Ja.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is het nou speelbaar vanaf (na) 12:01 middernacht?
Volgens mij wel maar ik vraag het toch maar ff nog.
Bij twijfel doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:04 schreef Fruitsalade het volgende:
Godver, was van plan om dit überhaupt niet te gaan spelen maar begin wel flink te twijfelen
Ah top. Thanks!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:07 schreef grooteron het volgende:
Had eerst ook de foutmelding: "An unexpected error has occurred while trying to install.
Please try again or contact Customer Support"
Even op het forum gekeken, bleek dat er een nieuwe downloader was voor engb en german versions, hier te vinden http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/ duurt 5minuten. Nu is die bij mij aan het installeren.
Consolesquote:
diablo is ideaal voor de console, lekker hack and slashen vanuit je luie stoelquote:
nee n00bquote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
diablo is ideaal voor de console, lekker hack and slashen vanuit je luie stoel
400kg nattyquote:Op maandag 14 mei 2012 18:12 schreef 16meter het volgende:
zou die barbarian deadliften? zoja, wat is zijn PR?
ziet er behoorlijk swole uit namelijk
waarvoor heb je die muis en toestenboerd nodig dan?quote:
alles in het spel?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarvoor heb je die muis en toestenboerd nodig dan?
volgens blizzard wel. dit wordt hun 1equote:Op maandag 14 mei 2012 18:14 schreef 16meter het volgende:
snelle handelingen, meer precisie, de hotkeys, alles
d3 is gvd geen konsool spel
hoef je in ieder geval geen benen meer te traine jeweettog mattiequote:Op maandag 14 mei 2012 18:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben naar school gefietst (55 minuten heen, 65 terug want tegenwind), ik ga morgen wel weer trainen
het is niet console-only, dus is het geen console spel, het is voornamelijk een PC-spel. Als je het op console zou spelen zou je jezelf alleen handicappen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens blizzard wel. dit wordt hun 1e
Op Fok!?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik verwacht dat overmorgen de eerste lvl 60 er wel is
levelen in een arpg zegt niet zo veelquote:Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef RickoKun het volgende:
60 op normal?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:26 schreef Pixell het volgende:
60 op normal is niet zo moeilijk, echter ga ik dit keer de race niet aan
Iemand die weet hoe snel de eerste lvl60+ bij diablo 2 was?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:24 schreef RickoKun het volgende:
Ging dat in eerste instantie maar tot lvl 60? Kan het me niet echt meer herinneren.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:29 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe snel de eerste lvl60+ bij diablo 2 was?
Athene was het iigquote:Op maandag 14 mei 2012 18:29 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe snel de eerste lvl60+ bij diablo 2 was?
Dat dacht ik ook.quote:
Bij mij is de bestelstatus nog niet veranderd.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:11 schreef MhZero het volgende:
CE is verstuurd. Net de mail van Bol gehad.
Ik had het ook maar op deze site staan de oplossingen. http://www.keenandgraev.c(...)ing-setup-files-fix/quote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef beelz het volgende:
Waarom blijft mijn install de hele tijd zitten bij "Updating setup files"?
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef lipjes het volgende:
the fuck, hij heeft de nieuwste SP nodig....
kan ik heel mijn sys gaan updaten, 2 jaar niet gedaanquote:Op maandag 14 mei 2012 18:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Instal complete en werkend, nu nog ff paar uurtjes wachten
In de tussentijd maar wat kilometertjes gaan fietsen
Dat haalde je niet op classic. Classic is geen LoDquote:
Mijn normale versie is ook verstuurdquote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij is de bestelstatus nog niet veranderd.
Dus dan zal ik hem misschien pas woensdag ontvangen? Lekker weer..
Woar hest em 'kocht mien jung?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:37 schreef leeell het volgende:
hoelang gaat het duren voordat ze mn betaling hebben verwerkt ?
Ik haat je!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mijn normale versie is ook verstuurdZal wel rond 1 uur binnenkomen morgen
Gedaan glimmende pompoeninbrengertje van mequote:Op maandag 14 mei 2012 18:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ricko lekkere boy van me, doe mij even in de OP 'Endzeit#2545'
Bol.com kennende komt je mail ergens vanavond binnen. Hij komt gewoon aan morgen, bij mij iig altijd op launch day binnen gekomen.quote:
Wil je die van mij er ook bij zetten dan, maar ik ga niet slijmenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gedaan glimmende pompoeninbrengertje van me
Zodat iedereen zn eigen naam kan kiezen. Dus ook dubbele namenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je die van mij er ook bij zetten dan, maar ik ga niet slijmen
Valasca#1802
Waar is dat nummer eigenlijk voor? Ik heb het wel ergens gelezen, maar ik ben het alweer vergeten.
Dat is zodat je vrienden je kunnen herkennen en je geen stomme namen met nummers nodig hebt zoals Runescape...quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je die van mij er ook bij zetten dan, maar ik ga niet slijmen
Valasca#1802
Waar is dat nummer eigenlijk voor? Ik heb het wel ergens gelezen, maar ik ben het alweer vergeten.
Dank je shinende mooiboi van me xxquote:Op maandag 14 mei 2012 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gedaan glimmende pompoeninbrengertje van me
Als dat waar is hou ik weer van je.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Bol.com kennende komt je mail ergens vanavond binnen. Hij komt gewoon aan morgen, bij mij iig altijd op launch day binnen gekomen.
Oh ja, simpel eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef Xblister het volgende:
[..]
Zodat iedereen zn eigen naam kan kiezen. Dus ook dubbele namen
Na een tijdje kun je hem niet eens meer zelf aanpassen, dan kun je een mod van GAM vragen, heeft die ook wat te doenquote:
Timwonnacott - Luniar#2427quote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef RickoKun het volgende:
Als jullie ook even je usernaam er voor doen (voor de mensen die hieronder in de OP willen), scheelt mij dat weer een beetje knip en plak werk
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef RickoKun het volgende:
Als jullie ook even je usernaam er voor doen (voor de mensen die hieronder in de OP willen), scheelt mij dat weer een beetje knip en plak werk
Zeer bekend probleemquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Zijn er nog andere mensen die totaal geen idee hebben welke class ze als eerste gaan kiezen? Ik zat eerst te twijfelen tussen Wizard en Demon Hunter, toen wist ik zeker dat ik Wizard wou... en nu twijfel ik tussen Wizard, Demon Hunter en Monk.
... Irritant.
Dat vindt ik ook het lastigste aan beginnen. Ik heb maar gewoon wizard gezegd en ik zie wel waar het schip strandquote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Zijn er nog andere mensen die totaal geen idee hebben welke class ze als eerste gaan kiezen? Ik zat eerst te twijfelen tussen Wizard en Demon Hunter, toen wist ik zeker dat ik Wizard wou... en nu twijfel ik tussen Wizard, Demon Hunter en Monk.
... Irritant.
Barbarian sowieso. Bloed voor de bloedgod.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
... Irritant.
Ja, kheb geen flauw ideequote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
... Irritant.
Kan allebei, als ik het goed heb begrepen kan je met een opennet character op zowel SP als MP spelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:14 schreef Revje1 het volgende:
Ik ga Demon hunter. Ik heb nog nooit Diablo gespeeld maar mij lijkt dus een DH wel grappig.
Moet je nu gewoon met singleplayer beginnen met lvlen of kan dat ook als je online gaat?
Zoals ik zeg ik heb dit nooit gespeeld dus misschien is het een domme vraag:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |