Ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is het nou speelbaar vanaf (na) 12:01 middernacht?
Volgens mij wel maar ik vraag het toch maar ff nog.
Bij twijfel doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:04 schreef Fruitsalade het volgende:
Godver, was van plan om dit überhaupt niet te gaan spelen maar begin wel flink te twijfelen
Ah top. Thanks!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:07 schreef grooteron het volgende:
Had eerst ook de foutmelding: "An unexpected error has occurred while trying to install.
Please try again or contact Customer Support"
Even op het forum gekeken, bleek dat er een nieuwe downloader was voor engb en german versions, hier te vinden http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/ duurt 5minuten. Nu is die bij mij aan het installeren.
Consolesquote:
diablo is ideaal voor de console, lekker hack and slashen vanuit je luie stoelquote:
nee n00bquote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
diablo is ideaal voor de console, lekker hack and slashen vanuit je luie stoel
400kg nattyquote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef 16meter het volgende:
zou die barbarian deadliften? zoja, wat is zijn PR?
ziet er behoorlijk swole uit namelijk
waarvoor heb je die muis en toestenboerd nodig dan?quote:
alles in het spel?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarvoor heb je die muis en toestenboerd nodig dan?
volgens blizzard wel. dit wordt hun 1equote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef 16meter het volgende:
snelle handelingen, meer precisie, de hotkeys, alles
d3 is gvd geen konsool spel
hoef je in ieder geval geen benen meer te traine jeweettog mattiequote:Op maandag 14 mei 2012 18:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben naar school gefietst (55 minuten heen, 65 terug want tegenwind), ik ga morgen wel weer trainen
het is niet console-only, dus is het geen console spel, het is voornamelijk een PC-spel. Als je het op console zou spelen zou je jezelf alleen handicappen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens blizzard wel. dit wordt hun 1e
Op Fok!?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik verwacht dat overmorgen de eerste lvl 60 er wel is
levelen in een arpg zegt niet zo veelquote:Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef RickoKun het volgende:
60 op normal?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef Pixell het volgende:
60 op normal is niet zo moeilijk, echter ga ik dit keer de race niet aan
Iemand die weet hoe snel de eerste lvl60+ bij diablo 2 was?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef RickoKun het volgende:
Ging dat in eerste instantie maar tot lvl 60? Kan het me niet echt meer herinneren.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:29 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe snel de eerste lvl60+ bij diablo 2 was?
Athene was het iigquote:Op maandag 14 mei 2012 18:29 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe snel de eerste lvl60+ bij diablo 2 was?
Dat dacht ik ook.quote:
Bij mij is de bestelstatus nog niet veranderd.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:11 schreef MhZero het volgende:
CE is verstuurd. Net de mail van Bol gehad.
Ik had het ook maar op deze site staan de oplossingen. http://www.keenandgraev.c(...)ing-setup-files-fix/quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef beelz het volgende:
Waarom blijft mijn install de hele tijd zitten bij "Updating setup files"?
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef lipjes het volgende:
the fuck, hij heeft de nieuwste SP nodig....
kan ik heel mijn sys gaan updaten, 2 jaar niet gedaanquote:Op maandag 14 mei 2012 18:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Instal complete en werkend, nu nog ff paar uurtjes wachten
In de tussentijd maar wat kilometertjes gaan fietsen
Dat haalde je niet op classic. Classic is geen LoDquote:
Mijn normale versie is ook verstuurdquote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij is de bestelstatus nog niet veranderd.
Dus dan zal ik hem misschien pas woensdag ontvangen? Lekker weer..
Woar hest em 'kocht mien jung?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:37 schreef leeell het volgende:
hoelang gaat het duren voordat ze mn betaling hebben verwerkt ?
Ik haat je!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mijn normale versie is ook verstuurdZal wel rond 1 uur binnenkomen morgen
Gedaan glimmende pompoeninbrengertje van mequote:Op maandag 14 mei 2012 18:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ricko lekkere boy van me, doe mij even in de OP 'Endzeit#2545'
Bol.com kennende komt je mail ergens vanavond binnen. Hij komt gewoon aan morgen, bij mij iig altijd op launch day binnen gekomen.quote:
Wil je die van mij er ook bij zetten dan, maar ik ga niet slijmenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gedaan glimmende pompoeninbrengertje van me
Zodat iedereen zn eigen naam kan kiezen. Dus ook dubbele namenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je die van mij er ook bij zetten dan, maar ik ga niet slijmen
Valasca#1802
Waar is dat nummer eigenlijk voor? Ik heb het wel ergens gelezen, maar ik ben het alweer vergeten.
Dat is zodat je vrienden je kunnen herkennen en je geen stomme namen met nummers nodig hebt zoals Runescape...quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je die van mij er ook bij zetten dan, maar ik ga niet slijmen
Valasca#1802
Waar is dat nummer eigenlijk voor? Ik heb het wel ergens gelezen, maar ik ben het alweer vergeten.
Dank je shinende mooiboi van me xxquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gedaan glimmende pompoeninbrengertje van me
Als dat waar is hou ik weer van je.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Bol.com kennende komt je mail ergens vanavond binnen. Hij komt gewoon aan morgen, bij mij iig altijd op launch day binnen gekomen.
Oh ja, simpel eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef Xblister het volgende:
[..]
Zodat iedereen zn eigen naam kan kiezen. Dus ook dubbele namen
Na een tijdje kun je hem niet eens meer zelf aanpassen, dan kun je een mod van GAM vragen, heeft die ook wat te doenquote:
Timwonnacott - Luniar#2427quote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef RickoKun het volgende:
Als jullie ook even je usernaam er voor doen (voor de mensen die hieronder in de OP willen), scheelt mij dat weer een beetje knip en plak werk
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef RickoKun het volgende:
Als jullie ook even je usernaam er voor doen (voor de mensen die hieronder in de OP willen), scheelt mij dat weer een beetje knip en plak werk
Zeer bekend probleemquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Zijn er nog andere mensen die totaal geen idee hebben welke class ze als eerste gaan kiezen? Ik zat eerst te twijfelen tussen Wizard en Demon Hunter, toen wist ik zeker dat ik Wizard wou... en nu twijfel ik tussen Wizard, Demon Hunter en Monk.
... Irritant.
Dat vindt ik ook het lastigste aan beginnen. Ik heb maar gewoon wizard gezegd en ik zie wel waar het schip strandquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Zijn er nog andere mensen die totaal geen idee hebben welke class ze als eerste gaan kiezen? Ik zat eerst te twijfelen tussen Wizard en Demon Hunter, toen wist ik zeker dat ik Wizard wou... en nu twijfel ik tussen Wizard, Demon Hunter en Monk.
... Irritant.
Barbarian sowieso. Bloed voor de bloedgod.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
... Irritant.
Ja, kheb geen flauw ideequote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
... Irritant.
Kan allebei, als ik het goed heb begrepen kan je met een opennet character op zowel SP als MP spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:14 schreef Revje1 het volgende:
Ik ga Demon hunter. Ik heb nog nooit Diablo gespeeld maar mij lijkt dus een DH wel grappig.
Moet je nu gewoon met singleplayer beginnen met lvlen of kan dat ook als je online gaat?
Zoals ik zeg ik heb dit nooit gespeeld dus misschien is het een domme vraag:)
Dus dan is denk online spelen leuker en beter zeker als je mensen kent die dat dan ook doen?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kan allebei, als ik het goed heb begrepen kan je met een opennet character op zowel SP als MP spelen.
Ja dat denk ik ook maar ken verder niemand die hem ook koopt.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:17 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Dus dan is denk online spelen leuker en beter zeker als je mensen kent die dat dan ook doen?
Ik ook. Best tof spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]ik kon nog inloggen een minuut geleden.
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:16 schreef Civilian het volgende:
Ik ga voorlopig ook nog wel offline spelen, voordat ik mezelf publiekelijk voor schut zet
Ik kan gewoon inloggen, dan moet je een EULA akkoorderen en dan gaat ie niet verder.quote:
Ik denk nu: gelukkig heb ik de afwas al gedaan.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef So_Surreal het volgende:
Ben nu aan het inloggen.
Ik heb het spel wel gekocht, maar weet niet eens of mijn iMac het aankan
Heb 4GB werkgeheugen, een Intel I3 3,07ghz en een Radeon HD 4670.
Wat denken jullie?
Oh, ja ik moet nog wachten tot die binnenkomtquote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan gewoon inloggen, dan moet je een EULA akkoorderen en dan gaat ie niet verder.
Monkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
... Irritant.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspxquote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef So_Surreal het volgende:
Ben nu aan het inloggen.
Wat denken jullie?
Dat is dan wel een nadeelquote:Op maandag 14 mei 2012 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh, ja ik moet nog wachten tot die binnenkomt
downloaden hier.... en dan installeren, en dan maar hopen dat de rukkerts van de webwinkel om 12:01 de mail versturen met de key...quote:
Kan eenmalig via de website..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:23 schreef jagga het volgende:
ok
weet iemand hoe ik mijn battletag kan veranderen? -.-
Fluffster#1955 op het moment.... wil wat anders
Dat tooltje loopt niet op de Mac.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
bagger dit is dus de battletag die ik moest nemen omdat de rest al in gebruik was en ik maar random wat ingetypt heb met het spelen van de open beta...quote:Op maandag 14 mei 2012 19:24 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Kan eenmalig via de website..
Maar als het goed is, wordt er in D3 ook automatisch om gevraagd bij 1e game login!
Ik niet, morgen er weer vroeg uit.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef Renzoku het volgende:
Iemand zin om vanaf 0.00 tot heel laat in de ochtend te spelen met een ander?
Die heb ik alquote:
Als het goed is, kan je hem nog één keer wijzigenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef jagga het volgende:
[..]
bagger dit is dus de battletag die ik moest nemen omdat de rest al in gebruik was en ik maar random wat ingetypt heb met het spelen van de open beta...
dus ik zit hieraan vast ?
echt ?
Ik ga me Teamspeak 3 server dadelijk on gooien.. Er komen 3 vrienden naar me thuis.. De rest vanuit thuis.. Jullie zijn ook welkom!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef Renzoku het volgende:
Iemand zin om vanaf 0.00 tot heel laat in de ochtend te spelen met een ander?
ok cool, ik neem wel een kijkjequote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Als het goed is, kan je hem nog één keer wijzigen
[..]
Ik ga me Teamspeak 3 server dadelijk on gooien.. Er komen 3 vrienden naar me thuis.. De rest vanuit thuis.. Jullie zijn ook welkom!
ts3.mrmanuel.nl:1337
weet niet of ik kom maar zet em wel effe als bookmarkquote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Als het goed is, kan je hem nog één keer wijzigen
[..]
Ik ga me Teamspeak 3 server dadelijk on gooien.. Er komen 3 vrienden naar me thuis.. De rest vanuit thuis.. Jullie zijn ook welkom!
ditquote:Op maandag 14 mei 2012 19:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik niet, morgen er weer vroeg uit.
Ga wel even een uurtje tot 1:00 spelen.
Verwacht jullie om 00:01..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:29 schreef jagga het volgende:
[..]
weet niet of ik kom maar zet em wel effe als bookmark
je kan hem al wel al fysiek kopen?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb 'm zojuist opgehaald bij Dynabyte ¤41,40 betaald, ze hadden ook nog CE's, maar vond ik niet zo boeiend.
Dan loopt heel FOK! leegquote:Op maandag 14 mei 2012 19:30 schreef jagga het volgende:
check dit topic gaan dan
nu storm lopen, straks nog meer en om 00:01 compleet verlaten en word er dagen niet meer in gepost
ik denk een mix van nostalgie en een hoge verwachting van wederom een beest van een game net zoals D2.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:36 schreef DeeCruise het volgende:
Wellicht dat jullie mij kunnen uitleggen waar de hele hype om draait? Ik heb deel 2 vroeger ook gespeeld waardoor ik behoorlijk wat filmpjes gekeken heb om te kijken of deel 3 voor mij de moeite waard zou zijn.
Wat mij opvalt is dat ik buiten de continu wisselende spelwereld nu niks tegen kom waardoor ik de hele hype om de game zou kunnen begrijpen. De specs zijn vrij laag (zodat iedereen het kan spelen) wat grafisch weer beperkingen met zich meebrengt, en de gameplay is ook niets nieuws.
Vrij vertaald: komt het echt alleen maar neer op nostalgie?
Nostalgie in een mooi jasje. Maar gezien het aantal uur dat ik in de Diablo games heb gestoken niet zomaar nostalgiequote:Op maandag 14 mei 2012 19:36 schreef DeeCruise het volgende:
Wellicht dat jullie mij kunnen uitleggen waar de hele hype om draait? Ik heb deel 2 vroeger ook gespeeld waardoor ik behoorlijk wat filmpjes gekeken heb om te kijken of deel 3 voor mij de moeite waard zou zijn.
Wat mij opvalt is dat ik buiten de continu wisselende spelwereld nu niks tegen kom waardoor ik de hele hype om de game zou kunnen begrijpen. De specs zijn vrij laag (zodat iedereen het kan spelen) wat grafisch weer beperkingen met zich meebrengt, en de gameplay is ook niets nieuws.
De reputatie van Blizzard werkt ook wel meequote:Op maandag 14 mei 2012 19:36 schreef DeeCruise het volgende:
yup. maar een welverdiende reputatie.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
De reputatie van Blizzard werkt ook wel mee
Thanks, Melfino! Your full BattleTag isquote:Op maandag 14 mei 2012 19:33 schreef jagga het volgende:
ruk
kan mijn battletag niet meer veranderen
Fluffster#1955
wil iemand em even in de OP frotten ?
Van mij is al 24/7 online.. En is ook al eerder gebruikt voor LoL en dergelijkequote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef Civilian het volgende:
Mocht er trouwens belangstelling zijn voor een TS3 server, ik heb een server met 20TB/m dataverkeer per maand. Kan er zo een TSje voor dit topic opplempen
Hij lijkt hier die launcher niet te kunnen starten en daarmee ook de installatie niet, goed beginquote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef DjNivek het volgende:
Heb het zojuist volledig geinstalleerd, heb d'r zin in!
Nieuwe patcher gedownload? https://eu.battle.net/support/en/blog/4417006quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hij lijkt hier die launcher niet te kunnen starten en daarmee ook de installatie niet, goed begin
Heb je al gekeken naar welke processen er nog runnen, kan me herinneren dat tijdens de beta-installatie er een of ander belachelijk blizzard-programma bleef runnen waardoor ik de launcher niet kon starten.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hij lijkt hier die launcher niet te kunnen starten en daarmee ook de installatie niet, goed begin
Ja als t goed is wel lol.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nieuwe patcher gedownload? https://eu.battle.net/support/en/blog/4417006
Beetje kloten en klein beetje googlen. Ik had ook problemen maar na wat tamelijke simpele tweakjes hier en daar installeert hij als een zonnetje.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
kan wel, maar op lagere settings en wat framedropsquote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef So_Surreal het volgende:
Ben nu aan het inloggen.
Wat denken jullie?
Bedoel je nu de prijs van ¤60? Genoeg mensen die hem voor minder hebben hoor.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:45 schreef DeeCruise het volgende:
Thanks voor de replies, het lijkt dan toch grotendeels op nostalgie gebaseerd te zijn..
Verder niks mis mee natuurlijk, maar voor mij gaat het hem helaas toch niet worden. An sich interessant geweest als de game over een half jaar lager geprijsd zou zijn, maar gezien de prijs-vastigheid (achterlijk woord maar kom even op niks beters) lijkt het me sterk dat deze game in prijs zal gaan zakken...
Hier ook al mensen via de proxy bezig btw?
thanksquote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef RickoKun het volgende:
Drizzt_doUrden: Moredhel1983#2262
nummer_zoveel: Oranjeboven#1976
Samael: Samael#2778
Aloria: Vica#2185
Jagga: Fluffster#1955
Dit zijn de laatsten die ik in de OP knal, ik ga zo weg naar kameraden.
10 minuutjes hierquote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef Tical2000 het volgende:
Zojuist hem ook maar even online aangeschaft. Hoe lang ongeveer blijft m'n betaling bij battle.net op "Queued" staan?
MrManuel: Melfino#2294quote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef RickoKun het volgende:
Drizzt_doUrden: Moredhel1983#2262
nummer_zoveel: Oranjeboven#1976
Samael: Samael#2778
Aloria: Vica#2185
Jagga: Fluffster#1955
Dit zijn de laatsten die ik in de OP knal, ik ga zo weg naar kameraden.
Ben je vergeten idd, ik zal je er zo nog even bij zettenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:47 schreef MrManuel het volgende:
[..]
MrManuel: Melfino#2294
Teamspeak 3 server:
IP: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om FOK! tag bij MrManuel
Ligt eraan he, heb je het al geactiveerd?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:48 schreef jagga het volgende:
ok ben hem aan het installeren maar hij zegt dat ik diablo3 moet activeren via Battle.net
Heb 2 opties:
activatie via Battle.net
Of zeggen dat ik em al geactiveerd heb.
Wat zal ik klikken? Ik wil niet dattie over de zeik raakt zodat ik 5 uur bezig ben alles te fixen en dan straks niet kan spelen
Gewoon klikken al gedaan.. Maakt niks uit joh.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:48 schreef jagga het volgende:
ok ben hem aan het installeren maar hij zegt dat ik diablo3 moet activeren via Battle.net
Heb 2 opties:
activatie via Battle.net
Of zeggen dat ik em al geactiveerd heb.
Wat zal ik klikken? Ik wil niet dattie over de zeik raakt zodat ik 5 uur bezig ben alles te fixen en dan straks niet kan spelen
Kan nu al niet wachten op de reacties tussen 0:00 en 0:30 van mensen die niet kunnen inloggen, zijn bij wow altijd de leukste topics.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar welke processen er nog runnen, kan me herinneren dat tijdens de beta-installatie er een of ander belachelijk blizzard-programma bleef runnen waardoor ik de launcher niet kon starten.
Ik ben ook blij met dit topic in MyAT. Dat wordt morgenvroeg genieten bij het teruglezen!quote:Op maandag 14 mei 2012 19:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten op de reacties tussen 0:00 en 0:30 van mensen die niet kunnen inloggen, zijn bij wow altijd de leukste topics.
Die prijs bedoel ik inderdaad. En tuurlijk heb je de game cheaper als je pre-ordered, maar zoals ik al aangaf hoor ik niet bij die groep simpelweg omdat ik niet overtuigd was van de game..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:46 schreef seto het volgende:
[..]
Bedoel je nu de prijs van ¤60? Genoeg mensen die hem voor minder hebben hoor.
Volgens mij bleef bij mij die agent.exe runnen als ik de setup afsloot, toen ik die eenmaal beëindigde runde ie wel smooth.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie er verder niets vreemds tussen staan.
Wie is mijn mede Barbarian mattie?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poll: Welke class ga je rollen?
• Barbarian
• Demon Hunter
• Monk
• With Doctor
• Wizard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
FIFA? LOOOOOOOOOOOOOLquote:
en alsnog is dat te moeilijk voor jou, moet vervelend zijn om een brein ten grootte van een noot te hebbenquote:
baasquote:
ter grootte*quote:Op maandag 14 mei 2012 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en alsnog is dat te moeilijk voor jou, moet vervelend zijn om een brein ten grootte van een noot te hebben
[..]
baas
kanker opquote:
quote:
http://www.keenandgraev.c(...)ing-setup-files-fix/ oplossingen. heeft bij mij ook gewerkt.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie er verder niets vreemds tussen staan.
Ik denk dat de meeste aankopen een tijd geleden al zijn gedaanquote:Op maandag 14 mei 2012 20:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel miljoenen Blizzard vannacht mag gaan bijschrijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Hij gaat bij mij ook eeeeerg langzaam, maar volgens mij zat ik bijna gelijk op 1%.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef 16meter het volgende:
is het normaal dat de instllatie na 10 min nog op 0% staat?
Nee, na 10 minuten was ik wel zo'n beetje klaar met de installatie.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef 16meter het volgende:
Hij bleef hier alleen even hangen op de 6%, maar daarna ging het vrij vlot.quote:
tot 46 % duurde echt lang, daarna zo klaarquote:Op maandag 14 mei 2012 20:31 schreef Masyl het volgende:
[..]
Hij bleef hier alleen even hangen op de 6%, maar daarna ging het vrij vlot.
Bij bol.com heb ik 't wel regelmatig gehad dat ik het product eerder binnen had dan dat de mail verzonden was.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Kut bol.com. Nog steeds geen verzendingsmailtje gehad van mijn CE. Zal hem zeker pas overmorgen krijgen
Zal wel meevallen: Heb heel vaak 's nachts een mailtje gehad dat een pakje onderweg was en dan was het de volgende dag toch binnen!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Kut bol.com. Nog steeds geen verzendingsmailtje gehad van mijn CE. Zal hem zeker pas overmorgen krijgen
Whehequote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Bij bol.com heb ik 't wel regelmatig gehad dat ik het product eerder binnen had dan dat de mail verzonden was.
Not all hope is lost.. Not yet..
Jullie geven mij hoop.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:32 schreef Aleria het volgende:
[..]
Zal wel meevallen: Heb heel vaak 's nachts een mailtje gehad dat een pakje onderweg was en dan was het de volgende dag toch binnen!
Mediamarkt schijnt ze vannacht in Eindhoven en Rotterdam tijdens de midnight launch te verkopen, ofzoiets.quote:
Thanks, fix 2+3 (combinatie) werkt, bizar maar goed.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:09 schreef Revje1 het volgende:
[..]
http://www.keenandgraev.c(...)ing-setup-files-fix/ oplossingen. heeft bij mij ook gewerkt.
Zijn hard gegaan dan.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:34 schreef Aleria het volgende:
[..]
Mediamarkt schijnt ze vannacht in Eindhoven en Rotterdam tijdens de midnight launch te verkopen, ofzoiets.
Tussen 23.00 en 0.00 is dat volgens mij ook op de site van gamekings live te volgen, met reportages etc.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:34 schreef Aleria het volgende:
[..]
Mediamarkt schijnt ze vannacht in Eindhoven en Rotterdam tijdens de midnight launch te verkopen, ofzoiets.
Vaag, bij mij niet in ieder geval. Downloaden ging wel sneller dan het installeren maar volgens mij was ik helemaal klaar binnen een halfuurquote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef 16meter het volgende:
om vervolgens nu nog aan te pruttelen, tot de 98% en dan een explosieve met rook gepaard gaande dood te stervenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:42 schreef Civilian het volgende:
Uit wanhoop mn modem maar eens een schopje gegevenHelpt ook geen hol
Dan krijgt hij gelijk z'n eerste vliegles, zo 't raam uitquote:Op maandag 14 mei 2012 20:49 schreef jagga het volgende:
[..]
om vervolgens nu nog aan te pruttelen, tot de 98% en dan een explosieve met rook gepaard gaande dood te sterven
Goed plan
Vergeet niet dat je je modem straks nog nodig hebt om te spelen. :pquote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan krijgt hij gelijk z'n eerste vliegles, zo 't raam uit
Ninja edit!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:51 schreef OmniRocket het volgende:
ik heb hem al helemaal gedownload, zo lekker slapen en morgen werken
ik ben ingelogd
Collega is zo al een uur bezig, dus het moet toch werken lijkt me..quote:Op maandag 14 mei 2012 20:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja, ik zou op Azie kunnen spelen volgens vriend, ging toch nog fout
HD Projectorquote:Op maandag 14 mei 2012 20:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Is dat een poster of projecteer je je beeldscherm op de muur?
Ohquote:Op maandag 14 mei 2012 20:51 schreef Aleria het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je je modem straks nog nodig hebt om te spelen. :p
waar smaakt mountain dew naar?quote:
Oh stop it you...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Ben jaloers! 3 schermen en dan ook nog een projector. Zit ik hier met mn ene scherm
Hmm heb het ooit 1x gedronken, die groene.quote:
viesquote:
Voel ik me toch nog een stukje beterquote:Op maandag 14 mei 2012 21:01 schreef MrManuel het volgende:
Zo..
[..]
Oh stop it you...![]()
Ik ga niet spelen op me HD beamer hoor.. Dies voor films ofzo
Nevermind, ook opgelost met een rebootquote:Op maandag 14 mei 2012 21:02 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb het spel net opgestart.
Maar het geluid gaat via de boxen in de schermen van mijn iMac zelf.
Niet via mijn mengpanneel (met interne geluidskaart) naar mijn speakers + subwoofer
Mijn held van de dagquote:Op maandag 14 mei 2012 18:48 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Ik had het ook maar op deze site staan de oplossingen. http://www.keenandgraev.c(...)ing-setup-files-fix/
er zijn nog 2 ander ehquote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn held van de dag
Alles werkt, opening cinematic gezien. Nu huilen in een hoekje tot het 00:01 is.
Mijn battletag mag ook wel in OP:
beelz#2833
Toevallig net gejoinedquote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef jagga het volgende:
uit interesse
hoeveel volk komt er naar dat TS channel van MrManuel ?
hij moet nu werken maar nu zit ik daar. alleen :\
johquote:
Gegevens? Half 12 kom ik wel even kieken.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef jagga het volgende:
uit interesse
hoeveel volk komt er naar dat TS channel van MrManuel ?
hij moet nu werken maar nu zit ik daar. alleen :\
Staan in de OPquote:Op maandag 14 mei 2012 21:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Gegevens? Half 12 kom ik wel even kieken.
ts3.mrmanuel.nl:1337quote:
quote:
Wat voor een tag trouwens?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:24 schreef jagga het volgende:
[..]
een tag krijg je later, eigenaar van TS komt op 12:15 terug ivm werk
Ga VI kijken man.quote:
als VI me zou interesseren welquote:
Yup, TNT levert met TNTquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Tyr80 het volgende:
Levert bol.com gewoon met TNT post? Want dan red ik 't misschien wel met m'n starter key tot de CE om 09:00 geleverd wordt
Oh, en heeft er iemand nog een starter key voor een maat van me? Of is er een centraal bedel topic?
Je koopt de key toch? Of heb jij voor de setup betaald?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Tical2000 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de product key als je hem online hebt gekocht? Ik heb namelijk geen product key erbij gekregen.
Niet zo handig als er problemen mochten zijn met m'n account.
Bij blizzard zelf?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Tical2000 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de product key als je hem online hebt gekocht? Ik heb namelijk geen product key erbij gekregen.
wordt het gewoon toegevoegd aan je battlenet account.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Tical2000 het volgende:
zie OPquote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef Xblister het volgende:
Nog een teamspeak waar de fokkers lopen te chillen?
Joh, een paar posts boven jequote:Op maandag 14 mei 2012 22:19 schreef Xblister het volgende:
Nog een teamspeak waar de fokkers lopen te chillen?
Hmm, ok, daar eens proberen dan. Als er iemand 1tje over heeft hoor ik het graag! Als de CE binnen is krijg je d'r 3 terug!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:16 schreef Aleria het volgende:
Yup, TNT levert met TNT.
Heb hier nog geen bedels gezien... Maar op het diablo forum zelf zijn er zat die aan het bedelen zijn, en zowaar keys lijken te krijgen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je koopt de key toch? Of heb jij voor de setup betaald?
Gekocht via battle.net, maar heb geen key ergens moeten invoeren. Vandaar dat ik het dus apart vind dat ik de key niet eens heb gehad. Mocht er straks naar gevraagd worden (net zoals bijv. bij World of Warcraft n.a.v. een ban) dan heb ik misschien een probleem.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bij blizzard zelf?
Dan is het al geactiveerd en heb je alleen gewoon je login gegevens nodig straks na het installeren/opstarten.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:20 schreef Ferdii het volgende:
Ik ga niet op teamspeak met een aantal nerds zitten!
straks op skype met aantal vrienden, veel beter
Nee, want jouw key is direct gekoppeld aan je bliz account. Bij andere is dat niet...quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
[..]
Gekocht via battle.net, maar heb geen key ergens moeten invoeren. Vandaar dat ik het dus apart vind dat ik de key niet eens heb gehad. Mocht er straks naar gevraagd worden (net zoals bijv. bij World of Warcraft n.a.v. een ban) dan heb ik misschien een probleem.
blijkbaar krijg je een guestpass bij een het origineel, mensen die bij de launch de servers verstoppen zonder ervoor te betalen dusquote:
Duidelijk. Bedankt.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:36 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, want jouw key is direct gekoppeld aan je bliz account. Bij andere is dat niet...
Niet zo huilen, ik kijk alleen onderaan!quote:
Staat hij niet bij games als je op account klikt?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
[..]
Gekocht via battle.net, maar heb geen key ergens moeten invoeren. Vandaar dat ik het dus apart vind dat ik de key niet eens heb gehad. Mocht er straks naar gevraagd worden (net zoals bijv. bij World of Warcraft n.a.v. een ban) dan heb ik misschien een probleem.
Ik sta te stuiteren van de zenuwen!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ohlalala. Zijn er nog menshen wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |