Rotterdamquote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef Etsu het volgende:
Rotterdam kan ook, daar woon ik nu nog. lekker vlakbij
misschien dat ik nog een paar pokertoernooien kan cashen in die tijdquote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef Dhaha het volgende:
niet iemand met rijke ouders die een partybus regelt die iedereen oppikt?
Ja, maar die zijn zo niet belangrijk! We're THE group.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef Zamorak het volgende:
Beseffen jullie wel, dat er naast ons nog meer dan 200.000 andere leerlingen examen doen kinders?
waar woon jij ongeveer dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef SummerSunshine het volgende:
Kom me maar ophalen, als echte gentlemansIk hoor allemaal steden die verrrrr weg van mij liggen!
en dan geen woonplaats in je profielquote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef SummerSunshine het volgende:
Kom me maar ophalen, als echte gentlemansIk hoor allemaal steden die verrrrr weg van mij liggen!
Inderdaad, die maken dat examen alleen maar voor de vorm. Wij doen het echte werk.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn zo niet belangrijk! We're THE group.
ik ookquote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
a la 20/30 minuten van Amsterdam
noordzee?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
is je moeder zeggen netjes tegen een meisje?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
quote:
Zal ik het dan maar zeggen, jongens? Ijmuidenquote:
Ik ookquote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben trouwens één van de 5 mensen waarvan het CE-cijfer wordt opgestuurd, dus ik bepaal lekker jullie normering! Ik zou maar lief wezen
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:45 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben trouwens één van de 5 mensen waarvan het CE-cijfer wordt opgestuurd, dus ik bepaal lekker jullie normering! Ik zou maar lief wezen
Jeuzus da's verquote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
Zal ik het dan maar zeggen, jongens? Ijmuiden
heemstede hier jeweetsquote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
Zal ik het dan maar zeggen, jongens? Ijmuiden
hahaha. Een enorm gehucht. Maar omdat ik er ben is het natuurlijk als een stuk leuker!quote:
Nooit een gezien O_Oquote:Op zondag 13 mei 2012 22:46 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Jeuzus da's verDaar heb je toch zeehondjes?
Heeyy Heemstedequote:
Niks hierquote:Op zondag 13 mei 2012 22:47 schreef deman13 het volgende:
Hoe gaat het bij jullie jongens? Mijn stress begint deels op te lopen....
Hoezoquote:Op zondag 13 mei 2012 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen verdomme al om half 7 ofzo opstaan____
mag niet, is exa'12.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:48 schreef leeell het volgende:
meet van vorig jaar is sws niet te.overtreffen
maar ik doe wel mee
Ik probeer ezelsbruggetjes te verzinnen voor MAW rijtjesquote:Op zondag 13 mei 2012 22:47 schreef deman13 het volgende:
Hoe gaat het bij jullie jongens? Mijn stress begint deels op te lopen....
Hahaha, stinkertquote:Op zondag 13 mei 2012 22:48 schreef Etsu het volgende:
morgenochtend wordt onze water afgesloten, dus ik kan niet douchen![]()
Kaap van EXA '11!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef dramatic het volgende:
Kijk hoe nuttig SC is, zonder dit had ik geen mogelijke date met een meisje (samen met 5 andere jongens)
Kijk hoe nuttig SC is, zonder dit had ik geen mogelijke date met een meisje (samen met 5 andere jongens)
Hahahaha! cracked me up for sure!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef dramatic het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef Ezell het volgende:
Kaap van EXA '11!
JIJJJJJJJJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het nou niet!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef dramatic het volgende:
Een date met 5 andere jongens en toevallig een meisje erbijquote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef dramatic het volgende:
Hahaha. Nou ik denk dat als ik een leuke winkel zie ik verdwenen ben. xD Tenzij iemand meeloopt ofc, maar gok niet dat de jongens willen shoppen (A)quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een date met 5 andere jongens en toevallig een meisje erbij
Moet je d'r even eentje friendzonen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik denk dat als ik een leuke winkel zie ik verdwenen ben. xD Tenzij iemand meeloopt ofc, maar gok niet dat de jongens willen shoppen (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |