schreef SaxoPower het volgende:
Grrrr. Haal ik dus net de controller die ik lenen mag is ie dr nog niet!
Als ik dr maar is voor 6 uur!
Nou hooguit 2 uurtjes wachten moet lukken toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:06 schreef PlukvdP. het volgende:
Zul je zien dat ie er om 1500 stipt op staat
Zijn ook 2 demo's vanquote:
Alleen PC versie ja, kijk maar hoeveel kindjes er aan het zeveren zijn dat ie niet op de xbox staatquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef PlukvdP. het volgende:
Op twitter van ea staat dat ie al te downloaden is. WAAR DAN EA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |