Ja, maar ik heb dus nog een maand, al die hoge bloeddruk voor niks.quote:
Sowieso Nederlands.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:32 schreef metanite het volgende:
Ja lekker hoor even 3 uur samenvatten en tekstverklaren, verlang ik toch naar WiB waarvan ik wel ongeveer weet wat ik ervan kan verwachten
Er is geen SCquote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Xetran. Ik doe nooit echt aan SC's. vergeef mij
Dat was de enige die ik makkelijk vondquote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Blistering het volgende:
De Nederlands examens lijken enkel simpeler te worden. Vandaag die van 2008 gemaakt en dat was echt een epic fail
Oh ik heb 't over I, en over havoquote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik makkelijk vondtijdvak II dan
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Xetran. Ik doe nooit echt aan SC's of wat dan ook. vergeef mij
Wat heb je?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Xetran het volgende:
[..]
om 9 uur ben ik de gelukkige javerdomme al een jaar niet zo vroeg opgestaan.
Als ik ergens wel tegenop kijk is het Scheikunde wat een rampenvak is dat, ik vind het nog een wonder dat ik het met een 6,3 heb weten af te sluiten. Voor al mijn andere vakken sta ik een 7 gemiddeld dus daar kan nog vertrouwen uit gehaald wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus nog een maand, al die hoge bloeddruk voor niks.
[..]
Sowieso Nederlands.Ik kan niet wachten tot ik volgend jaar scheikunde en natuurkunde mag maken.
ik voel je ;_;quote:Op zondag 13 mei 2012 20:05 schreef Rezania het volgende:
Ik vind twee examens op een dag zo irritant, moet ik lang wachten, maar heb ik niet genoeg tijd om naar huis te gaan.
maar om nou 4 weken lang examens te hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:05 schreef Rezania het volgende:
Ik vind twee examens op een dag zo irritant, moet ik lang wachten, maar heb ik niet genoeg tijd om naar huis te gaan.
Ze kunnen toch de vakken zo plannen dat iedere profiel maar één examen per dag heeft.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar om nou 4 weken lang examens te hebben.
hoe wilde je dat gaan doen met de keuzevakken?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze kunnen toch de vakken zo plannen dat iedere profiel maar één examen per dag heeft.
Dan heb je pech.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe wilde je dat gaan doen met de keuzevakken?
Gewoon examinator als vriend zien hè.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:11 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zie ik ook wel een beetje op tegen het mondeling examen van Engels. Mijn uitspraak klinkt prima als ik alleen ben of met vrienden in het Engels praat, maar zodra er een leraar bij is klinkt het net alsof ik een fucking boer ben die nog nooit een woord Engels heeft geluld._!
Dat gaat lastig als je zo'n oude vent van 60+ tegenover je hebt zitten.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon examinator als vriend zien hè.
Echt rustgevend om te lezen, sinds ik de tweede week 5 examens heb.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:04 schreef Etsu het volgende:
idd
vorig jaar had ik in de 2de week 5 examens.
maandag 9 uur ges
dinsdag half 2 wis
woens 9 uur maw
dond 9 uur ak, half 2 engels
ik was zo gaar als een braadworst en uiteindelijk 2 voldoendes gehaald![]()
Eerste week Nederlands en WisBquote:Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Echt rustgevend om te lezen, sinds ik de tweede week 5 examens heb.
Ouch, sterkte ermee!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Echt rustgevend om te lezen, sinds ik de tweede week 5 examens heb.
Zo hoort het, ik had graag nog van school geruild 2 jaar geleden om latijn te kunnen kiezen ipv duits ookal was de reden van veranderen daar niet echt aan gerelateerdquote:Op zondag 13 mei 2012 21:42 schreef Zamorak het volgende:
Week 1: Nederlands, wiskunde B
Week 2: Natuurkunde, Engels & Latijn
Week 3: Scheikunde
[..]
Ouch, sterkte ermee!
Haha danku, ik heb expres Latijn gekozen zodat ik geen Frans of Duits hoefde te kiezen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
Zo hoort het, ik had graag nog van school geruild 2 jaar geleden om latijn te kunnen kiezen ipv duits ookal was de reden van veranderen daar niet echt aan gerelateerdsucces ermee en prijs jezelf gelukkig dat je geen duits hebt.
Dat mag gewoon, bij ons tenminste wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Manchot het volgende:
Last minute vraagje: mag je oordopjes in tijdens de examens? De variant tegen klikkende balpennen dan, niet die waar muziek uitkomt. Ik kan er eigenlijk nergens iets specifieks over vinden in de regels.
Duits? Ik HEB Latijn en daarbij ook nog eens MAW op dezelfde dag. Beide dodelijke vakken. Ik was van plan m'n joker op Latijn in te zetten, maar ik heb meer jokers nodig. =\quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
Zo hoort het, ik had graag nog van school geruild 2 jaar geleden om latijn te kunnen kiezen ipv duits ookal was de reden van veranderen daar niet echt aan gerelateerdsucces ermee en prijs jezelf gelukkig dat je geen duits hebt.
Maw moet je zeker op tijd beginnen met doorlezen van syllabus. Daarin staat alles wat ze gaan vragen. Heeft mij gered op het examen (hele avond alle drie boeken snel doorgelezen was echt dodelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Duits? Ik HEB Latijn en daarbij ook nog eens MAW op dezelfde dag. Beide dodelijke vakken. Ik was van plan m'n joker op Latijn in te zetten, maar ik heb meer jokers nodig. =\
Cool, ja. Ik ben tenminste naar Rome geweest.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef dramatic het volgende:
Wacht maar tot je de slechtste van de klas in Duits bentLatijn is moeilijk maar wel cool
Echt? *Gaat snel op internet zoeken*quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maw moet je zeker op tijd beginnen met doorlezen van syllabus. Daarin staat alles wat ze gaan vragen. Heeft mij gered op het examen (hele avond alle drie boeken snel doorgelezen was echt dodelijk)
http://www.examenblad.nl/(...)uw4tu/f=/bestand.pdfquote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Echt? *Gaat snel op internet zoeken*
Jup, Rome was bij ons ook awesome!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Cool, ja. Ik ben tenminste naar Rome geweest.Maar ik MOET slagen! O_O Ik hou het hier niet nog een seconde extra uit. Ik ben nog nooit blijven zitten en dat wil ik zo houden. =\
Vergeten dat ik het al had gekregen van m'n leraar.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.examenblad.nl/(...)uw4tu/f=/bestand.pdf
wow dat ziet er moeilijk veel uitquote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtfquote:Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwah zevens en achten. En ja zeker wel! Ik ben die ene die goed leert maar ook perfectionistisch is.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:50 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Jup, Rome was bij ons ook awesome!Komt goed joh, ik las dat je voor de rest allemaal 8'en gemiddeld stond? Dan kan het niet meer fout gaan.
is t ook. was enige met een voldoende voor CE vorig jaarquote:
Ahhhhh Ik wil naar Parijs! *dreams*quote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef dramatic het volgende:
Ik ben overigens onlangs in Parijs geweest terwijl ik al 3+ jaar geen frans gehad heb
Dude! Wat heb jij geweldige uitspraken voor mij, zo vlak voor de examensquote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
is t ook. was enige met een voldoende voor CE vorig jaar(ookal bestond ons klas uit 4 man, maar ok)
Die toren is spuuglelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ahhhhh Ik wil naar Parijs! *dreams*
Maak me nou niet jaloers!
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dude! Wat heb jij geweldige uitspraken voor mij, zo vlak voor de examens
Ja, precies dat.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef Rezania het volgende:
Wat is MAW nou eigenlijk? Gewoon een uitgebreide versie van ML? Ik heb het vak namelijk nooit gehad.
Maatschappijwetenschappen, uitgebreide versie van maatschappijleer ja. Echt veel uitgebreider.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef Rezania het volgende:
Wat is MAW nou eigenlijk? Gewoon een uitgebreide versie van ML? Ik heb het vak namelijk nooit gehad.
Ja, wel geoefend. Ik had een.. 4,5 ? =\ En de bimbo squad had gewoon hoger dan ik!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
examen van vorig jaar geoefend of niet? was best bizar moeilijk. norm was ook 1,6. dus geen zorgen, zal wel een uitzondering zijn
Komt me heel bekend voor. Ik heb ook een meisje in mijn klas die zich altijd perfect voorbereidt en ook alleen maar minimaal 8'en haalt. Heb ik soms wel medelijden mee omdat me dat echt een hel voor mezelf lijkt.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Mwah zevens en achten. En ja zeker wel! Ik ben die ene die goed leert maar ook perfectionistisch is.Dat kan nog wel eens m'n downfall worden xD
Helpt dextro of is het homeopathische zooi?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:53 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik heb trouwens serieus een voorraad Dextro Energy liggen. xD Daarvoor nog even energiebruistabletten.. Paracetamol bij m'n Red Band voor tijdens de examens..Ik kom denk echt die drie uur niet door!
quote:
Oh, lijkt me dan echt teringsaai.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen, uitgebreide versie van maatschappijleer ja. Echt veel uitgebreider.Keuzeprofielvak voor E&M/C&M.
Zo laag? Je stond voor SE toch best hoog?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja, wel geoefend. Ik had een.. 4,5 ? =\ En de bimbo squad had gewoon hoger dan ik!
Het helpt wel echt, er zit druivensuiker in en het is bewezen dat je er meer energie van krijgt.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef dramatic het volgende:
[..]
Helpt dextro of is het homeopathische zooi?
Hahaha, welke stad? (A)quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor. Ik heb ook een meisje in mijn klas die zich altijd perfect voorbereidt en ook alleen maar minimaal 8'en haalt. Heb ik soms wel medelijden mee omdat me dat echt een hel voor mezelf lijkt.
Zou overigens wel grappig zijn als ik tegen dat meisje sta te praten
Ik heb geen idee. Maar zelfs al is er een placebo effect, haal ik er nog een beetje nut uit.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef dramatic het volgende:
[..]
Helpt dextro of is het homeopathische zooi?
och nee hequote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het helpt wel echt, er zit druivensuiker in en het is bewezen dat je er meer energie van krijgt.
Ja.. My problem exactly.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo laag? Je stond voor SE toch best hoog?
Nja, het was ook veel hypothesen toetsen etc. Sloeg nergens op eigenlijk
En neem de theorieën goed door, kan je veel punten op scoren.
Ik had een 5,9 trouwens, dus niet super hoog ofzo
En de functies van politiek en massamedia: ook leren! Wordt vrijwel altijd gevraagd (danwel wat ze zijn of uit de tekst halen en toepassen).quote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja.. My problem exactly.zucht zucht
Ik heb hier niet zes jaar naar toegewerkt om te falen ._.
Oke, bedankt!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
En de functies van politiek en massamedia: ook leren! Wordt vrijwel altijd gevraagd (danwel wat ze zijn of uit de tekst halen en toepassen).
Ik zal eens denken welke tips ik nog meer heb
Omgeving Rotterdam.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha, welke stad? (A)
En nee ik haal niet minimaal achten. Maar de bimbo squad uit m'n klas zegt wel altijd 'Ja jij bent gewoon overal goed in." Dan negeer ik het maar ik denk wel "ehh nee jij doet gewoon geen flikker, kletsaap."
Denk niet dat ik ooit over jou 'bimbo' of 'kletsaap' gedacht heb?
Ahh neequote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam.Maar volgens mij heeft ze geen MAW.
Haha oke, gelukkig maar. Want dat meisje was zegmaar best wel een triest geval geworden.. Altijd stressen tijdens een toets met een tergend tegen-de-tafel-schop-ritme om U tegen te zeggen. Ik hoop dat ik ver van haar af zit in de zaal.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ahh nee. Omgeving Amsterdam hier.
Je hebt ook mensen die na 30min beginnen te huilen als een toets niet luktquote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haha oke, gelukkig maar. Want dat meisje was zegmaar best wel een triest geval geworden.. Altijd stressen tijdens een toets met een tergend tegen-de-tafel-schop-ritme om U tegen te zeggen. Ik hoop dat ik ver van haar af zit in de zaal.
Oei! Haha, ik probeer nog redelijk te kalmeren altijdquote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haha oke, gelukkig maar. Want dat meisje was zegmaar best wel een triest geval geworden.. Altijd stressen tijdens een toets met een tergend tegen-de-tafel-schop-ritme om U tegen te zeggen. Ik hoop dat ik ver van haar af zit in de zaal.
serieus?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die na 30min beginnen te huilen als een toets niet lukt(en dan vervolgens een 7+ halen)
1tje bij ons dusjaquote:
Bwhahaha! Ik lees het.. en dan opeens die toevoeging erachter xD. Nee bij ons huilt I*** meestal. Dan kletst ze aan een stuk door en als de leraar haar erop aanspreekt dan is het "ja ehh d'eh ik snap het gewoon niet!". Na de toets blijkt ze dan een onvoldoende te hebben en dan is het janken geblazen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die na 30min beginnen te huilen als een toets niet lukt(en dan vervolgens een 7+ halen)
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef SummerSunshine het volgende:
omg. Weet je wat mij echt epic lijkt en goed voor m'n zelfvertrouwen?
De examenzaal binnenlopen en roepen This.. Is.. SPARTAAAAAAAAAAAA!
Maar even serieus. Onze school wordt verbouwd dus we zijn verplaatst naar het Missiehuis van de marine. We zitten in een zaal dat ooit een kerk was en er is nu een gymzaal vloer in gelegd. Het galmt als hell.
Daarnaast is de pijpleiding gestolen dus we hebben buiten een bouwvakkers wc.....
hahaha, wij beginnen met gebedquote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef SummerSunshine het volgende:
omg. Weet je wat mij echt epic lijkt en goed voor m'n zelfvertrouwen?
De examenzaal binnenlopen en roepen This.. Is.. SPARTAAAAAAAAAAAA!
Maar even serieus. Onze school wordt verbouwd dus we zijn verplaatst naar het Missiehuis van de marine. We zitten in een zaal dat ooit een kerk was en er is nu een gymzaal vloer in gelegd. Het galmt als hell.
Daarnaast is de pijpleiding gestolen dus we hebben buiten een bouwvakkers wc.....
Dat meen je niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef SummerSunshine het volgende:
Serieus?quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:15 schreef dramatic het volgende:
het gaat trouwens ook van de tijd af dat is wel klachtwaardig. dat is het sowieso mja
Dat is inderdaad klachtwaardig...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:15 schreef dramatic het volgende:
het gaat trouwens ook van de tijd af dat is wel klachtwaardig. dat is het sowieso mja
Heb al oordopjes aangeschaft.quote:
Echhttt?! Ik denk dat als ze dat bij ons gaan doen.. mensen gewoon totaal ongeduldig worden. xDquote:
Ja, ik neem maar een beperkt flesje water mee. En daarvoor sta ik op tijd op om vaak genoeg thuis te gaan! In de woorden van een klasgenoot; Ik ga die vergaskamer niet in! WW2, new style. =\quote:Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Hopen dat je niet naar de wc hoeft dus!
duurt idd zon 15 min, inclusief stuk lezenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad klachtwaardig...Wij moeten sowieso 15 minuten van tevoren aanwezig zijn i.v.m. absentiecontrole, zodat we precies om 13:30 kunnen beginnen. In die tijd kan je dan ook je gebed doen lijkt me.
Wth, dat kunnen ze je toch niet maken. =\quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
duurt idd zon 15 min, inclusief stuk lezen
What the fuuuuuckquote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
duurt idd zon 15 min, inclusief stuk lezen
Hoezo niet?quote:
Don't get me started..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wth, dat kunnen ze je toch niet maken. =\
combi mooi hequote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
What the fuuuuuckIs dat dan een gebed voor succes, of een ochtendgebed?
Hahaha.. Goed zo. Wraak, nadat jij hebt wat je nodig hebt. xDquote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
Don't get me started..
Na ik mn diploma heb start ik wel een klaagtopic inclusief namen.
Etsu zag hoe mooi ik met mijn posts aan het toveren was (editen, dubbelpost, edit, etc.)quote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoezo niet?(ik wen er nooit aan dat het hier geen Ö emoticon is..)
Inderdaad, wat een planning!quote:
Oh, hahaha. xDquote:Op zondag 13 mei 2012 22:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Etsu zag hoe mooi ik met mijn posts aan het toveren was (editen, dubbelpost, edit, etc.)
[..]
Inderdaad, wat een planning!
Komt omdat ik er ben (A)quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Etsu het volgende:
Gezellige mensen hier opeens. De afgelopen weken was saai in exa.
Zeker wel. Ik luister al een uur+ naar Eminem - I'm not afraid, om er wat zelfvertrouwen in te pompen. =\quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Zamorak het volgende:
Jup, iedereen voelt de spanning nu toch wel een beetje denk ik, haha.
Haha, ik nog steeds The Final Countdownquote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik luister al een uur+ naar Eminem - I'm not afraid, om er wat zelfvertrouwen in te pompen. =\
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat zeker!![]()
Voel me vereerd, jongens/meisjes (A). (Bedenkt dat ze geen idee heeft welke jullie zijn.quote:
heb nergens last vanquote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben een mannetje.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
Voel me vereerd, jongens/meisjes (A). (Bedenkt dat ze geen idee heeft welke jullie zijn.)
'quote:
Jongetje! En denk je bij mij dan aan George Clooney? En klaag je dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
Voel me vereerd, jongens/meisjes (A). (Bedenkt dat ze geen idee heeft welke jullie zijn.)
waaromquote:Op zondag 13 mei 2012 22:23 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
'
Ahh. Elke keer als ik jou zie, denk ik aan Tony Stark.Dus ik klaag niet (A)
Dat is toch Robert Downey Jr. op je afbeelding?quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dat is toch Robert Downey Jr. op je afbeelding?
Nee ook niet! Haha, al wel wat te oud voor m'n smaak. (A) Ik hou van de klasse die Tony Stark meebrengt (H)quote:Op zondag 13 mei 2012 22:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Jongetje! En denk je bij mij dan aan George Clooney? En klaag je dan?
Ooohh! omg Ian! Ik kijk The Vampire Diaries.quote:
Oke dan! Geeft niet hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:25 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nee ook niet! Haha, al wel wat te oud voor m'n smaak. (A) Ik hou van de klasse die Tony Stark meebrengt (H)
Maar jullie zijn beide geweldig hoorquote:
Mijn msn is dood.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:26 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Maar jullie zijn beide geweldig hoor![]()
![]()
Ik moet zeggen, jullie hier zijn interessanter dan mijn hele msn lijst bij elkaar. =\
Precies hetzelfde hier.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn msn is dood.praat al maanden met één iemand. voor de rest met niemand.
weet je al of je een e-sigaret mee mag?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:28 schreef Dhaha het volgende:
zo geen zin in de komende 3 weken![]()
ik twijfel echt of ik het wel volhoud met leren, morgen ga ik dan echt beginnen
Hallo dame! Ja noem me geen SS aub, haha!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:26 schreef Ayca het volgende:
Ah oke, leuk
Hallon SS (wat een foute afkorting van je naam) ik ben een meisje.
Niemand schat, niemand.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:28 schreef Dhaha het volgende:
ik doe het gewoon, kan heel onopvallendquote:Op zondag 13 mei 2012 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet je al of je een e-sigaret mee mag?
Herkenbaarquote:Op zondag 13 mei 2012 22:28 schreef Dhaha het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet je al of je een e-sigaret mee mag?
FOK!ken en leren werkt sowieso nietquote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Herkenbaarhad een hele mooie planning gemaakt maar kwam steeds wat tussen...
Ben nu ondertussen bezig met wat wiskunde
Yep.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:29 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Same here! FOK is gewoon veel gezelliger, duh.
Het geeft een rustgevend gevoel. Naast sommige opmerkingen van Etsu dan!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:30 schreef Zamorak het volgende:
Door te FOK!ken heb ik het idee alsof me beter heb voorbereid voor mijn examen. Vraag me niet waarom
Ehh okequote:Op zondag 13 mei 2012 22:30 schreef Zamorak het volgende:
Door te FOK!ken heb ik het idee alsof me beter heb voorbereid voor mijn examen. Vraag me niet waaromDus daarom doe ik het zo veel.
Ik ben aangenomen om de nieuwe EXA'ers bang te maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:31 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Het geeft een rustgevend gevoel. Naast sommige opmerkingen van Etsu dan!
zo begrijp jeeee?! Ik heb er ook zo geen zin in...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:28 schreef Dhaha het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik luister al een uur+ naar Eminem - I'm not afraid, om er wat zelfvertrouwen in te pompen. =\
mijn anthemquote:Op zondag 13 mei 2012 22:22 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haha, ik nog steeds The Final Countdown
Nou zeg! Maak je voor mij toch wel een uitzondering?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen om de nieuwe EXA'ers bang te maken.
Ditquote:Op zondag 13 mei 2012 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn msn is dood.praat al maanden met één iemand. voor de rest met niemand.
Haha. Een meet.. in RL? xDquote:Op zondag 13 mei 2012 22:36 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dit
Ik stem voor een meet mits ik slaag
Ik heb geen idee! Volgens mij ben ik hier nog niet eens een jaarquote:
Hij bedoelt een meeting irl ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Haha. Een meet.. in RL? xD
Dat liedje klinkt trouwens wel lekker
Ik ook niet, ik las alleen een keer het subforum door toen ik me verveelde.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:37 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Volgens mij ben ik hier nog niet eens een jaar
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen kwam er 2 man aankakken en gingen ze overnachten op een camping in utrecht
dezen man mensen, dezen man.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:38 schreef Dhaha het volgende:
[..]
nee man ik drink geen slootwater
hertog jan
Ik lust niet eens bierquote:
geen zorgen er komt vast wel wodkaquote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik lust niet eens bier
Wordt ik het enige meisje dan?! Ö
het is bier, niks anders.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik lust niet eens bier
Overtuig Lutte danquote:Op zondag 13 mei 2012 22:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik lust niet eens bier
ik sowieso, mits niet ver van mn huisquote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef Etsu het volgende:
als jullie echt gaan meeten, ben dan benieuwd wie daadwerkelijk komen.
Hier is het breinquote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef Dhaha het volgende:
die meet hoeft nog niet gepland heheerst examens
Hangt ervan af.. waar en wie garandeert dat hij/zij komt?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef Etsu het volgende:
als jullie echt gaan meeten, ben dan benieuwd wie daadwerkelijk komen.
Natuurlijk niet, ik zou niet durven.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef SummerSunshine het volgende:
Zeg mensen waar zien jullie me voor aan?! xD Ben geen breezersletje
tja.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hangt ervan af.. waar en wie garandeert dat hij/zij komt?
Aahhh! M'n George Clooney =[. Ja zonder George is het natuurlijk niet half zo leuk!quote:
Typisch FOK! autisten bullshit dusquote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja.![]()
vorig jaar zeiden 15 mensen ofzo dat ze kwamen, maar kwam er maar 2.
In Amsterdam hoeft niemand mij sowieso te verwachten.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef dramatic het volgende:
Ik kom wel, maar mn reistijd gaat 2uur+ zijn naar amsterdam. Beter komt iedereen naar Eindhoven/Den Bosch
2 mannen, 1 man 1 vrouw, 2 vrouwen?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja.![]()
vorig jaar zeiden 15 mensen ofzo dat ze kwamen, maar kwam er maar 2.
Maar misschien komt George ook wel hoor, wie weet!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Aahhh! M'n George Clooney =[. Ja zonder George is het natuurlijk niet half zo leuk!
zolang ik weet, waren het 2 mannen. tenzij ze ondertussen een geslachtsverandering hebben ondergaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
2 mannen, 1 man 1 vrouw, 2 vrouwen?
want 2 mannen kunnen drinken, 1 man en 1 vrouw is een ander verhaal en 2 vrouwen kunnen shoppen *kwijl*
Wat ik heel hard ga doen als ik slaag.. shoppen..
haten op Groningenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:42 schreef Zamorak het volgende:
[..]
GroningenDoe dan beter iets centraals, Utrecht ofzo.
Rotterdamquote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef Etsu het volgende:
Rotterdam kan ook, daar woon ik nu nog. lekker vlakbij
misschien dat ik nog een paar pokertoernooien kan cashen in die tijdquote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef Dhaha het volgende:
niet iemand met rijke ouders die een partybus regelt die iedereen oppikt?
Ja, maar die zijn zo niet belangrijk! We're THE group.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef Zamorak het volgende:
Beseffen jullie wel, dat er naast ons nog meer dan 200.000 andere leerlingen examen doen kinders?
waar woon jij ongeveer dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef SummerSunshine het volgende:
Kom me maar ophalen, als echte gentlemansIk hoor allemaal steden die verrrrr weg van mij liggen!
en dan geen woonplaats in je profielquote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef SummerSunshine het volgende:
Kom me maar ophalen, als echte gentlemansIk hoor allemaal steden die verrrrr weg van mij liggen!
Inderdaad, die maken dat examen alleen maar voor de vorm. Wij doen het echte werk.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn zo niet belangrijk! We're THE group.
ik ookquote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
a la 20/30 minuten van Amsterdam
noordzee?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
is je moeder zeggen netjes tegen een meisje?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
quote:
Zal ik het dan maar zeggen, jongens? Ijmuidenquote:
Ik ookquote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben trouwens één van de 5 mensen waarvan het CE-cijfer wordt opgestuurd, dus ik bepaal lekker jullie normering! Ik zou maar lief wezen
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben trouwens één van de 5 mensen waarvan het CE-cijfer wordt opgestuurd, dus ik bepaal lekker jullie normering! Ik zou maar lief wezen
Jeuzus da's verquote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
Zal ik het dan maar zeggen, jongens? Ijmuiden
heemstede hier jeweetsquote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
Zal ik het dan maar zeggen, jongens? Ijmuiden
hahaha. Een enorm gehucht. Maar omdat ik er ben is het natuurlijk als een stuk leuker!quote:
Nooit een gezien O_Oquote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Jeuzus da's verDaar heb je toch zeehondjes?
Heeyy Heemstedequote:
Niks hierquote:Op zondag 13 mei 2012 22:47 schreef deman13 het volgende:
Hoe gaat het bij jullie jongens? Mijn stress begint deels op te lopen....
Hoezoquote:Op zondag 13 mei 2012 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen verdomme al om half 7 ofzo opstaan____
mag niet, is exa'12.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:48 schreef leeell het volgende:
meet van vorig jaar is sws niet te.overtreffen
maar ik doe wel mee
Ik probeer ezelsbruggetjes te verzinnen voor MAW rijtjesquote:Op zondag 13 mei 2012 22:47 schreef deman13 het volgende:
Hoe gaat het bij jullie jongens? Mijn stress begint deels op te lopen....
Hahaha, stinkertquote:Op zondag 13 mei 2012 22:48 schreef Etsu het volgende:
morgenochtend wordt onze water afgesloten, dus ik kan niet douchen![]()
Kaap van EXA '11!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef dramatic het volgende:
Kijk hoe nuttig SC is, zonder dit had ik geen mogelijke date met een meisje (samen met 5 andere jongens)
Kijk hoe nuttig SC is, zonder dit had ik geen mogelijke date met een meisje (samen met 5 andere jongens)
Hahahaha! cracked me up for sure!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef dramatic het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef Ezell het volgende:
Kaap van EXA '11!
JIJJJJJJJJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het nou niet!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef dramatic het volgende:
Een date met 5 andere jongens en toevallig een meisje erbijquote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef dramatic het volgende:
Hahaha. Nou ik denk dat als ik een leuke winkel zie ik verdwenen ben. xD Tenzij iemand meeloopt ofc, maar gok niet dat de jongens willen shoppen (A)quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een date met 5 andere jongens en toevallig een meisje erbij
Moet je d'r even eentje friendzonen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik denk dat als ik een leuke winkel zie ik verdwenen ben. xD Tenzij iemand meeloopt ofc, maar gok niet dat de jongens willen shoppen (A)
u riep?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik denk dat als ik een leuke winkel zie ik verdwenen ben. xD Tenzij iemand meeloopt ofc, maar gok niet dat de jongens willen shoppen (A)
als je het bier tiltquote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wait, jij bent bereidt mee te gaan shoppen?!quote:
Na ahh! Be a gentleman, darling.quote:
dat zei ik al, maar toch bedankt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
situatieschets vorig jaar:
20 aanmeldingen voor meet
15 over voor de laatste 2 weken pre-meet
8 over dag voor meet
5 over dag van meet
2 kwamen opdagen
Autisten in Exa'11quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
8 over dag voor meet
5 over dag van meet
2 kwamen opdagen
altijd gaat het zoquote:
ik heb een kast vol met kleding, koop om de 3 weken ongeveer nieuwe collectie en dan ben ik het na een week uitgekeken.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wait, jij bent bereidt mee te gaan shoppen?!
ben je hommo ofzo jongen???quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een kast vol met kleding, koop om de 3 weken ongeveer nieuwe collectie en dan ben ik het na een week uitgekeken.
dusja.
echte marokkanenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je hommo ofzo jongen???
echte mannen lopen in joggingbroek
dezequote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik koop t voor fun, in t echt loop ik altijd naaktquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer.meeten wij nou eens in jouw bed?quote:
zoals t hoortquote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik koop t voor fun, in t echt loop ik altijd naakt
Is standaard voor fokmeetsquote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
8 over dag voor meet
5 over dag van meet
2 kwamen opdagen
Als Etsu zijn vwo-diploma heeft. Nooit dus.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef leeell het volgende:
[..]
wanneer.meeten wij nou eens in jouw bed?
pokerstars jasjequote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef dramatic het volgende:
Ik koop 5x per jaar kleren ofzo, meestal draag ik mn pokerstars jasje (thuis):')
lichaamsbeharing.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
zeker ook naakt FOK!ken he, wat draag je nu??
idd, denken dat dit EXA jaar anders is.quote:
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pokerstars jasje
zeker van fpp's gekocht.
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als Etsu zijn vwo-diploma heeft. Nooit dus.
Waarom FPP's aan die ongein uitgeven jong?quote:
de hardste kern van FOK!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
soberso
hét jaar waarin ik ga slagen.
exa '11
hou je mondquote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef dramatic het volgende:
sowieso zijn de meeste mensen hier mensen die vorig jaar faaldeIn zulke gevallen heeft de verslaving het helaas overgenomen
ik vind 6 tafels al kleinquote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom FPP's aan die ongein uitgeven jong?
Gewoon bonussen kopen en 24 tablen.
En opnieuw.quote:
voor jou immerquote:
Trouwens, mijn post bewerken voor je TVP... Etterbakje.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
En opnieuw.
Stiekem heb je exa gemist he, popje
de hell is dat?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef SummerSunshine het volgende:
Ben ik weer.. xD Hey we kunnen ook gaan flesjedraaien he. Lijkt me zeer hilarisch met al die jongens
Dat kan...... hoeft niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef SummerSunshine het volgende:
Ben ik weer.. xD Hey we kunnen ook gaan flesjedraaien he. Lijkt me zeer hilarisch met al die jongens
is goed (no homo)quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef SummerSunshine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |