kun je hem niet gewoon terug brengen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Kwisted het volgende:
ik heb ook een luiertas die ik eventueel wel wil verkopen.
[ afbeelding ]
http://www.maanfabriekje.com/product/10939/30
mezelf eigenlijk laten verleiden door de verkoopster tot een impuls aankoop. Vriend vindt hem verschrikkelijk en wil er al niet mee lopen. Ik vind hem wel gaaf, maar eigenlijk toch te duur en twijfel er de hele tijd over. De tas is nieuw met de kaartjes eraan.
Als iemand een goed bod doet mag hij weg, anders hou ik hem zelf.
pm is makkelijker
Je hebt hem nou toch al?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Kwisted het volgende:
ik heb ook een luiertas die ik eventueel wel wil verkopen.
[ afbeelding ]
http://www.maanfabriekje.com/product/10939/30
mezelf eigenlijk laten verleiden door de verkoopster tot een impuls aankoop. Vriend vindt hem verschrikkelijk en wil er al niet mee lopen. Ik vind hem wel gaaf, maar eigenlijk toch te duur en twijfel er de hele tijd over. De tas is nieuw met de kaartjes eraan.
Als iemand een goed bod doet mag hij weg, anders hou ik hem zelf.
pm is makkelijker
Ja klopt, en waarschijnlijk hou ik hem dan ook gewoon zelf tenzij er een bod in de buurt komt. Waar ik overigens niet op reken hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt hem nou toch al?
Als je hem verkoopt, krijg je er nooit de nieuwwaarde voor terug.
Dat laatste mag dus niet. Rukkers.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:17 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ja klopt, en waarschijnlijk hou ik hem dan ook gewoon zelf tenzij er een bod in de buurt komt. Waar ik overigens niet op reken hoor.
Terug brengen kan trouwens niet meer.. Te lang getwijfeld, en ook mede omdat ik er toch alleen een tegoedbon van de winkel voor terug kreeg..
ik heb er wel nog 2 met halflange/ 3kwart mouwtjes die in principe weg mogenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef innepin het volgende:
Mijn peuter wil alleen nog maar jurkjes aanEn aangezien ze toch net uit maat 92 gegroeid is, bij dezen dan maar: jurkjes maat 98, iemand?
Ik heb een limegroene met zwarte zonder verder iets aan tekeningen erop, foto moet ik even zoeken/ maken. die mag weg voor een zacht prijsjequote:Op zondag 20 mei 2012 23:23 schreef Troeta het volgende:
Ja, het kan wel blauw...maar ik wil stiekem ook gewoon iets nieuws:D
Hij is leuk Kwisted, maar ik zoek echt wat goedkopers!
Hmmm, ik denk niet dat ik oranje wil, of is het echt een leuke tas?
Sorry ben lastig...
Ik zoek er ook eentje!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:58 schreef mrien het volgende:
Iemand nog een uv pak voor jongens in maat 86/92?
Ik zag ze van de week liggen bij de Decathlon, voor 14,95.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:58 schreef mrien het volgende:
Iemand nog een uv pak voor jongens in maat 86/92?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |