u riep?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik denk dat als ik een leuke winkel zie ik verdwenen ben. xD Tenzij iemand meeloopt ofc, maar gok niet dat de jongens willen shoppen (A)
als je het bier tiltquote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik denk dat als ik een leuke winkel zie ik verdwenen ben. xD Tenzij iemand meeloopt ofc, maar gok niet dat de jongens willen shoppen (A)
Wait, jij bent bereidt mee te gaan shoppen?!quote:
Na ahh! Be a gentleman, darling.quote:
dat zei ik al, maar toch bedankt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
situatieschets vorig jaar:
20 aanmeldingen voor meet
15 over voor de laatste 2 weken pre-meet
8 over dag voor meet
5 over dag van meet
2 kwamen opdagen
Autisten in Exa'11quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
8 over dag voor meet
5 over dag van meet
2 kwamen opdagen
altijd gaat het zoquote:
ik heb een kast vol met kleding, koop om de 3 weken ongeveer nieuwe collectie en dan ben ik het na een week uitgekeken.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wait, jij bent bereidt mee te gaan shoppen?!
ben je hommo ofzo jongen???quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een kast vol met kleding, koop om de 3 weken ongeveer nieuwe collectie en dan ben ik het na een week uitgekeken.
dusja.
echte marokkanenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je hommo ofzo jongen???
echte mannen lopen in joggingbroek
dezequote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik koop t voor fun, in t echt loop ik altijd naaktquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer.meeten wij nou eens in jouw bed?quote:
zoals t hoortquote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik koop t voor fun, in t echt loop ik altijd naakt
Is standaard voor fokmeetsquote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
8 over dag voor meet
5 over dag van meet
2 kwamen opdagen
Als Etsu zijn vwo-diploma heeft. Nooit dus.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef leeell het volgende:
[..]
wanneer.meeten wij nou eens in jouw bed?
pokerstars jasjequote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef dramatic het volgende:
Ik koop 5x per jaar kleren ofzo, meestal draag ik mn pokerstars jasje (thuis):')
lichaamsbeharing.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
zeker ook naakt FOK!ken he, wat draag je nu??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |