Ja, maar ik heb dus nog een maand, al die hoge bloeddruk voor niks.quote:
Sowieso Nederlands.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:32 schreef metanite het volgende:
Ja lekker hoor even 3 uur samenvatten en tekstverklaren, verlang ik toch naar WiB waarvan ik wel ongeveer weet wat ik ervan kan verwachten
Er is geen SCquote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Xetran. Ik doe nooit echt aan SC's. vergeef mij
Dat was de enige die ik makkelijk vondquote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Blistering het volgende:
De Nederlands examens lijken enkel simpeler te worden. Vandaag die van 2008 gemaakt en dat was echt een epic fail
Oh ik heb 't over I, en over havoquote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik makkelijk vondtijdvak II dan
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Xetran. Ik doe nooit echt aan SC's of wat dan ook. vergeef mij
Wat heb je?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Xetran het volgende:
[..]
om 9 uur ben ik de gelukkige javerdomme al een jaar niet zo vroeg opgestaan.
Als ik ergens wel tegenop kijk is het Scheikunde wat een rampenvak is dat, ik vind het nog een wonder dat ik het met een 6,3 heb weten af te sluiten. Voor al mijn andere vakken sta ik een 7 gemiddeld dus daar kan nog vertrouwen uit gehaald wordenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus nog een maand, al die hoge bloeddruk voor niks.
[..]
Sowieso Nederlands.Ik kan niet wachten tot ik volgend jaar scheikunde en natuurkunde mag maken.
ik voel je ;_;quote:Op zondag 13 mei 2012 20:05 schreef Rezania het volgende:
Ik vind twee examens op een dag zo irritant, moet ik lang wachten, maar heb ik niet genoeg tijd om naar huis te gaan.
maar om nou 4 weken lang examens te hebben.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:05 schreef Rezania het volgende:
Ik vind twee examens op een dag zo irritant, moet ik lang wachten, maar heb ik niet genoeg tijd om naar huis te gaan.
Ze kunnen toch de vakken zo plannen dat iedere profiel maar één examen per dag heeft.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar om nou 4 weken lang examens te hebben.
hoe wilde je dat gaan doen met de keuzevakken?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze kunnen toch de vakken zo plannen dat iedere profiel maar één examen per dag heeft.
Dan heb je pech.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe wilde je dat gaan doen met de keuzevakken?
Gewoon examinator als vriend zien hè.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:11 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zie ik ook wel een beetje op tegen het mondeling examen van Engels. Mijn uitspraak klinkt prima als ik alleen ben of met vrienden in het Engels praat, maar zodra er een leraar bij is klinkt het net alsof ik een fucking boer ben die nog nooit een woord Engels heeft geluld._!
Dat gaat lastig als je zo'n oude vent van 60+ tegenover je hebt zitten.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon examinator als vriend zien hè.
Echt rustgevend om te lezen, sinds ik de tweede week 5 examens heb.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:04 schreef Etsu het volgende:
idd
vorig jaar had ik in de 2de week 5 examens.
maandag 9 uur ges
dinsdag half 2 wis
woens 9 uur maw
dond 9 uur ak, half 2 engels
ik was zo gaar als een braadworst en uiteindelijk 2 voldoendes gehaald![]()
Eerste week Nederlands en WisBquote:Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Echt rustgevend om te lezen, sinds ik de tweede week 5 examens heb.
Ouch, sterkte ermee!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Echt rustgevend om te lezen, sinds ik de tweede week 5 examens heb.
Zo hoort het, ik had graag nog van school geruild 2 jaar geleden om latijn te kunnen kiezen ipv duits ookal was de reden van veranderen daar niet echt aan gerelateerdquote:Op zondag 13 mei 2012 21:42 schreef Zamorak het volgende:
Week 1: Nederlands, wiskunde B
Week 2: Natuurkunde, Engels & Latijn
Week 3: Scheikunde
[..]
Ouch, sterkte ermee!
Haha danku, ik heb expres Latijn gekozen zodat ik geen Frans of Duits hoefde te kiezen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
Zo hoort het, ik had graag nog van school geruild 2 jaar geleden om latijn te kunnen kiezen ipv duits ookal was de reden van veranderen daar niet echt aan gerelateerdsucces ermee en prijs jezelf gelukkig dat je geen duits hebt.
Dat mag gewoon, bij ons tenminste wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Manchot het volgende:
Last minute vraagje: mag je oordopjes in tijdens de examens? De variant tegen klikkende balpennen dan, niet die waar muziek uitkomt. Ik kan er eigenlijk nergens iets specifieks over vinden in de regels.
Duits? Ik HEB Latijn en daarbij ook nog eens MAW op dezelfde dag. Beide dodelijke vakken. Ik was van plan m'n joker op Latijn in te zetten, maar ik heb meer jokers nodig. =\quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef dramatic het volgende:
[..]
Zo hoort het, ik had graag nog van school geruild 2 jaar geleden om latijn te kunnen kiezen ipv duits ookal was de reden van veranderen daar niet echt aan gerelateerdsucces ermee en prijs jezelf gelukkig dat je geen duits hebt.
Maw moet je zeker op tijd beginnen met doorlezen van syllabus. Daarin staat alles wat ze gaan vragen. Heeft mij gered op het examen (hele avond alle drie boeken snel doorgelezen was echt dodelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Duits? Ik HEB Latijn en daarbij ook nog eens MAW op dezelfde dag. Beide dodelijke vakken. Ik was van plan m'n joker op Latijn in te zetten, maar ik heb meer jokers nodig. =\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |