quote:Op zondag 13 mei 2012 22:15 schreef dramatic het volgende:
het gaat trouwens ook van de tijd af dat is wel klachtwaardig. dat is het sowieso mja
Dat is inderdaad klachtwaardig...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:15 schreef dramatic het volgende:
het gaat trouwens ook van de tijd af dat is wel klachtwaardig. dat is het sowieso mja
Heb al oordopjes aangeschaft.quote:
Echhttt?! Ik denk dat als ze dat bij ons gaan doen.. mensen gewoon totaal ongeduldig worden. xDquote:
Ja, ik neem maar een beperkt flesje water mee. En daarvoor sta ik op tijd op om vaak genoeg thuis te gaan! In de woorden van een klasgenoot; Ik ga die vergaskamer niet in! WW2, new style. =\quote:Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Hopen dat je niet naar de wc hoeft dus!
duurt idd zon 15 min, inclusief stuk lezenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad klachtwaardig...Wij moeten sowieso 15 minuten van tevoren aanwezig zijn i.v.m. absentiecontrole, zodat we precies om 13:30 kunnen beginnen. In die tijd kan je dan ook je gebed doen lijkt me.
Wth, dat kunnen ze je toch niet maken. =\quote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
duurt idd zon 15 min, inclusief stuk lezen
What the fuuuuuckquote:Op zondag 13 mei 2012 22:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
duurt idd zon 15 min, inclusief stuk lezen
Hoezo niet?quote:
Don't get me started..quote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wth, dat kunnen ze je toch niet maken. =\
combi mooi hequote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
What the fuuuuuckIs dat dan een gebed voor succes, of een ochtendgebed?
Hahaha.. Goed zo. Wraak, nadat jij hebt wat je nodig hebt. xDquote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
Don't get me started..
Na ik mn diploma heb start ik wel een klaagtopic inclusief namen.
Etsu zag hoe mooi ik met mijn posts aan het toveren was (editen, dubbelpost, edit, etc.)quote:Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoezo niet?(ik wen er nooit aan dat het hier geen Ö emoticon is..)
Inderdaad, wat een planning!quote:
Oh, hahaha. xDquote:Op zondag 13 mei 2012 22:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Etsu zag hoe mooi ik met mijn posts aan het toveren was (editen, dubbelpost, edit, etc.)
[..]
Inderdaad, wat een planning!
Komt omdat ik er ben (A)quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Etsu het volgende:
Gezellige mensen hier opeens. De afgelopen weken was saai in exa.
Zeker wel. Ik luister al een uur+ naar Eminem - I'm not afraid, om er wat zelfvertrouwen in te pompen. =\quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Zamorak het volgende:
Jup, iedereen voelt de spanning nu toch wel een beetje denk ik, haha.
Haha, ik nog steeds The Final Countdownquote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik luister al een uur+ naar Eminem - I'm not afraid, om er wat zelfvertrouwen in te pompen. =\
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat zeker!![]()
Voel me vereerd, jongens/meisjes (A). (Bedenkt dat ze geen idee heeft welke jullie zijn.quote:
heb nergens last vanquote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben een mannetje.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
Voel me vereerd, jongens/meisjes (A). (Bedenkt dat ze geen idee heeft welke jullie zijn.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |