Ik wil graag / heb nog nodig:quote:Hoi allemaal!
Lang verhaal kort: we staan op het punt om te scheiden. Ik wil niet de hele achtergrond uit de doeken doen hier, als je meer uitleg wil mag je me altijd pm-men voor meer informatie. In het kort komt het er op neer dat ik een complete inboedel (van bestek tot wasmachine) bij elkaar zal moeten sprokkelen zodra ik een eigen huisje krijg.
Als er iemand iets over heeft, kan ik het goed gebruiken! Ik heb geen inkomen, moet dus bijstand aanvragen dus ik kan er weinig tot niks voor geven helaas.
Ik woon in Assen. (ga daar ook een huisje zoeken)
_Ingrid_
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dag liefjes!
Per 1 juni kan ik erin. En gaat de huur eraf, dus hopelijk gaat het op tijd lukken met de bijstand! Het hele huis moet asbest vrij gemaakt worden, niet alleen de overloop.
Dus al het laminaat wat er nog lag gaat eruit, maar wordt gelukkig ook vergoed!
En de woningbouw gaat ervoor zorgen dat er een deur of afgeschermd gedeelte komt voor een klein prijsje.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee, hoor ik nog. Hij had het over 10,- tot 15,- per m2.
Ik koop het wel nieuw dan! en Djeez houd zich aan zijn woord, van dat geld kan de woonkamer en mijn slaapkamer gedaan worden.
Is er iemand die wil helpen met laminaat leggen? Zowieso voor de woonkamer en mijn slaapkamer. Overloop en kinderkamers komt waarschijnlijk tapijt op en in de keuken zeil.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik hoor nog verder over het hoe en wat. Omdat ik het laminaat van de kinderkamers en zeil van de overloop en keuken al over zou nemen, vergoed de woningbouw dat. Het moet er immers van hun uit.
Ik kijk wel rond. Zeil lijkt me zo dun en glad om overal te hebben. Die we nu hebben in de keuken was niet goedkoop, maar wel snel deuken en putten erin.
Heerlijk, een nieuw begin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Als ik de sleutel heb wil ik iig zo snel mogelijk de vloer erin! Ik heb nu geld daarvoor van Djeez.![]()
Ik denk aan dik zeil voor de kinderkamers, keuken en overloop. (vergoeding woningbouw) Woon en mijn slaapkamer laminaat.
Qua verf moet ik het eerst nog bekijken hoe het nu is. Ik dacht wel netjes.
Yska en ik willen gelijk het eerste weekend van juni rijden.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:01 schreef danic het volgende:
Yska, weet je toevallig al wanneer je naar Poortugaal gaat?
Yska moet dat nog even goed chechen want de verjaardag van M. Is ook dat weekend geplandquote:Op zondag 13 mei 2012 13:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Yska en ik willen gelijk het eerste weekend van juni rijden.
Gefeliciteerd alvast, we bespreken het nog wel even. Als je die vrijdag zou willen dan moet ik vrijnemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Yska moet dat nog even goed chechen want de verjaardag van M. Is ook dat weekend geplanddus als het dat weekend wordt dan wel de vrijdag
maar ik zal wel niet om 8u in rotterdam zijn hoor
Ik ga je PM'enquote:Op zondag 13 mei 2012 19:32 schreef Saffier het volgende:
Ik heb nog kinderkleding voor Tyler hier staan. Ik woon 1 dorp voorbij Poortugaal, zou dat mee kunnen in een ronde?
Ik snap dat meubels nu ff belangrijker zijn maar kleding is ook nodig en als er toch gereden wordt naar het noorden is het zonde om niet van de optie gebruik te maken.
reacties graag vie pm of dm, ik kijk hier niet zo vaak, tnx
quote:
Ik ben al bezig met een schemaquote:Op zondag 13 mei 2012 19:40 schreef Rucky het volgende:
[..]Misschien is het ook wel een idee om de spullen uit omgeving Rotterdam bij mij af te geven zodat we die in één keer vanaf hier mee kunnen geven. Ik heb ergens een vermoeden dat als we overal naar toe moeten rijden het dan niet in één dag gaan redden.
Paar ophaalpunten lijkt me voor de ophalers wel erg makkelijk ja. Qua tijd, moeite en kosten.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:40 schreef Rucky het volgende:
[..]Misschien is het ook wel een idee om de spullen uit omgeving Rotterdam bij mij af te geven zodat we die in één keer vanaf hier mee kunnen geven. Ik heb ergens een vermoeden dat als we overal naar toe moeten rijden het dan niet in één dag gaan redden.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, heb je wel verf voor Kims kamer? Ik heb nog restjes paars en roze en oranje
Ik heb daar een collega wonen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef Vicky het volgende:
Komt ertoevallig iemand in/uit de buurt van Rijswijk zh?
Ja, jammer. Gemiste kans... ik wist dat je een bed had, maar dacht eigenlijk dat je in die vierkante toren zou wonen en daar zitten dacht ik geen kelderboxen onder toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke, ik las dus in het vorige deel dat het bed nog gewild is.. Ik heb zelf helaas geen auto om het in te vervoeren.. Andere mogelijkheden?
@inlognaam: de volgende keer weet je me dan te vinden
welk deel? Ik zit in Oud Rijswijk..quote:
Ik woon in Delft en kan het evt bij Rucky dumpen als het met de fiets mee te nemen is.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef Vicky het volgende:
Komt ertoevallig iemand in/uit de buurt van Rijswijk zh?
Dat zal ik morgen even nagaan maar ik denk dat het wel te regelen is.quote:
waar in Delft? Ik kom er wekelijks.. Ben er geboren en mijn ouders wonen er nog steeds.. In de 2613 wijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik woon in Delft en kan het evt bij Rucky dumpen als het met de fiets mee te nemen is.
Als Rucky dat goed vind tenminste. En het niet regent.
Mijn werk zit in Delft dus dat moet zeker op te lossen zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik woon in Delft en kan het evt bij Rucky dumpen als het met de fiets mee te nemen is.
Als Rucky dat goed vind tenminste. En het niet regent.
Ergens in de buurt van een hele hoge nieuwbouwtoren aan een drukke weg.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
waar in Delft? Ik kom er wekelijks.. Ben er geboren en mijn ouders wonen er nog steeds.. In de 2613 wijk.
En als ik zeg dat ik op de IKEA uitkijk weet je zeker ook waar je mij kan vinden.quote:
Ik denk in het gebouw ernaast? Of bij Samsung, of bij FOX?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik op de IKEA uitkijk weet je zeker ook waar je mij kan vinden.
Nope, aan de overkant vd snelweg.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk in het gebouw ernaast? Of bij Samsung, of bij FOX?
Voor de muurschildering heb je geen verf nodig denk ik, ik heb het meeste wel in huis. Ik weet niet hoe groot de kamer is, maar dan is het waarschijnlijk niet handig om de andere muren ook heel druk te maken, anders wordt het heel snel hysterisch. (Hoewel misschien verf voor kleine muurtjes, of kozijnen, wel handig is)quote:
Daar zullen ze idd geen kelder hebben..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, jammer. Gemiste kans... ik wist dat je een bed had, maar dacht eigenlijk dat je in die vierkante toren zou wonen en daar zitten dacht ik geen kelderboxen onder toch?
Ik vrees dat die volgende keer niet meer komt... dit was gewoon een gevalletje WTF!? en een keuken/woning die leeg moest. 2 moderne apparaten, gelijktijdig... Het ijs in de vriezer was nog niet ontdooit ook, dus die was gewoon 100% goed.
Mja, het is hier in huis ook geen opslaghok en de schuur hier staat al vol met eigen zooi. 3 weken opslag was gewoon te lang, anders had ik met alle liefde mn pa even gevraagd of ie hier een paar dagen zou mogen staan wetende dat er toch iemand dat bed op moest halen.
Hysterische muren en Kim zijn geen goede combi!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Voor de muurschildering heb je geen verf nodig denk ik, ik heb het meeste wel in huis. Ik weet niet hoe groot de kamer is, maar dan is het waarschijnlijk niet handig om de andere muren ook heel druk te maken, anders wordt het heel snel hysterisch. (Hoewel misschien verf voor kleine muurtjes, of kozijnen, wel handig is)
Ik heb de muurschilderingen van innepin gezien en die zijn leuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hysterische muren en Kim zijn geen goede combi!
Denk je dat het gaat lukken dan om langs te komen? Zou wel tof zijn!
Kim vind dat ze een elfjes of prinsessenkamer moet hebben en Tyler een cars of piet piraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Inlognaam op 13-05-2012 22:25:58 ]Ook hoi !
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:16 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb foto's van Innepin gezien in dr fotoboek en die is ook leuk
Ha, leuk bedacht, maar die foto's zijn al 8 jaar oud denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rucky kan je bevestigen dat ik er geenszins meer op lijk![]()
Anyway, Ingrid, ik heb nog geen vervoer gevonden (of een datum, of oppas), maar ik ga ervan uit dat er wel wat te regelen valt. We vinden wel een manier
Ik vind ook elfjeskamer trouwens!
Zou zo leuk zijn! Misschien dat er binnenkort weer eens een actie is bij kruidvat of blokker met treinkaartjes, dat het zo lukt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Ha, leuk bedacht, maar die foto's zijn al 8 jaar oud denk ik.
Rucky kan je bevestigen dat ik er geenszins meer op lijk![]()
Anyway, Ingrid, ik heb nog geen vervoer gevonden (of een datum, of oppas), maar ik ga ervan uit dat er wel wat te regelen valt. We vinden wel een manier
Ik vind ook elfjeskamer trouwens!
de hema heeft er op dit moment 1 lopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zou zo leuk zijn! Misschien dat er binnenkort weer eens een actie is bij kruidvat of blokker met treinkaartjes, dat het zo lukt.
Vorige week was er een mailing van de NS van de Spoordeelweken, huis-aan-huis.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zou zo leuk zijn! Misschien dat er binnenkort weer eens een actie is bij kruidvat of blokker met treinkaartjes, dat het zo lukt.
Dan is het alleen wel te hopen dat diegene niet zo'n hema kaartje heeft als waarover ik gepost hebquote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vorige week was er een mailing van de NS van de Spoordeelweken, huis-aan-huis.
Daar zit een meereiskaartje in waarmee je gratis mee kan reizen met iemand anders die een geldig kaartje heeft. Ik misbruikte die, door gewoon tegenover iemand te gaan zitten in de toch al drukke trein en met die persoon mee te reizen
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:57 schreef frederik het volgende:
[..]
Dan is het alleen wel te hopen dat diegene niet zo'n hema kaartje heeft als waarover ik gepost heb
Ik vind het ook prima om het bij Rucky te brengen (samen met dat van jou, is ook onzin om daar 2 keer voor te rijden natuurlijk). Mag ik hierover een pm/dm ontvangen tzt?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:04 schreef danic het volgende:
Saffier, dat is ook goed. Ik kan het dan wel even brengen hoor, kleine moeite.
Laten we even kijken wanneer Yska wil gaan rijden. Dan zorg ik dat het voor die tijd bij jou is (of van ons samen bij Rucky?).
je hoeft er geen extra moeite voor de doen hoor!quote:Op maandag 14 mei 2012 09:35 schreef Vicky het volgende:
Maar even hoor..... Is de muurverf nu wel of niet nodig? Ik moet er voor onder de vloer kruipen.. Als de verf nou niet nodig is dan ga ik dat uiteraard niet doen....
Ik heb je even een pm gestuurd.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:38 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima om het bij Rucky te brengen (samen met dat van jou, is ook onzin om daar 2 keer voor te rijden natuurlijk). Mag ik hierover een pm/dm ontvangen tzt?
Het ziet ernaar uit dat Yska op1 juni naar mij in Rotterdam komt en dan maken we een soort van zig-zag tocht naar Ingrid. Laat Yska of mij maar even weten waar of hoe.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef danic het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nu afgesproken? Dan weet ik ook wat er van mij verwacht wordt.
Tof, blij dat het goed gegaan is!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Even nagevraagd en ja! Dank je! Zie het donderdag wel!
Woon in Delft, kan ze best voor je ophalen en dan bij Rucky afleveren. Stuur maar een pm'tje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is er iemand die in Delft gordijnen van cars voor Tyler kan halen voor mij? En dat het dan met Rucky en Yska mee kan. Verzendkosten kan ik niet betalen nu, de 10,- is al lastig.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Woon in Delft, kan ze best voor je ophalen en dan bij Rucky afleveren. Stuur maar een pm'tje.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef Saffier het volgende:
Rucky, morgen brengt Danic haar spulletjes bij mij, daarna kunnen wij even overleggen wanneer ik het bij jou breng
Edit; wanneer ik mijn man vraag het even bij jou te brengen
Ik wacht op jequote:Op donderdag 17 mei 2012 10:43 schreef danic het volgende:
Ik ben dus nu even de spullen bij elkaar aan het rapen om straks naar Saffier te gaan. Maar ik zie in de op dat er staat dat ik een staande lamp heb, dit moet een hanglamp zijn.
Dus mocht er nog een staande lamp nodig zijn en iemand heeft deze......maak Ingrid er blij mee!
Als naar Rotterdam brengen een mogelijkheid voor je is dan kan je het naar mij brengen. Anders moeten we even kijken hoe we het oplossen. Het ziet er naar uit dat Yska en ik het eerste weekend nan juni naar Ingrid gaan om spullen te brengen en dan kan het ook nog mee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:55 schreef loezzie het volgende:
Hmm.. door omstandigheden en een geplande vakantie ben ik t/m 29 mei niet thuis (of in het land).
Ik zou graag de spullen voor Ingrid bij iemand in de omg Haaglanden afgeven. Ik ben pas daarna in de gelegenheid het bij iemand langs te brengen. Bij wie kan dit? Is dit nog op tijd?
Prima.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:12 schreef loezzie het volgende:
Naar Rotterdam is geen probleem. Zal ik je PM-en wanneer ik weer in het land ben en wanneer ik in de gelegenheid ben om langs te komen? Dit zal voor het eerste weekend van juni zijn.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:42 schreef danic het volgende:
De spulletjes zijn bij Saffier afgegeven. Ik hoop dat je er wat mee kan Ingrid.
Ik heb er 2 moltons bijgedaan en 1 hoeslaken (kon er maar 1 vinden) en twee dekbedovertrekken met kussenslopen.
Het dekbed zit in twee vuilniszakken, een zomerdekbed en een winterdekbed.
Verder dus nog 2 lijsten, de hanglamp en een waxinelichthouder voor wat gezelligheid.
Als danic de spulletjes naar jou brengt en jij naar mij zou top zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:35 schreef Saffier het volgende:
Vandaag nietMorgen en zaterdag overdag gaat het sowieso ook niet lukken. Afgooien mag altijd even!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef gizzfonz het volgende:
He Ingrid, Inlognaam heeft zojuist de cars gordijnen opgehaald, ik heb er ook nog wat kleertjes, en boekjes e.d. bijgedaan. Hier alleen maar Jongens in huis, dus volop Cars en Thomas.
Het klinkt best snel als je het zo zegt!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:10 schreef Inlognaam het volgende:
Nu nog even naar Rucky brengen en dan is het over 2 weken in je nieuwe huisje
Oh fuck! Dat moet idd ook nog, picto´s!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:49 schreef Noli. het volgende:
Ing, misschien ook wel handig om te vragen.
Wil je ook iets met picto's gaan doen? Zo ja, neem je die mee, moet je die overnieuw maken?
Is het dan handig om een plekje/deur te verven met magneet(schoolbord)verf o.i.d. waar je die op kan plakken.
Oh en heb je ook voorkeur voor een bepaald kleurtje servies?![]()
Als het gaat lukken met de muurschildering, wordt dat in elfjesstijl. Maar kan goed combineren met prinsesjes dacht ik zo!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Stel he, je hebt een meisje die erg van blauw houd maar misschien ook wel een princessenkamer krijgt..
Dan hoort daar toch zo'n spiegel bij en kussen met dat stofje?
[ afbeelding ]
Dit is ook gewoon een zwaar beroerde fotoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Als het gaat lukken met de muurschildering, wordt dat in elfjesstijl. Maar kan goed combineren met prinsesjes dacht ik zo!
Ziet er wel leuk uit hoor! Komt wel goed schatje!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon een zwaar beroerde foto![]()
Ik ben net met Yska aan het regelen om een rondje te maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Wolken het volgende:
Mocht er nog iemand langs Purmerend komen heb ik ook nog een kast en andere spullen staan
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef Rucky het volgende:
Leuke route die Yska en ik moeten gaan rijden.
@ _Ingrid_ kan ik je blij maken met een boekenkastje?
[ afbeelding ]
Tof van je maar ik ben bang dat we daar geen tijd voor hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:50 schreef Wolken het volgende:
Nou, mochten jullie Noord-Holland aandoen zorg ik voor de koffie met een koekje
Gemaakt door Innepin?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Als het gaat lukken met de muurschildering, wordt dat in elfjesstijl. Maar kan goed combineren met prinsesjes dacht ik zo!
quote:
Ja ik heb de foto's gezienquote:Op zondag 20 mei 2012 08:54 schreef Rucky het volgende:
[..]En ik heb ze bij innepin thuis gezien en die ziijn heel leuk.
Yska en ik gaan op vrijdag 1 juni spullen naar Ingrid brengen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:04 schreef danic het volgende:
Saffier, dat is ook goed. Ik kan het dan wel even brengen hoor, kleine moeite.
Laten we even kijken wanneer Yska wil gaan rijden. Dan zorg ik dat het voor die tijd bij jou is (of van ons samen bij Rucky?).
Dan doe ik het sjouwwerk wel. Neem even contact op met Yska die regelt het ophalen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef vannelle het volgende:
Misschien stomme vraag maar is er voldoende plek in de auto?
Anders wil ik best ff meerijden met eigen gebakje, als ik maar niet hoef te sjouwen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef vannelle het volgende:
Misschien stomme vraag maar is er voldoende plek in de auto?
Anders wil ik best ff meerijden met eigen gebakje, als ik maar niet hoef te sjouwen.
Regio Rotterdam, klinkt als meerdere gebruikers.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan doe ik het sjouwwerk wel. Neem even contact op met Yska die regelt het ophalen.
Maar het zou idd wel handig zijn als jij voor die tijd de regio Rotterdam voor je rekening neemt. En dat de spullen bij mij staan als Yska naar mij komt.
Yska heeft de kontakt gegevens vd personen rond Rotterdam dus dat kan je beter even direkt met haar kortsluiten. Komend weekend kan ik iig wel mee om te sjouwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Regio Rotterdam, klinkt als meerdere gebruikers.
Weet jij de aanbieders en hun adressen? Zelf uitzoeken klinkt als een puist met werk en om nou weer het wiel uit te gaan vinden.........
Maar wat wil je? Ik haal jou op en we gaan verzamelen?
Edit: En wanneer? iig voor Yska bij jou komt.
Nog een edit: Contact opnemen met Yska zeg je, aangenomen dat we samen gaan verzamelen kunnen we dan niet beter samen afspreken?
Hij staat in Assen? Dan moet dat wel gaan lukken lijkt mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja! tnx!!! Nu nog vervoer zien te regelen!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef Inlognaam het volgende:
Zometeen Rucky trouwens verblijden met een bigshopper met gordijnen en wat ander spul.
Je spullen staan inmiddels bij mij en dan kunnen ze op 1 Juni mee naar Ingrid.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef gizzfonz het volgende:
He Ingrid, Inlognaam heeft zojuist de cars gordijnen opgehaald, ik heb er ook nog wat kleertjes, en boekjes e.d. bijgedaan. Hier alleen maar Jongens in huis, dus volop Cars en Thomas.
Leuk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog een leuke Cars-canvas voor aan de muur. Zit nog in de verpakking.
Als je me je nieuwe adres pm't, dan stuur ik hem naar je toe.
hihi ben benieuwd welke jij hebtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog een leuke Cars-canvas voor aan de muur. Zit nog in de verpakking.
Als je me je nieuwe adres pm't, dan stuur ik hem naar je toe.
Oeh. Dat is vervelend zegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
GVD!!!!!!!!!!! 1 juni gaat niet door. Het wordt pas 11 juni, ik kan wel janken!
Waarom is de sleuteloverdracht uitgesteldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
GVD!!!!!!!!!!! 1 juni gaat niet door. Het wordt pas 11 juni, ik kan wel janken!
Wat betreft dat laatste, is er niets te regelen dat je de sleutel vrijdagmiddag krijgt? Ik ga er tenminste vanuit dat ze niet op zaterdag en zondag werken die asbestsaneerders, die zullen wel tot en met vrijdagmiddag aan de gang zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
uhuh. Zal mn ex leuk vinden ...
En nu kan ik de gemeente weer bellen over de uitkering, duurt het nog langer. En de taxi weer anders doorgeven. En nog langer in 1 huis dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tis maandag, kutdag, dus weinig hulp vrees ik.
Zeker gaat het wel goed komen.quote:
Zou daar niet te veel energie in steken. Dit is onmacht, heel vervelend, maar doelloos om ruzie over te maken. Daar krijg je de sleutel niet eerder van (als de ruzie daar over gaat tenminste).quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
nee kan niet ivm droging vloer.
nu ruzie aan foon met ex
Echt, het komt goedquote:
Alsof jij hier wat aan kan doen. De asbest moet er gewoon uit want het is niet veilig voor jou en je 2 smurfjesquote:
Ik moet nog een foto maken, maar die van mij is gelukkig wel een anderequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
hihi ben benieuwd welke jij hebt
ik heb deze!
[ afbeelding ]
formaat is 25 x 25 cm
Zo idd dat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Daar hebben ze net een week in gezeten. Ik zei dat ook al. Ze moest er maar bij in, mooi niet.
I told you so...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vanwege de asbestsanering. Ze hebben kut geplanned blijkbaar, ze gaan pas na 1 juni een keer wat doen. Lekker dan, zit ik mooi mee.
Dat zal waarschijnlijk wel fijn zijn want Yska heeft het zo geregeld we 1 juni één grote ronde door Nederland doen. Mocht het nodig zijn dan nemen we wel even kontakt met je op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:46 schreef Lolaatje het volgende:
Wat rot. Mijn aanbod om gebruik te maken van mijn schuurtje om ter overbrugging wat spullen op te slaan staat nog steeds. Gezien er al wat op touw was gezet rond het eerste weekend van juni heb je daar misschien wat aan.
Wacht even, hij wil zijn nieuwe vlam vanaf 1 juni bij jou en de kinderen al erbij in laten wonen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Daar hebben ze net een week in gezeten. Ik zei dat ook al. Ze moest er maar bij in, mooi niet.
[edit Lois: niet op de man spelen svp]quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wacht even, hij wil zijn nieuwe vlam vanaf 1 juni bij jou en de kinderen al erbij in laten wonen?
De tering zeg.
Hoe zit het met je advocaat en zo eigenlijk ondertussen?
Als ie aggresief of moeilijk doet gaat ie er zelf maar lekker uit tot jij weg bent hoor.
Ik hoop gewoon maar dat ik dat verkeerd lees of zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Klopt, dat was de eerste reactie iig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wacht even, hij wil zijn nieuwe vlam vanaf 1 juni bij jou en de kinderen al erbij in laten wonen?
De tering zeg.
Hoe zit het met je advocaat en zo eigenlijk ondertussen?
Als ie aggresief of moeilijk doet gaat ie er zelf maar lekker uit tot jij weg bent hoor.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:57 schreef E.T. het volgende:
Hij heeft jou met dit huis opgezadeld, dus is het indirect ZIJN schuld dat je er nu nog 11 dagen langer zit
Dus omdat zij eruit gezet wordt, flikt hij bijna hetzelfde en vindt dat zijn ex (jij dus) ook weg moet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik snap dat het voor haar moeilijk is, omdat ze eruit wordt gezet door haar ex.
Prima, dan hoor ik het wel. Het is niet gigantisch groot, maar je kunt er best wat spullen kwijt. Overigens heb ik zelf helaas geen rijbewijs, dus vervoer vanaf hier naar Ingrid zou dan nog wel opgelost moeten worden. Maar dan is het in ieder geval al in Assen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk wel fijn zijn want Yska heeft het zo geregeld we 1 juni één grote ronde door Nederland doen. Mocht het nodig zijn dan nemen we wel even kontakt met je op.
Dat gaat wel goed komen. Yska regelt iig het vervoer en die weet ook hoeveel ruimte er nodig is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Prima, dan hoor ik het wel. Het is niet gigantisch groot, maar je kunt er best wat spullen kwijt. Overigens heb ik zelf helaas geen rijbewijs, dus vervoer vanaf hier naar Ingrid zou dan nog wel opgelost moeten worden. Maar dan is het in ieder geval al in Assen.
Gaan we dus ook nog maar ff doen...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef Rucky het volgende:
Tof Yska,Ik Heb Ingrid net gesproken en je berichtje voorgelezen en het lijkt haar leuk om eens uit te waaien.
Venlo is een beetje boel uit de richtingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef BlueMage het volgende:
1 juni is m'n verjaardag, als jullie dus langs komen betekent dat natuurlijk vlaai meenemen.Nee geintje...maar als er nog interesse is in die lompe kast die hier in Venlo bij mij op de gang staat, pm maar even.
Dat ben jij ook!quote:
Ah zo, tsja lullig dat ik geen eigen vervoer heb, maar ik wacht rustig af, dat ding loopt niet weg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Venlo is een beetje boel uit de richtingde focus ligt nu op zuid holland met een stop in tilburg en utrecht.
vannelle en ik zijn wel bereid om vanuit Zuidholland naar Ingrid te gaan met alle spullen. En dan zou Yska Oost Nederland kunnen doen. Misschien is dat een idee?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ah zo, tsja lullig dat ik geen eigen vervoer heb, maar ik wacht rustig af, dat ding loopt niet weg.
Sounds like a plan, maar wel in een weekend graag indien mogelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle en ik zijn wel bereid om vanuit Zuidholland naar Ingrid te gaan met alle spullen. En dan zou Yska Oost Nederland kunnen doen. Misschien is dat een idee?
Als dat zou kunnen ik weet misschien wel een plek in Utrecht waar vannelle en ik hem dan weer kunnen ophalen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:00 schreef Egberts het volgende:
Ik ga binnenkort misschien vanuit zuid limburg wel een keer tot aan de omgeving utrecht raken.
Dus ik hou de kast in m'n achterhoofd
Rooie brug?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen ik weet misschien wel een plek in Utrecht waar vannelle en ik hem dan weer kunnen ophalen.
Wordt ik weer tussenstation??quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen ik weet misschien wel een plek in Utrecht waar vannelle en ik hem dan weer kunnen ophalen.
Dat zou idd top zijn. En anders kan ik misschien wel wat anders regelen.quote:
Kan je ook gelijk bij mij in Venlo langs lijkt me?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:00 schreef Egberts het volgende:
Ik ga binnenkort misschien vanuit zuid limburg wel een keer tot aan de omgeving utrecht raken.
Dus ik hou de kast in m'n achterhoofd
Leest en u zult begrijpenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kan je ook gelijk bij mij in Venlo langs lijkt me?
Oh sorry dacht dat het over een andere kast ging.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef Egberts het volgende:
[..]
Leest en u zult begrijpen
die kast zit in mijn achterhoofd, mits ik hem natuurlijk mee krijg in mijn vervoersmiddel.
Als ik weet wanneer en of ik richting het noorden ga meld ik me nog wel.
Is dat definitief?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lieve iedereen die wil helpen met klussen/ verhuizenwie kan en wil er helpen het weekend van 15 juni? 11 juni krijg ik de sleutel, das op een maandag, dus niet zo handig!
Ja psies, is iets minder ingrijpend dan asbest verwijderen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Je weet het maar nooit met de woningbouw! Maar hij zegt van wel! Als het deurprobleem voor mijn slaapkamer dan nog niet is opgelost, moeten ze dat maar doen als ik erin zit.
Ik wil wel meequote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
![]()
Ohwee als ze het weer veranderen. Dan trek ik die vent over zn bureau!
16e is prima!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef nikky het volgende:
Op de 15e wordt lastig (vrijdag). Dochterlief moet dan naar school en zwemles. Dat laatste is pas 18:00 afgelopen. Dan nog een uur naar Assen.
De 16e kan ook? Dan kom ik je graag helpen
I'll be therequote:
En dan zijn handen aan zijn schoenveters binden.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
![]()
Ohwee als ze het weer veranderen. Dan trek ik die vent over zn bureau!
Mooi dat er nu een datum bekend is.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lieve iedereen die wil helpen met klussen/ verhuizenwie kan en wil er helpen het weekend van 15 juni? 11 juni krijg ik de sleutel, das op een maandag, dus niet zo handig!
"mogen" de kinderen hun fiets wel mee?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja! Nu je het zegt, bedenk ik me dat haar band nog steeds geplakt moet worden.
Niet nodig dus?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Die gaat gewoon mee! En Vannelle, kom jij het vrijdag voordoen?
euh........vrijdag?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Die gaat gewoon mee! En Vannelle, kom jij het vrijdag voordoen?
Bij mijn weten zou dat het weekend van de 15e zijn want de 11e valt op een maandag.....quote:Op maandag 28 mei 2012 16:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Of andere keer als jullie de spullen brengen. Of ben ik nou zo in de war?
Die info had ik nog niet!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij mijn weten zou dat het weekend van de 15e zijn want de 11e valt op een maandag.....
Klomp, breek en zo.......quote:
ff kortsluiten dan, wie is je aanspreekpunt?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Haha, ik hoor van de een dit en van de ander dat.
Maar ik vind het prima hoor, is het meteen op de goede plek!
Gebruik mij maar als aanspreekpunt.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
ff kortsluiten dan, wie is je aanspreekpunt?
regelen we het vanaf die persoon wel.
Ik heb haar al een berichtje gestuurd.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:06 schreef vannelle het volgende:
Sgoe, doen we dat.
Neem aan dat jij het kortsluit met het boerinnetje uut Grunn?
Ik melk mijn salamanders niet hoor! Ik lig trouwens bij de Hoornseplas dus ik kan wel pm's maar geen dm's zienquote:Op maandag 28 mei 2012 17:06 schreef vannelle het volgende:
Sgoe, doen we dat.
Neem aan dat jij het kortsluit met het boerinnetje uut Grunn?
Hoornse plas!!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik melk mijn salamanders niet hoor! Ik lig trouwens bij de Hoornseplas dus ik kan wel pm's maar geen dm's zien
En de batterij van mn telefoon is bijna leeg :p
SC is bijna vol, hou je het ff in de gaten?quote:
Dat zal mij nooit meer gebeuren, dat ik een nieuw deel open.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
SC is bijna vol, hou je het ff in de gaten?
Hahahahaaaa, zelf vond ik em wel grappig.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat zal mij nooit meer gebeuren, dat ik een nieuw deel open.
Vergeet dat maar, gezien de reacties van sommige Fok!ers...............
2,50 valt verhoudinsgewijs nog mee!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef vannelle het volgende:
Kijk toch es stiekum? Nou wil ik het weten ook!
Pakje boter op een stokje :pquote:Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef vannelle het volgende:
Verhoudingsgewijs wel maar wát een geld voor een ijsje zeg......
Het zou mij eerlijk gezegd niet eens verbazen... hier 3 deuren verder is de buurvrouw vertrokken in de eerste week van februari. Anderhalve week geleden hebben ze pas het asbest verwijdert en waar ze nu nog mee bezig zijn zal Joost weten, maar het pand is nog niet eens aangeboden in de woonkrant, laat staan verhuurd!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Djeez is langs geweest bij de woningbouw over mijn huisje.
En hij zegt dat ik eerder moet rekenen op half juli. Dat 11 juni een streefdatum is.
Dat is iig niet tegen mij gezegd. Ga er maar weer achteraan bellen!
Hij denkt er nu over om toch een particuliere woning te huren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik mag het hopen...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef Troel het volgende:
Ik neem toch aan dat ze met een urgentiewoning wat sneller werken?
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou mij eerlijk gezegd niet eens verbazen... hier 3 deuren verder is de buurvrouw vertrokken in de eerste week van februari. Anderhalve week geleden hebben ze pas het asbest verwijdert en waar ze nu nog mee bezig zijn zal Joost weten, maar het pand is nog niet eens aangeboden in de woonkrant, laat staan verhuurd!Mij wel, want het is me toegezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee!
Denk dat ze morgen gaat bellen, vandaag gaat hem niet worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:27 schreef Scorpie het volgende:
Is de wbv op tweede pinksterdag open dan ?
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou mij eerlijk gezegd niet eens verbazen... hier 3 deuren verder is de buurvrouw vertrokken in de eerste week van februari. Anderhalve week geleden hebben ze pas het asbest verwijdert en waar ze nu nog mee bezig zijn zal Joost weten, maar het pand is nog niet eens aangeboden in de woonkrant, laat staan verhuurd!Dat zat ik me ook net te bedenken, misschien hoef je dan niet weg Ingrid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan je ook ophalen?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja maar ik wil wel weg. Nouja ik bel morgen wel, of ga dan wel heen. Ik heb ook wel contract getekend enzo.
Ik dus ook! Juist omdat ze weten dat de urgentie vanwege scheiding is!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef frederik het volgende:
Hoewel jullie getrouwd zijn vind ik het raar dat Djeez meer weet over jouw woning dan jijzelf.
Ik vind het uberhaupt raar dat Djeez info krijgt over een woning die Ingrid is toegewezen op basis van de urgentie die Ingrid heeft gekregen... Vandaar mijn "eerst checken, daarna blaten!" reactie.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef frederik het volgende:
Hoewel jullie getrouwd zijn vind ik het raar dat Djeez meer weet over jouw woning dan jijzelf.
Nee ik speel dan je externe geheugen zodat je alle vragen gesteld hebt voordat je daar de deur uit gaatquote:
Dit is geen urgentiewoning hoor, dat urgentie is alleen de manier van toewijzen, verder zal de woningbouw hetzelfde doen als altijd gok ik zoquote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef Troel het volgende:
Ik neem toch aan dat ze met een urgentiewoning wat sneller werken?
wat een drukte wordt t daarquote:
Lief! Tyler is dan denk ik op de psz.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
wat een drukte wordt t daarnee hoor pop ik kom wel niet. Al wil ik best op Tyler passen
he verdoriequote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Lief! Tyler is dan denk ik op de psz.
Van de week was ie spidermanquote:Op maandag 28 mei 2012 22:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
he verdorieNou dan kom ik een andere keel geheel vrijwillig oppassen.. Ben benieuwd naar de grote verhalen van Tyler
Ja hij wilde overal bovenop klimmen want dat deed Spiderman ook! Man man man, wat een leuk kind!quote:
goed productquote:
Dat is mooi Ingridquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben bij de woningbouw geweest met mijn zusje. 11 juni staat gewoon vast. Tenzij ze iets heel vreemds, of schokkends ontdekken. Wat absoluut niet in de verwachting ligt.
Heb je ook aangegeven dat je ex met verhalen komt waarvan hij aangeeft dat deze van de woningbouw komen en over jouw persoonlijke situatie gaat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben bij de woningbouw geweest met mijn zusje. 11 juni staat gewoon vast. Tenzij ze iets heel vreemds, of schokkends ontdekken. Wat absoluut niet in de verwachting ligt.
Ja,er was gezegd dat die man met Djeez heeft gepraat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb je ook aangegeven dat je ex met verhalen komt waarvan hij aangeeft dat deze van de woningbouw komen en over jouw persoonlijke situatie gaat?
Zeker weten? Is dat niet veel te duur schat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Ing weet je wat, aangezien je pas in het weekend van de 15e echt verhuisd en we dan alweer terugzijn... Ik huur wel een aanhangertje ergens en kom de spullen een weekend later wel brengen... Dat scheelt nu ook een hoop stress met die spullen verzamelen en het instrueren van de oppas...
Sjeens of plensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zeker weten? Is dat niet veel te duur schat?
Ik weet dat Yska onderweg naar huis is en jou zou gaan pm-men.
Haha, ik zie het dan wel verschijnen, ooit!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sjeens of plens
Die spullen komen hoe dan ook bij jou, hoe we dat gaan doen en wanneer dat gaat gebeuren wordt nog geregeld...
Kan ik ook weer met een gerust hart op ferkansie
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Alziend oog, het topic is geopend door Rucky maar Ingrid is de ontvanger van de spullen
Ja dat is wat ik bedoel. Ik maak er weer een lekker zooitje van :pquote:
Als ik ze wil dan stuur je ze naar Ingrid?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:02 schreef Alziend-Oog het volgende:
aha, sorry kan niet lezen.
In dat geval stuur ik de spullen wel naar Ingrid (als Rucky ze wilt natuurlijk)
Je moet de mensen niet in de war maken!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik bedoel. Ik maak er weer een lekker zooitje van :p
Het vreet vooral energie, maar met beperkte ruimte is een wasrek wellicht ook een sta in de weg. Maar met mooi weer gewoon je was buiten drogenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als ik er plek voor heb, kan ik een droger krijgen. Nog nooit gehad, maar hoe handig is dat nou echt?
Ik vind het ideaal. Ik droog er handdoeken in want die blijven dan lekkerder zacht. En de dingen die ik graag snel droog wil hebben. En als je een keer een paar wassen achter elkaar wilt doen heb je ook niet de ruimte om alles op te hangen. Dan kan er ook eentje in de droger. Bij mooi weer naar buiten toe, want dat ruikt ook lekker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als ik er plek voor heb, kan ik een droger krijgen. Nog nooit gehad, maar hoe handig is dat nou echt?
Sinds we kinderen hebben is het een erg prettige aanwinst. Er worden hier nogal wat ladingen gewassen per week, daar kan het droogrek niet tegenopquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij mij staat de droger bovenop de wasmachine. Ik vind het verrekte handig en vond het in de 2 studentenhuizen waar ik heb gewoond waar we GEEN droger hadden een groot gemis. Ik gebruik m trouwens voor dekbedovertrekken, handdoeken en ondergoed en sokken. Mijn kleren komen niet in de droger.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
In de winter: ideaal.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |