Voor Oona!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:48 schreef Lamb29 het volgende:
spring als je hem niet als pakket kwijt raakt wil ik graag de paarse vooraan, de panda en de zebra.... Broekjes zijn helaas te groot voor mijn dame... past ze nog lang niet! Shirtjes is wel fijn om paar grotere te hebben gezien ze nogal kei hard gaat wat dat betreft
Maar als je hem als pakket kwijt kan vooral doen! Anders blijf je weer met een paar dingen zitten
Had je eerder gezegd...heb gisteren alles in maat 62 naar schoonma gebracht want geen plek hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand hier nog (zomer) kleertjes 62 en/of 68 in de aanbieding voor mijn dametje? Ik zoek oa. nog een zomerjasje of vestje in 68 maar ander spul mag ook!
En ik zoek nog rompers, maat 62, met lange mouw, effen kleur en het liefst wit of iig een lichte kleur.
98. Met knoopsgatelastiek.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oo het ruitbroekje, welke maat??? Die had ik vorig jaar ook?
Wil je een echte? Want die van de Hema past er ook prima op!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Aventura het volgende:
Iemand nog een parasol voor een Mutsy 4-rider liggen? Ik heb net even gekeken voor een nieuwe, maar die zijn best pricy..
Hoef niet per se een echte, ik was me er niet van bewust dat er ook universele zijn...! Heb je er ervaring mee?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wil je een echte? Want die van de Hema past er ook prima op!
Ik heb die van de Hema idd. En tja, het zijn ondingen sowieso, de zon staat staat vaak toch dat het allemaalnet niet goed zit en hem je je kind eindelijk in de schaduw ga je de bocht omquote:Op zondag 20 mei 2012 18:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoef niet per se een echte, ik was me er niet van bewust dat er ook universele zijn...! Heb je er ervaring mee?
Een dooky, is ideaal. Geen last van de bochten om enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Aventura het volgende:
Iemand nog een parasol voor een Mutsy 4-rider liggen? Ik heb net even gekeken voor een nieuwe, maar die zijn best pricy..
kun je hem niet gewoon terug brengen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Kwisted het volgende:
ik heb ook een luiertas die ik eventueel wel wil verkopen.
[ afbeelding ]
http://www.maanfabriekje.com/product/10939/30
mezelf eigenlijk laten verleiden door de verkoopster tot een impuls aankoop. Vriend vindt hem verschrikkelijk en wil er al niet mee lopen. Ik vind hem wel gaaf, maar eigenlijk toch te duur en twijfel er de hele tijd over. De tas is nieuw met de kaartjes eraan.
Als iemand een goed bod doet mag hij weg, anders hou ik hem zelf.
pm is makkelijker
Je hebt hem nou toch al?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Kwisted het volgende:
ik heb ook een luiertas die ik eventueel wel wil verkopen.
[ afbeelding ]
http://www.maanfabriekje.com/product/10939/30
mezelf eigenlijk laten verleiden door de verkoopster tot een impuls aankoop. Vriend vindt hem verschrikkelijk en wil er al niet mee lopen. Ik vind hem wel gaaf, maar eigenlijk toch te duur en twijfel er de hele tijd over. De tas is nieuw met de kaartjes eraan.
Als iemand een goed bod doet mag hij weg, anders hou ik hem zelf.
pm is makkelijker
Ja klopt, en waarschijnlijk hou ik hem dan ook gewoon zelf tenzij er een bod in de buurt komt. Waar ik overigens niet op reken hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt hem nou toch al?
Als je hem verkoopt, krijg je er nooit de nieuwwaarde voor terug.
Dat laatste mag dus niet. Rukkers.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:17 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ja klopt, en waarschijnlijk hou ik hem dan ook gewoon zelf tenzij er een bod in de buurt komt. Waar ik overigens niet op reken hoor.
Terug brengen kan trouwens niet meer.. Te lang getwijfeld, en ook mede omdat ik er toch alleen een tegoedbon van de winkel voor terug kreeg..
ik heb er wel nog 2 met halflange/ 3kwart mouwtjes die in principe weg mogenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef innepin het volgende:
Mijn peuter wil alleen nog maar jurkjes aanEn aangezien ze toch net uit maat 92 gegroeid is, bij dezen dan maar: jurkjes maat 98, iemand?
Ik heb een limegroene met zwarte zonder verder iets aan tekeningen erop, foto moet ik even zoeken/ maken. die mag weg voor een zacht prijsjequote:Op zondag 20 mei 2012 23:23 schreef Troeta het volgende:
Ja, het kan wel blauw...maar ik wil stiekem ook gewoon iets nieuws:D
Hij is leuk Kwisted, maar ik zoek echt wat goedkopers!
Hmmm, ik denk niet dat ik oranje wil, of is het echt een leuke tas?
Sorry ben lastig...
Ik zoek er ook eentje!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:58 schreef mrien het volgende:
Iemand nog een uv pak voor jongens in maat 86/92?
Ik zag ze van de week liggen bij de Decathlon, voor 14,95.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:58 schreef mrien het volgende:
Iemand nog een uv pak voor jongens in maat 86/92?
Heb je er een foto van?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Die met een aap met ogen open en ogen dicht ligt hier z.g.a.n
Zie pmquote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef mrien het volgende:
[..]
Heb je er een foto van?
En wat wil je er voor hebben?
De Kruidvat heeft ze nu voor 40 euro in de folder staan. Ook via de website te bestellen. Is dat iets voor je?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef moi80 het volgende:
Verkoopt er misschien iemand een Deryan Travelcot, peuterformaat?
Ow, ik wist niet dat er verschillende maten zijn. Succesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:04 schreef moi80 het volgende:
Thanks, dat is voor zover ik in de winkel zag alleen de baby versie, maar ik ga even kijken of ze ook de grotere maat hebben dan.
ik heb hier bob de bouwer boxers liggen in 92, 2 stuks. Blauw. zijn lars te krap.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht:
* T-shirtjes maat 74 -80 (mogen ook setjes zijn)
* zomerjumpsuitjes maat 74
* hemdjes en onderbroeken maat 92 Of in iedergeval, een hoop onderbroeken
Nijna volgens mij!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef moi80 het volgende:
Ik krijg nog een broek van jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ik heb hier bob de bouwer boxers liggen in 92, 2 stuks. Blauw. zijn lars te krap.
wat had je nog meer op de wishlist? ben morgen vrij, dus kan het dan nog gaan posten ook.
Wij,donkerblauw.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef moi80 het volgende:
Ik kan het plaatje niet zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Asyniur het volgende:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een UV pak maat 74/80 voor jongetjes.
Ik heb zojuist een pak gekocht, maat 98, maar het is Harry te klein. Het valt echt véél kleiner. In de winkel trok het wel in zijn kruis maar hij had een volle luier aan dus ik dacht dat het daar aan lag.
Eenmaal thuis heb ik het meteen gewassen en toen aangedaan, maar het trekt dus in zijn kruis.
Ik heb er ¤12 voor betaald en dat zou ik er ook graag voor terug hebben.
Het gaat om dit pak.
dat dacht ik ook maar toen ik de link opnieuw plakte, deed hij het nog steeds nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
http://www.ernstings-fami(...)32445,655122,,1.html
het complete plaatje, inclusief inzoom-mogelijkheid
Link van Asy deed het niet omdat er een aantal komma's achter geplakt stonden.
Bij Ter Stal zijn ze flink in de aanbiedingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef ymme het volgende:
Korte broeken maat 98 en shirt met korte mouw 104.
Iemand in de aanbieding... ?
Thanks!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij Ter Stal zijn ze flink in de aanbieding
groep 1 heb ik er nog eentje van staan. een groen/ zwartequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:54 schreef wickie het volgende:
Ik ben op zoek naar een autostoeltje voor mijn ouders, een groep 1 stoel!
ik gebruik hem eigenlijk nooit meer, zou alleen niet weten waar ik die in zou moeten verzenden... en je woont echt verrrrrr weg he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef octopussy het volgende:
Heeft er iemand een Bumbo ter overname misschien?
vuilniszak o/quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik gebruik hem eigenlijk nooit meer, zou alleen niet weten waar ik die in zou moeten verzenden... en je woont echt verrrrrr weg he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |