Is de handkolf je goed bevallen? Ik zoek er nml nog eentje..quote:Op maandag 14 mei 2012 09:27 schreef Nijna het volgende:
Is er nog interesse in:
Avent handkolf
Diverse boeken
Bugaboo cameleon
Lodger bunker
Chimparoo Julliet draagdoek
Deryan travelcot Peuter
Voedingskussen
Badje met standaard en anti slip matje.
Ik ga ze op MP zetten binnenkort, maar denk, vraag hier ook even.
Afhalen in Emmen, aantal dingen kunnen wel verstuurd worden.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:31 schreef meissie1595 het volgende:
Heeft iemand hier een zonnehoedje in de aanbieding?
maat 74/80/86
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb weer meiden kleertjes die weg mogen. Vallen allemaal rond de 98
Het gele shirtje is weg
de gele en de grijze zijn weg
En nog on de herhaling kleinere maten
http://www.mijnalbum.nl/Album=6ODRHERE
hahaha herkenbaar, hier de loopwagen, fietsgeval en pratende woezel (of pip geen idee) in de aanbiedingm, de kinderen vinden er ook echt geen reet aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
iemand interesse in woezel en pip meuk.. ik kan t zelf niet zo waarderen dus t meest is ZGAN
een knuffeldoek een grote pratende woezel, een opdraaimuziekdoosje van knuffelspul en ehmeen knuffelbal enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef Draakjuh het volgende:
Kleurendoos,
wat versta je onder woezel en pip meuk?
Heb je m nog? Wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en deze heb ik ook nog te koop.
Bumba laptop
[ afbeelding ]
ik vind hem wel leuk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:37 schreef Sannne het volgende:
En ik heb een Vingino jumpsuit met spaghettibandjes in de aanbieding. Tweedehandsje, gekregen, totaal niet mijn smaak. Zwarte dunne stof, met ruches, aqua geborduurde letters erop.
Maat 2 (92 maar zou Elise met maat 80 nu al passen). Als iemand interesse heeft, maak ik wel foto!
Mag je zo hebben, hoef ik niks voor..
Oh wacht. Google en gij zult vinden..
[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een knuffeldoek een grote pratende woezel, een opdraaimuziekdoosje van knuffelspul en ehmeen knuffelbal enzo
Ik heb deze: http://www.medela.com/BX/(...)pumping/harmony.htmlquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:16 schreef Morretje het volgende:
Linda, welke kolf van Medela heb je? Ik ga ff puzzelen welke kolf ik zou willen hebben. Heb em pas in oktober/november nodig, denk je dat je voor die tijd gestopt bent met kolven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk hier al een tijd met applicaties en dat werkt als een tierelier. Nog even en kniestukken zijn ook weer helemaal in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
heeft er iemand jongensbroeken maat 116 liggen? Mijn zoon schijnt het nog al leuk te vinden om gaten in zijn broeken te knippen op schoolen op zijn knieen over het schoolplein te sliden
rechtsboven naast je pm-envelopje staat DM, daar kun je je chatberichtjes teruglezen als t goed isquote:Op woensdag 16 mei 2012 07:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Linda dat is een grijs jukje, aan foto zal ik vanmiddag even voor je zoeken
En wie had me gister nog zo'n chat berichtje gestuurd over de bumba laptop?die berichtjes zijn schijnbaar evht weg als je ze afsluit. Je ben nu in elk geval de eerste in de rij dus als je m wilt is ie van jou.
Dit is de enige foto die ik heb met het jurkje aan en hier is ie net iets te groot nogquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef Linda2205 het volgende:
Bla, is dat bruine ding met bloemetjes een jurkje of een tuniekje? Heb je miss. een aan-foto?
ah gevonden, thnx!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
rechtsboven naast je pm-envelopje staat DM, daar kun je je chatberichtjes teruglezen als t goed is
Oh, die vind ik leuk! Wat wil je er voor hebben? (En heb je de legging eventueel ook nog, die erbij past?)quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Dit is de enige foto die ik heb met het jurkje aan en hier is ie net iets te groot nog
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef bodpa09 het volgende:
Hij is ernstig aan t oefenen, met mijn oude babypop. Maar het zit 'em niet helemaal lekker dat die geen piemel heeft.
dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:14 schreef Poppedein het volgende:
De Dille en Kamille jungskes zijn helaas volledig geslachtloos ;-)
ik bedoelde 8 euroquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:06 schreef bodpa09 het volgende:
I know, maar ik vind 80 euro wel een beetje veul voor een piemel (), vandaar dat ik mijn heil hier en op MP zocht. Ik neem graag een flesje van je over KD, lief!
Wij hebben er 1 van de Wibra die heeft jongetjes poppen (gewoon van babyborn) met blauw potje en 1 setje kleding, bordje, lepeltje en 2 zakjes waarvan je een drap kan maken om het te voeren. 29,95 per pop.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:00 schreef bodpa09 het volgende:
M. krijgt het op zijn heupen. Iemand die toevallig zijn jongetjes babypop kwijt wil? Of een flesje om de pop drinken te geven?
zal ik kijken of die jommespoppen hier nog liggen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Nee hoor, Sanne, t maakt heel niet uit welke kleur hij heeft.Jammer dat hij al weg is!
Ik denk ik wel. Of ben je ondertussen al voorzien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Heeft er hier nog iemand een dunne&ongevoerde zomerslaapzak (of 2) liggen?
Maatje 80 of 90.
Liefst zonder roze
haha, dat is maat 158quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:11 schreef -Spring het volgende:
Whaha, ik had op MP voor L een 3/4 Vingino gekocht. Blijkt het een maat 13 ipv 3 te zijn.
Maar hij past best.
[ afbeelding ]
Wel als 1/2 ipv 3/4.
Welke maat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:06 schreef KatyM het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog zo'n buikband liggen voor wat ondersteuning tijdens je zwangerschap? Ik moet nog maar een paar weken maar denk dat het nu toch wel fijn zit zo'n ding.
De kleur etc maakt me niet uit, gaat toch onder een shirtje.
Nou ik heb normaal ongeveer 40 en nu denk ik 42? Oftewel L, hoop dat het gaat lukken, zou fijn zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Welke maat?
Ik heb er 2 ofzo, nooit gebruikt. Wil ze tegen verzendkosten wel opsturen.
Ben nu wel onderweg, dus als k terug ben kan k foto's maken/kijken welke maat t us
Ik heb dezelfde maat kleding, maar een L was te groot. Volgens mij heb ik een M, zou ook een S kunnen zijn, maar dat denk ik niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:11 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou ik heb normaal ongeveer 40 en nu denk ik 42? Oftewel L, hoop dat het gaat lukken, zou fijn zijn.
hatelijk slank ben je!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:11 schreef -Spring het volgende:
Whaha, ik had op MP voor L een 3/4 Vingino gekocht. Blijkt het een maat 13 ipv 3 te zijn.
Maar hij past best.
Wel als 1/2 ipv 3/4.
Ja ik!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand nog een wallaboo voetenzak voor in de maxi cosi te koop??
Ah thanks, die band moet inderdaad wel strak zitten. Liever maat M dan. Al heb ik inmiddels wel een flinke buikquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:15 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat kleding, maar een L was te groot. Volgens mij heb ik een M, zou ook een S kunnen zijn, maar dat denk ik niet.
Dat ding moet wel ondersteuning geven hè, dus een beetje strak zitten (zonder oncomfortabel te zijn).
Ik heb even gezocht, de ene kan ik niet vindenm, maar daarvan weet ik dat ie groot is. Dus dat is dan niks.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ah thanks, die band moet inderdaad wel strak zitten. Liever maat M dan. Al heb ik inmiddels wel een flinke buik.
Ach kleur maakt niks uit hoor. Ben allang blij als ie wat ondersteuning geeft. Als je m op wil sturen heel graag, zal even pmenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, de ene kan ik niet vindenm, maar daarvan weet ik dat ie groot is. Dus dat is dan niks.
Ik heb ook een one size, maar die zit bij mij prima. Dus als je buik groter is dan de mijne, moet dat wel ondersteunen denk ik.
Heeft wel een printje (en is beetje donkerpaars kwa kleur)(heb m ook weer via via via gekregen). Moet ik een foto maken voor je?
Wat is je smaak precies? Ik heb nog wel wat liggen o.a. 2 jumpsuits met print ; sterren/grijs.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Asyniur het volgende:
Voor mijn mini ben ik op zoek naar nog een aantal longsleeves en/of jumpsuits maat 62.
Wie heeft er nog wat leuks liggen?
Dat hangt van mijn bui afquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat is je smaak precies? Ik heb nog wel wat liggen o.a. 2 jumpsuits met print ; sterren/grijs.
Ik heb deze nog liggen. Allemaal longsleeves. 1 Euro per stuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:49 schreef Asyniur het volgende:
Voor mijn mini ben ik op zoek naar nog een aantal longsleeves en/of jumpsuits maat 62.
Wie heeft er nog wat leuks liggen?
Ik heb eventueel deze voor je:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand hier nog (zomer) kleertjes 62 en/of 68 in de aanbieding voor mijn dametje? Ik zoek oa. nog een zomerjasje of vestje in 68 maar ander spul mag ook!
En ik zoek nog rompers, maat 62, met lange mouw, effen kleur en het liefst wit of iig een lichte kleur.
Deze van Mexx met uitneembare binnenvest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:18 schreef __Isis__ het volgende:
Sjonge jonge, het lijkt wel of alle leuke zomerjasjes al zijn uitverkocht...ben ik zo laat dan?
![]()
Iemand nog tips? Of nog wat leuks liggen in 74 of 80 toevallig?
picasaweb.google.com/amarantafokquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand hier nog (zomer) kleertjes 62 en/of 68 in de aanbieding voor mijn dametje? Ik zoek oa. nog een zomerjasje of vestje in 68 maar ander spul mag ook!
En ik zoek nog rompers, maat 62, met lange mouw, effen kleur en het liefst wit of iig een lichte kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |