hatelijk slank ben je!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:11 schreef -Spring het volgende:
Whaha, ik had op MP voor L een 3/4 Vingino gekocht. Blijkt het een maat 13 ipv 3 te zijn.
Maar hij past best.
Wel als 1/2 ipv 3/4.
Ja ik!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand nog een wallaboo voetenzak voor in de maxi cosi te koop??
Ah thanks, die band moet inderdaad wel strak zitten. Liever maat M dan. Al heb ik inmiddels wel een flinke buikquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:15 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat kleding, maar een L was te groot. Volgens mij heb ik een M, zou ook een S kunnen zijn, maar dat denk ik niet.
Dat ding moet wel ondersteuning geven hè, dus een beetje strak zitten (zonder oncomfortabel te zijn).
Ik heb even gezocht, de ene kan ik niet vindenm, maar daarvan weet ik dat ie groot is. Dus dat is dan niks.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ah thanks, die band moet inderdaad wel strak zitten. Liever maat M dan. Al heb ik inmiddels wel een flinke buik.
Ach kleur maakt niks uit hoor. Ben allang blij als ie wat ondersteuning geeft. Als je m op wil sturen heel graag, zal even pmenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, de ene kan ik niet vindenm, maar daarvan weet ik dat ie groot is. Dus dat is dan niks.
Ik heb ook een one size, maar die zit bij mij prima. Dus als je buik groter is dan de mijne, moet dat wel ondersteunen denk ik.
Heeft wel een printje (en is beetje donkerpaars kwa kleur)(heb m ook weer via via via gekregen). Moet ik een foto maken voor je?
Wat is je smaak precies? Ik heb nog wel wat liggen o.a. 2 jumpsuits met print ; sterren/grijs.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Asyniur het volgende:
Voor mijn mini ben ik op zoek naar nog een aantal longsleeves en/of jumpsuits maat 62.
Wie heeft er nog wat leuks liggen?
Dat hangt van mijn bui afquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat is je smaak precies? Ik heb nog wel wat liggen o.a. 2 jumpsuits met print ; sterren/grijs.
Ik heb deze nog liggen. Allemaal longsleeves. 1 Euro per stuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Asyniur het volgende:
Voor mijn mini ben ik op zoek naar nog een aantal longsleeves en/of jumpsuits maat 62.
Wie heeft er nog wat leuks liggen?
Ik heb eventueel deze voor je:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand hier nog (zomer) kleertjes 62 en/of 68 in de aanbieding voor mijn dametje? Ik zoek oa. nog een zomerjasje of vestje in 68 maar ander spul mag ook!
En ik zoek nog rompers, maat 62, met lange mouw, effen kleur en het liefst wit of iig een lichte kleur.
Deze van Mexx met uitneembare binnenvest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:18 schreef __Isis__ het volgende:
Sjonge jonge, het lijkt wel of alle leuke zomerjasjes al zijn uitverkocht...ben ik zo laat dan?
![]()
Iemand nog tips? Of nog wat leuks liggen in 74 of 80 toevallig?
picasaweb.google.com/amarantafokquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand hier nog (zomer) kleertjes 62 en/of 68 in de aanbieding voor mijn dametje? Ik zoek oa. nog een zomerjasje of vestje in 68 maar ander spul mag ook!
En ik zoek nog rompers, maat 62, met lange mouw, effen kleur en het liefst wit of iig een lichte kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |