Heb je er een foto van?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Die met een aap met ogen open en ogen dicht ligt hier z.g.a.n
Zie pmquote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef mrien het volgende:
[..]
Heb je er een foto van?
En wat wil je er voor hebben?
De Kruidvat heeft ze nu voor 40 euro in de folder staan. Ook via de website te bestellen. Is dat iets voor je?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef moi80 het volgende:
Verkoopt er misschien iemand een Deryan Travelcot, peuterformaat?
Ow, ik wist niet dat er verschillende maten zijn. Succesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:04 schreef moi80 het volgende:
Thanks, dat is voor zover ik in de winkel zag alleen de baby versie, maar ik ga even kijken of ze ook de grotere maat hebben dan.
ik heb hier bob de bouwer boxers liggen in 92, 2 stuks. Blauw. zijn lars te krap.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht:
* T-shirtjes maat 74 -80 (mogen ook setjes zijn)
* zomerjumpsuitjes maat 74
* hemdjes en onderbroeken maat 92 Of in iedergeval, een hoop onderbroeken
Nijna volgens mij!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef moi80 het volgende:
Ik krijg nog een broek van jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ik heb hier bob de bouwer boxers liggen in 92, 2 stuks. Blauw. zijn lars te krap.
wat had je nog meer op de wishlist? ben morgen vrij, dus kan het dan nog gaan posten ook.
Wij,donkerblauw.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef moi80 het volgende:
Ik kan het plaatje niet zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef Asyniur het volgende:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een UV pak maat 74/80 voor jongetjes.
Ik heb zojuist een pak gekocht, maat 98, maar het is Harry te klein. Het valt echt véél kleiner. In de winkel trok het wel in zijn kruis maar hij had een volle luier aan dus ik dacht dat het daar aan lag.
Eenmaal thuis heb ik het meteen gewassen en toen aangedaan, maar het trekt dus in zijn kruis.
Ik heb er ¤12 voor betaald en dat zou ik er ook graag voor terug hebben.
Het gaat om dit pak.
dat dacht ik ook maar toen ik de link opnieuw plakte, deed hij het nog steeds nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
http://www.ernstings-fami(...)32445,655122,,1.html
het complete plaatje, inclusief inzoom-mogelijkheid
Link van Asy deed het niet omdat er een aantal komma's achter geplakt stonden.
Bij Ter Stal zijn ze flink in de aanbiedingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef ymme het volgende:
Korte broeken maat 98 en shirt met korte mouw 104.
Iemand in de aanbieding... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |