Heb je er een foto van?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Die met een aap met ogen open en ogen dicht ligt hier z.g.a.n
Zie pmquote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef mrien het volgende:
[..]
Heb je er een foto van?
En wat wil je er voor hebben?
De Kruidvat heeft ze nu voor 40 euro in de folder staan. Ook via de website te bestellen. Is dat iets voor je?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef moi80 het volgende:
Verkoopt er misschien iemand een Deryan Travelcot, peuterformaat?
Ow, ik wist niet dat er verschillende maten zijn. Succesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:04 schreef moi80 het volgende:
Thanks, dat is voor zover ik in de winkel zag alleen de baby versie, maar ik ga even kijken of ze ook de grotere maat hebben dan.
ik heb hier bob de bouwer boxers liggen in 92, 2 stuks. Blauw. zijn lars te krap.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht:
* T-shirtjes maat 74 -80 (mogen ook setjes zijn)
* zomerjumpsuitjes maat 74
* hemdjes en onderbroeken maat 92 Of in iedergeval, een hoop onderbroeken
Nijna volgens mij!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef moi80 het volgende:
Ik krijg nog een broek van jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ik heb hier bob de bouwer boxers liggen in 92, 2 stuks. Blauw. zijn lars te krap.
wat had je nog meer op de wishlist? ben morgen vrij, dus kan het dan nog gaan posten ook.
Wij,donkerblauw.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef moi80 het volgende:
Ik kan het plaatje niet zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Asyniur het volgende:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een UV pak maat 74/80 voor jongetjes.
Ik heb zojuist een pak gekocht, maat 98, maar het is Harry te klein. Het valt echt véél kleiner. In de winkel trok het wel in zijn kruis maar hij had een volle luier aan dus ik dacht dat het daar aan lag.
Eenmaal thuis heb ik het meteen gewassen en toen aangedaan, maar het trekt dus in zijn kruis.
Ik heb er ¤12 voor betaald en dat zou ik er ook graag voor terug hebben.
Het gaat om dit pak.
dat dacht ik ook maar toen ik de link opnieuw plakte, deed hij het nog steeds nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
http://www.ernstings-fami(...)32445,655122,,1.html
het complete plaatje, inclusief inzoom-mogelijkheid
Link van Asy deed het niet omdat er een aantal komma's achter geplakt stonden.
Bij Ter Stal zijn ze flink in de aanbiedingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef ymme het volgende:
Korte broeken maat 98 en shirt met korte mouw 104.
Iemand in de aanbieding... ?
Thanks!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij Ter Stal zijn ze flink in de aanbieding
groep 1 heb ik er nog eentje van staan. een groen/ zwartequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:54 schreef wickie het volgende:
Ik ben op zoek naar een autostoeltje voor mijn ouders, een groep 1 stoel!
ik gebruik hem eigenlijk nooit meer, zou alleen niet weten waar ik die in zou moeten verzenden... en je woont echt verrrrrr weg he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef octopussy het volgende:
Heeft er iemand een Bumbo ter overname misschien?
vuilniszak o/quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik gebruik hem eigenlijk nooit meer, zou alleen niet weten waar ik die in zou moeten verzenden... en je woont echt verrrrrr weg he?
Zo heb ik 'm destijds ook ontvangen. Ging prima! Volgens heb ik de Bumbo zo ook weer verstuurd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat werkt goed dus? en gewoon een sticker erop met adres? ervaring mee dames?
Asy, mag ik in elk geval het jumpsuitje met het konijn, en die met streepjes en het strikmutsje reserveren? Kijk ik vanavond nog even verder, moet nu weg..quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:05 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik heb wat spul op foto gezet.
Er zit ook zomerspul bij en veel is unisex. Veelal merkspul (Noppies, Mexx, Esprit, maar ook Hema)
Maat 50
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80-86-92
Diversen, waaronder slaapzakjes en ISI autostoelhoes
Prijzen staan erbij.
ja hoor!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Asy, mag ik in elk geval het jumpsuitje met het konijn, en die met streepjes en het strikmutsje reserveren? Kijk ik vanavond nog even verder, moet nu weg..
Ook primaquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja hoor!
het is geen strikmutsje maar het sluit met een knoopje
Dat tuinbroekje had ik 2xquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef mefke79 het volgende:
O Asy, pas ie de gmk al niet meer? En het tuinbroekje ook niet meer? Tuinbroekje komt nog van MamaNik af, die hebben mijn beide jongens aangehad, dus dat is een oud-klassieker.
Welke bedoel je? Die met de boerderijdiertjes en sokjes? En met dat roodgestreepte truitje?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ook prima![]()
Mag ik daar ook de 2 hemasetjes in maat 56 bij?
check, die precies!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Die met de boerderijdiertjes en sokjes? En met dat roodgestreepte truitje?
Denk dat ik het wel in een envelop gepropt krijgquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, das alweer een klein doosje vol, toch?
prima! Geen haast ed..quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel in een envelop gepropt krijg
Ik kijk morgen even wat de verzendkosten zijn oke?
Heeft iemand toevallig zo'n soort zomerhoedje voor een net geboren baby (jongetje)? In kledingmaat 50/56, waarbij hoedjes soms andere maten hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096690%2010100%2090%200781%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb er zo 1, donkerblauw, maat 74.
Mag weg tegen verzendkosten
Ik had vandaag een heel soepel blauw broekje vast met leuke band bij C&A, weer teruggelegd en achteraf spijt van...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:53 schreef Sandous het volgende:
K zoek ook luchtige zomer (korte knie) broeken in wijde 68 of 74
Ook tips van winkels zijn welkom, ben gister naar hm, c&a, hema, zeeman en wibra geweest. Maar niks bijzonders of heel erg stug
Klinkt als het broekje wat wij hier hebben van C&A. Lichtblauw met elastiek bovenin en bij de pijpen zo'n knoopje, zodat je er een korte broek van kan maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had vandaag een heel soepel blauw broekje vast met leuke band bij C&A, weer teruggelegd en achteraf spijt van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |