Ik heb even gezocht, de ene kan ik niet vindenm, maar daarvan weet ik dat ie groot is. Dus dat is dan niks.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ah thanks, die band moet inderdaad wel strak zitten. Liever maat M dan. Al heb ik inmiddels wel een flinke buik.
Ach kleur maakt niks uit hoor. Ben allang blij als ie wat ondersteuning geeft. Als je m op wil sturen heel graag, zal even pmenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, de ene kan ik niet vindenm, maar daarvan weet ik dat ie groot is. Dus dat is dan niks.
Ik heb ook een one size, maar die zit bij mij prima. Dus als je buik groter is dan de mijne, moet dat wel ondersteunen denk ik.
Heeft wel een printje (en is beetje donkerpaars kwa kleur)(heb m ook weer via via via gekregen). Moet ik een foto maken voor je?
Wat is je smaak precies? Ik heb nog wel wat liggen o.a. 2 jumpsuits met print ; sterren/grijs.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Asyniur het volgende:
Voor mijn mini ben ik op zoek naar nog een aantal longsleeves en/of jumpsuits maat 62.
Wie heeft er nog wat leuks liggen?
Dat hangt van mijn bui afquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat is je smaak precies? Ik heb nog wel wat liggen o.a. 2 jumpsuits met print ; sterren/grijs.
Ik heb deze nog liggen. Allemaal longsleeves. 1 Euro per stuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Asyniur het volgende:
Voor mijn mini ben ik op zoek naar nog een aantal longsleeves en/of jumpsuits maat 62.
Wie heeft er nog wat leuks liggen?
Ik heb eventueel deze voor je:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand hier nog (zomer) kleertjes 62 en/of 68 in de aanbieding voor mijn dametje? Ik zoek oa. nog een zomerjasje of vestje in 68 maar ander spul mag ook!
En ik zoek nog rompers, maat 62, met lange mouw, effen kleur en het liefst wit of iig een lichte kleur.
Deze van Mexx met uitneembare binnenvest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:18 schreef __Isis__ het volgende:
Sjonge jonge, het lijkt wel of alle leuke zomerjasjes al zijn uitverkocht...ben ik zo laat dan?
![]()
Iemand nog tips? Of nog wat leuks liggen in 74 of 80 toevallig?
picasaweb.google.com/amarantafokquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand hier nog (zomer) kleertjes 62 en/of 68 in de aanbieding voor mijn dametje? Ik zoek oa. nog een zomerjasje of vestje in 68 maar ander spul mag ook!
En ik zoek nog rompers, maat 62, met lange mouw, effen kleur en het liefst wit of iig een lichte kleur.
Voor Oona!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:48 schreef Lamb29 het volgende:
spring als je hem niet als pakket kwijt raakt wil ik graag de paarse vooraan, de panda en de zebra.... Broekjes zijn helaas te groot voor mijn dame... past ze nog lang niet! Shirtjes is wel fijn om paar grotere te hebben gezien ze nogal kei hard gaat wat dat betreft
Maar als je hem als pakket kwijt kan vooral doen! Anders blijf je weer met een paar dingen zitten
Had je eerder gezegd...heb gisteren alles in maat 62 naar schoonma gebracht want geen plek hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef NotTheSame het volgende:
98. Met knoopsgatelastiek.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oo het ruitbroekje, welke maat??? Die had ik vorig jaar ook?
Wil je een echte? Want die van de Hema past er ook prima op!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Aventura het volgende:
Iemand nog een parasol voor een Mutsy 4-rider liggen? Ik heb net even gekeken voor een nieuwe, maar die zijn best pricy..
Hoef niet per se een echte, ik was me er niet van bewust dat er ook universele zijn...! Heb je er ervaring mee?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wil je een echte? Want die van de Hema past er ook prima op!
Ik heb die van de Hema idd. En tja, het zijn ondingen sowieso, de zon staat staat vaak toch dat het allemaalnet niet goed zit en hem je je kind eindelijk in de schaduw ga je de bocht omquote:Op zondag 20 mei 2012 18:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoef niet per se een echte, ik was me er niet van bewust dat er ook universele zijn...! Heb je er ervaring mee?
Een dooky, is ideaal. Geen last van de bochten om enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Aventura het volgende:
Iemand nog een parasol voor een Mutsy 4-rider liggen? Ik heb net even gekeken voor een nieuwe, maar die zijn best pricy..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |