Ik heb deze: http://www.medela.com/BX/(...)pumping/harmony.htmlquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:16 schreef Morretje het volgende:
Linda, welke kolf van Medela heb je? Ik ga ff puzzelen welke kolf ik zou willen hebben. Heb em pas in oktober/november nodig, denk je dat je voor die tijd gestopt bent met kolven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk hier al een tijd met applicaties en dat werkt als een tierelier. Nog even en kniestukken zijn ook weer helemaal in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
heeft er iemand jongensbroeken maat 116 liggen? Mijn zoon schijnt het nog al leuk te vinden om gaten in zijn broeken te knippen op schoolen op zijn knieen over het schoolplein te sliden
rechtsboven naast je pm-envelopje staat DM, daar kun je je chatberichtjes teruglezen als t goed isquote:Op woensdag 16 mei 2012 07:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Linda dat is een grijs jukje, aan foto zal ik vanmiddag even voor je zoeken
En wie had me gister nog zo'n chat berichtje gestuurd over de bumba laptop?die berichtjes zijn schijnbaar evht weg als je ze afsluit. Je ben nu in elk geval de eerste in de rij dus als je m wilt is ie van jou.
Dit is de enige foto die ik heb met het jurkje aan en hier is ie net iets te groot nogquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef Linda2205 het volgende:
Bla, is dat bruine ding met bloemetjes een jurkje of een tuniekje? Heb je miss. een aan-foto?
ah gevonden, thnx!quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
rechtsboven naast je pm-envelopje staat DM, daar kun je je chatberichtjes teruglezen als t goed is
Oh, die vind ik leuk! Wat wil je er voor hebben? (En heb je de legging eventueel ook nog, die erbij past?)quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Dit is de enige foto die ik heb met het jurkje aan en hier is ie net iets te groot nog
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef bodpa09 het volgende:
Hij is ernstig aan t oefenen, met mijn oude babypop. Maar het zit 'em niet helemaal lekker dat die geen piemel heeft.
dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:14 schreef Poppedein het volgende:
De Dille en Kamille jungskes zijn helaas volledig geslachtloos ;-)
ik bedoelde 8 euroquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:06 schreef bodpa09 het volgende:
I know, maar ik vind 80 euro wel een beetje veul voor een piemel (), vandaar dat ik mijn heil hier en op MP zocht. Ik neem graag een flesje van je over KD, lief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |