u riep?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik denk dat als ik een leuke winkel zie ik verdwenen ben. xD Tenzij iemand meeloopt ofc, maar gok niet dat de jongens willen shoppen (A)
als je het bier tiltquote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik denk dat als ik een leuke winkel zie ik verdwenen ben. xD Tenzij iemand meeloopt ofc, maar gok niet dat de jongens willen shoppen (A)
Wait, jij bent bereidt mee te gaan shoppen?!quote:
Na ahh! Be a gentleman, darling.quote:
dat zei ik al, maar toch bedankt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
situatieschets vorig jaar:
20 aanmeldingen voor meet
15 over voor de laatste 2 weken pre-meet
8 over dag voor meet
5 over dag van meet
2 kwamen opdagen
Autisten in Exa'11quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
8 over dag voor meet
5 over dag van meet
2 kwamen opdagen
altijd gaat het zoquote:
ik heb een kast vol met kleding, koop om de 3 weken ongeveer nieuwe collectie en dan ben ik het na een week uitgekeken.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Wait, jij bent bereidt mee te gaan shoppen?!
ben je hommo ofzo jongen???quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een kast vol met kleding, koop om de 3 weken ongeveer nieuwe collectie en dan ben ik het na een week uitgekeken.
dusja.
echte marokkanenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je hommo ofzo jongen???
echte mannen lopen in joggingbroek
dezequote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik koop t voor fun, in t echt loop ik altijd naaktquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer.meeten wij nou eens in jouw bed?quote:
zoals t hoortquote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik koop t voor fun, in t echt loop ik altijd naakt
Is standaard voor fokmeetsquote:Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
8 over dag voor meet
5 over dag van meet
2 kwamen opdagen
Als Etsu zijn vwo-diploma heeft. Nooit dus.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef leeell het volgende:
[..]
wanneer.meeten wij nou eens in jouw bed?
pokerstars jasjequote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef dramatic het volgende:
Ik koop 5x per jaar kleren ofzo, meestal draag ik mn pokerstars jasje (thuis):')
lichaamsbeharing.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
zeker ook naakt FOK!ken he, wat draag je nu??
idd, denken dat dit EXA jaar anders is.quote:
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pokerstars jasje
zeker van fpp's gekocht.
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als Etsu zijn vwo-diploma heeft. Nooit dus.
Waarom FPP's aan die ongein uitgeven jong?quote:
de hardste kern van FOK!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
soberso
hét jaar waarin ik ga slagen.
exa '11
hou je mondquote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef dramatic het volgende:
sowieso zijn de meeste mensen hier mensen die vorig jaar faaldeIn zulke gevallen heeft de verslaving het helaas overgenomen
ik vind 6 tafels al kleinquote:Op zondag 13 mei 2012 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom FPP's aan die ongein uitgeven jong?
Gewoon bonussen kopen en 24 tablen.
En opnieuw.quote:
voor jou immerquote:
Trouwens, mijn post bewerken voor je TVP... Etterbakje.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
En opnieuw.
Stiekem heb je exa gemist he, popje
de hell is dat?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef SummerSunshine het volgende:
Ben ik weer.. xD Hey we kunnen ook gaan flesjedraaien he. Lijkt me zeer hilarisch met al die jongens
Dat kan...... hoeft niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef SummerSunshine het volgende:
Ben ik weer.. xD Hey we kunnen ook gaan flesjedraaien he. Lijkt me zeer hilarisch met al die jongens
is goed (no homo)quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef SummerSunshine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |