Je spullen staan inmiddels bij mij en dan kunnen ze op 1 Juni mee naar Ingrid.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef gizzfonz het volgende:
He Ingrid, Inlognaam heeft zojuist de cars gordijnen opgehaald, ik heb er ook nog wat kleertjes, en boekjes e.d. bijgedaan. Hier alleen maar Jongens in huis, dus volop Cars en Thomas.
Leuk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog een leuke Cars-canvas voor aan de muur. Zit nog in de verpakking.
Als je me je nieuwe adres pm't, dan stuur ik hem naar je toe.
hihi ben benieuwd welke jij hebtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog een leuke Cars-canvas voor aan de muur. Zit nog in de verpakking.
Als je me je nieuwe adres pm't, dan stuur ik hem naar je toe.
Oeh. Dat is vervelend zegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
GVD!!!!!!!!!!! 1 juni gaat niet door. Het wordt pas 11 juni, ik kan wel janken!
Waarom is de sleuteloverdracht uitgesteldquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
GVD!!!!!!!!!!! 1 juni gaat niet door. Het wordt pas 11 juni, ik kan wel janken!
Wat betreft dat laatste, is er niets te regelen dat je de sleutel vrijdagmiddag krijgt? Ik ga er tenminste vanuit dat ze niet op zaterdag en zondag werken die asbestsaneerders, die zullen wel tot en met vrijdagmiddag aan de gang zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
uhuh. Zal mn ex leuk vinden ...
En nu kan ik de gemeente weer bellen over de uitkering, duurt het nog langer. En de taxi weer anders doorgeven. En nog langer in 1 huis dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tis maandag, kutdag, dus weinig hulp vrees ik.
Zeker gaat het wel goed komen.quote:
Zou daar niet te veel energie in steken. Dit is onmacht, heel vervelend, maar doelloos om ruzie over te maken. Daar krijg je de sleutel niet eerder van (als de ruzie daar over gaat tenminste).quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
nee kan niet ivm droging vloer.
nu ruzie aan foon met ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |