abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111511747
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef dramatic het volgende:

[..]

Helpt dextro of is het homeopathische zooi? :P
Ik heb geen idee. Maar zelfs al is er een placebo effect, haal ik er nog een beetje nut uit. :P Gimme it!
Maar die energiebruistabletten van mij heb ik wel het gevoel dat ze werken. Drink ik ervoor en een halfuur tot een uurtje later zit ik vol met energie :)
The search for perfection begins with detecting imperfection
pi_111511751
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef Zamorak het volgende:

[..]

Het helpt wel echt, er zit druivensuiker in en het is bewezen dat je er meer energie van krijgt. :)
och nee he :P je moet alles gebruiken omdat je anders benadeeld wordt door de n-term. Als je als enige 1 stof niet gebruikt kost dat je 2 punten :') Dat wordt een 5
pi_111511822
quote:
11s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zo laag? Je stond voor SE toch best hoog?
Nja, het was ook veel hypothesen toetsen etc. Sloeg nergens op eigenlijk :')
En neem de theorieën goed door, kan je veel punten op scoren. :Y

Ik had een 5,9 trouwens, dus niet super hoog ofzo :')
Ja.. My problem exactly. :) zucht zucht :P
Ik heb hier niet zes jaar naar toegewerkt om te falen ._.
pi_111511926
Nu wordt ik op het laatst genakt door Dextro, even een berichtje naar de klantenservice
pi_111511928
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Ja.. My problem exactly. :) zucht zucht :P
Ik heb hier niet zes jaar naar toegewerkt om te falen ._.
En de functies van politiek en massamedia: ook leren! Wordt vrijwel altijd gevraagd (danwel wat ze zijn of uit de tekst halen en toepassen).

Ik zal eens denken welke tips ik nog meer heb :P
pi_111512030
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

En de functies van politiek en massamedia: ook leren! Wordt vrijwel altijd gevraagd (danwel wat ze zijn of uit de tekst halen en toepassen).

Ik zal eens denken welke tips ik nog meer heb :P
Oke, bedankt! :P Whatever er binnen komt vallen in dat mooie hoofdje, laat het me weten! :D Pretty please?
pi_111512212
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Hahaha, welke stad? (A)
En nee ik haal niet minimaal achten. Maar de bimbo squad uit m'n klas zegt wel altijd 'Ja jij bent gewoon overal goed in." Dan negeer ik het maar ik denk wel "ehh nee jij doet gewoon geen flikker, kletsaap."
Denk niet dat ik ooit over jou 'bimbo' of 'kletsaap' gedacht heb? :D
Omgeving Rotterdam. :P Maar volgens mij heeft ze geen MAW.

Laat maar ik zie dat je rechten gaat studeren. Zij deed iets met scheikunde. :P
pi_111512352
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef Zamorak het volgende:

[..]

Omgeving Rotterdam. :P Maar volgens mij heeft ze geen MAW.
Ahh nee :). Omgeving Amsterdam hier. :D
pi_111512476
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef SummerSunshine het volgende:

[..]

Ahh nee :). Omgeving Amsterdam hier. :D
Haha oke, gelukkig maar. Want dat meisje was zegmaar best wel een triest geval geworden.. Altijd stressen tijdens een toets met een tergend tegen-de-tafel-schop-ritme om U tegen te zeggen. Ik hoop dat ik ver van haar af zit in de zaal. :')
pi_111512538
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Zamorak het volgende:

[..]

Haha oke, gelukkig maar. Want dat meisje was zegmaar best wel een triest geval geworden.. Altijd stressen tijdens een toets met een tergend tegen-de-tafel-schop-ritme om U tegen te zeggen. Ik hoop dat ik ver van haar af zit in de zaal. :')
Je hebt ook mensen die na 30min beginnen te huilen als een toets niet lukt :') (en dan vervolgens een 7+ halen)
pi_111512587
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Zamorak het volgende:

[..]

Oei! Haha, ik probeer nog redelijk te kalmeren altijd :). M'n laatste twee pta-weken verliepen rustig, haha. Maar ik maak me wel altijd dubbel zoveel zorgen als elke andere leerling. xD Ik MAG niet falen O_O Ik ga echt gillen als ik de hele tijd goeie cijfers heb gehaald, om dan op het belangrijkste moment te falen. =\
pi_111512621
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die na 30min beginnen te huilen als een toets niet lukt :') (en dan vervolgens een 7+ halen)
serieus? :') huilen tijdens de toets?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 22:09:57 ]
pi_111512638
Ben moeilijk verkouden. :r
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_111512662
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

serieus? :') huilen tijdens de toets?
1tje bij ons dusja :P vervolgens heeft iedereen er last van maar er wordt niks aan gedaan. Keer op keer.
pi_111512674
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:

[..]

Bwhahaha! Ik lees het.. en dan opeens die toevoeging erachter xD. Nee bij ons huilt I*** meestal. Dan kletst ze aan een stuk door en als de leraar haar erop aanspreekt dan is het "ja ehh d'eh ik snap het gewoon niet!". Na de toets blijkt ze dan een onvoldoende te hebben en dan is het janken geblazen.
:)
pi_111512757
Het leuke is wel dat ze eerst geen voldoendes haalde en dat gedrag ook al had. Blijkbaar een gewoonte geworden.
pi_111512817
omg. Weet je wat mij echt epic lijkt en goed voor m'n zelfvertrouwen? :D
De examenzaal binnenlopen en roepen This.. Is.. SPARTAAAAAAAAAAAA!

Maar even serieus. Onze school wordt verbouwd dus we zijn verplaatst naar het Missiehuis van de marine. We zitten in een zaal dat ooit een kerk was en er is nu een gymzaal vloer in gelegd. Het galmt als hell.
Daarnaast is de pijpleiding gestolen dus we hebben buiten een bouwvakkers wc.....
pi_111512911
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef SummerSunshine het volgende:

Maar even serieus. Onze school wordt verbouwd dus we zijn verplaatst naar het Missiehuis van de marine. We zitten in een zaal dat ooit een kerk was en er is nu een gymzaal vloer in gelegd. Het galmt als hell.
Daarnaast is de pijpleiding gestolen dus we hebben buiten een bouwvakkers wc.....
:')
Oordopjes misschien?
pi_111512922
quote:

hahaha, wij beginnen met gebed :') :') :')
pi_111512927
quote:
Dat meen je niet. :{ Hopen dat je niet naar de wc hoeft dus!

quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef dramatic het volgende:

[..]

hahaha, wij beginnen met gebed :')
Serieus? :D
pi_111512944
-dubbel wiehoe-
pi_111512970
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef Zamorak het volgende:

[..]

Serieus?
vandaar dat overwegen van van school veranderen waar ik het net over had
pi_111512977
Gaat het Zam?
pi_111512992
nee
pi_111513027
het gaat trouwens ook van de tijd af dat is wel klachtwaardig. dat is het sowieso mja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')