ik sowieso, mits niet ver van mn huisquote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef Etsu het volgende:
als jullie echt gaan meeten, ben dan benieuwd wie daadwerkelijk komen.
Hier is het breinquote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef Dhaha het volgende:
die meet hoeft nog niet gepland heheerst examens
Hangt ervan af.. waar en wie garandeert dat hij/zij komt?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef Etsu het volgende:
als jullie echt gaan meeten, ben dan benieuwd wie daadwerkelijk komen.
Natuurlijk niet, ik zou niet durven.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:40 schreef SummerSunshine het volgende:
Zeg mensen waar zien jullie me voor aan?! xD Ben geen breezersletje
tja.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hangt ervan af.. waar en wie garandeert dat hij/zij komt?
Aahhh! M'n George Clooney =[. Ja zonder George is het natuurlijk niet half zo leuk!quote:
Typisch FOK! autisten bullshit dusquote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja.![]()
vorig jaar zeiden 15 mensen ofzo dat ze kwamen, maar kwam er maar 2.
In Amsterdam hoeft niemand mij sowieso te verwachten.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef dramatic het volgende:
Ik kom wel, maar mn reistijd gaat 2uur+ zijn naar amsterdam. Beter komt iedereen naar Eindhoven/Den Bosch
2 mannen, 1 man 1 vrouw, 2 vrouwen?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja.![]()
vorig jaar zeiden 15 mensen ofzo dat ze kwamen, maar kwam er maar 2.
Maar misschien komt George ook wel hoor, wie weet!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Aahhh! M'n George Clooney =[. Ja zonder George is het natuurlijk niet half zo leuk!
zolang ik weet, waren het 2 mannen. tenzij ze ondertussen een geslachtsverandering hebben ondergaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
2 mannen, 1 man 1 vrouw, 2 vrouwen?
want 2 mannen kunnen drinken, 1 man en 1 vrouw is een ander verhaal en 2 vrouwen kunnen shoppen *kwijl*
Wat ik heel hard ga doen als ik slaag.. shoppen..
haten op Groningenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:42 schreef Zamorak het volgende:
[..]
GroningenDoe dan beter iets centraals, Utrecht ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |