Ik heb geen idee. Maar zelfs al is er een placebo effect, haal ik er nog een beetje nut uit.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef dramatic het volgende:
[..]
Helpt dextro of is het homeopathische zooi?
och nee hequote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het helpt wel echt, er zit druivensuiker in en het is bewezen dat je er meer energie van krijgt.
Ja.. My problem exactly.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo laag? Je stond voor SE toch best hoog?
Nja, het was ook veel hypothesen toetsen etc. Sloeg nergens op eigenlijk
En neem de theorieën goed door, kan je veel punten op scoren.
Ik had een 5,9 trouwens, dus niet super hoog ofzo
En de functies van politiek en massamedia: ook leren! Wordt vrijwel altijd gevraagd (danwel wat ze zijn of uit de tekst halen en toepassen).quote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja.. My problem exactly.zucht zucht
Ik heb hier niet zes jaar naar toegewerkt om te falen ._.
Oke, bedankt!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
En de functies van politiek en massamedia: ook leren! Wordt vrijwel altijd gevraagd (danwel wat ze zijn of uit de tekst halen en toepassen).
Ik zal eens denken welke tips ik nog meer heb
Omgeving Rotterdam.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha, welke stad? (A)
En nee ik haal niet minimaal achten. Maar de bimbo squad uit m'n klas zegt wel altijd 'Ja jij bent gewoon overal goed in." Dan negeer ik het maar ik denk wel "ehh nee jij doet gewoon geen flikker, kletsaap."
Denk niet dat ik ooit over jou 'bimbo' of 'kletsaap' gedacht heb?
Ahh neequote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam.Maar volgens mij heeft ze geen MAW.
Haha oke, gelukkig maar. Want dat meisje was zegmaar best wel een triest geval geworden.. Altijd stressen tijdens een toets met een tergend tegen-de-tafel-schop-ritme om U tegen te zeggen. Ik hoop dat ik ver van haar af zit in de zaal.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ahh nee. Omgeving Amsterdam hier.
Je hebt ook mensen die na 30min beginnen te huilen als een toets niet luktquote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haha oke, gelukkig maar. Want dat meisje was zegmaar best wel een triest geval geworden.. Altijd stressen tijdens een toets met een tergend tegen-de-tafel-schop-ritme om U tegen te zeggen. Ik hoop dat ik ver van haar af zit in de zaal.
Oei! Haha, ik probeer nog redelijk te kalmeren altijdquote:Op zondag 13 mei 2012 22:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Haha oke, gelukkig maar. Want dat meisje was zegmaar best wel een triest geval geworden.. Altijd stressen tijdens een toets met een tergend tegen-de-tafel-schop-ritme om U tegen te zeggen. Ik hoop dat ik ver van haar af zit in de zaal.
serieus?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die na 30min beginnen te huilen als een toets niet lukt(en dan vervolgens een 7+ halen)
1tje bij ons dusjaquote:
Bwhahaha! Ik lees het.. en dan opeens die toevoeging erachter xD. Nee bij ons huilt I*** meestal. Dan kletst ze aan een stuk door en als de leraar haar erop aanspreekt dan is het "ja ehh d'eh ik snap het gewoon niet!". Na de toets blijkt ze dan een onvoldoende te hebben en dan is het janken geblazen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die na 30min beginnen te huilen als een toets niet lukt(en dan vervolgens een 7+ halen)
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef SummerSunshine het volgende:
omg. Weet je wat mij echt epic lijkt en goed voor m'n zelfvertrouwen?
De examenzaal binnenlopen en roepen This.. Is.. SPARTAAAAAAAAAAAA!
Maar even serieus. Onze school wordt verbouwd dus we zijn verplaatst naar het Missiehuis van de marine. We zitten in een zaal dat ooit een kerk was en er is nu een gymzaal vloer in gelegd. Het galmt als hell.
Daarnaast is de pijpleiding gestolen dus we hebben buiten een bouwvakkers wc.....
hahaha, wij beginnen met gebedquote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef SummerSunshine het volgende:
omg. Weet je wat mij echt epic lijkt en goed voor m'n zelfvertrouwen?
De examenzaal binnenlopen en roepen This.. Is.. SPARTAAAAAAAAAAAA!
Maar even serieus. Onze school wordt verbouwd dus we zijn verplaatst naar het Missiehuis van de marine. We zitten in een zaal dat ooit een kerk was en er is nu een gymzaal vloer in gelegd. Het galmt als hell.
Daarnaast is de pijpleiding gestolen dus we hebben buiten een bouwvakkers wc.....
Dat meen je niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:12 schreef SummerSunshine het volgende:
Serieus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |