Ik vind het ook prima om het bij Rucky te brengen (samen met dat van jou, is ook onzin om daar 2 keer voor te rijden natuurlijk). Mag ik hierover een pm/dm ontvangen tzt?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:04 schreef danic het volgende:
Saffier, dat is ook goed. Ik kan het dan wel even brengen hoor, kleine moeite.
Laten we even kijken wanneer Yska wil gaan rijden. Dan zorg ik dat het voor die tijd bij jou is (of van ons samen bij Rucky?).
je hoeft er geen extra moeite voor de doen hoor!quote:Op maandag 14 mei 2012 09:35 schreef Vicky het volgende:
Maar even hoor..... Is de muurverf nu wel of niet nodig? Ik moet er voor onder de vloer kruipen.. Als de verf nou niet nodig is dan ga ik dat uiteraard niet doen....
Ik heb je even een pm gestuurd.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:38 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima om het bij Rucky te brengen (samen met dat van jou, is ook onzin om daar 2 keer voor te rijden natuurlijk). Mag ik hierover een pm/dm ontvangen tzt?
Het ziet ernaar uit dat Yska op1 juni naar mij in Rotterdam komt en dan maken we een soort van zig-zag tocht naar Ingrid. Laat Yska of mij maar even weten waar of hoe.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:55 schreef danic het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nu afgesproken? Dan weet ik ook wat er van mij verwacht wordt.
Tof, blij dat het goed gegaan is!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Even nagevraagd en ja! Dank je! Zie het donderdag wel!
Woon in Delft, kan ze best voor je ophalen en dan bij Rucky afleveren. Stuur maar een pm'tje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is er iemand die in Delft gordijnen van cars voor Tyler kan halen voor mij? En dat het dan met Rucky en Yska mee kan. Verzendkosten kan ik niet betalen nu, de 10,- is al lastig.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Woon in Delft, kan ze best voor je ophalen en dan bij Rucky afleveren. Stuur maar een pm'tje.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:18 schreef Saffier het volgende:
Rucky, morgen brengt Danic haar spulletjes bij mij, daarna kunnen wij even overleggen wanneer ik het bij jou breng
Edit; wanneer ik mijn man vraag het even bij jou te brengen
Ik wacht op jequote:Op donderdag 17 mei 2012 10:43 schreef danic het volgende:
Ik ben dus nu even de spullen bij elkaar aan het rapen om straks naar Saffier te gaan. Maar ik zie in de op dat er staat dat ik een staande lamp heb, dit moet een hanglamp zijn.
Dus mocht er nog een staande lamp nodig zijn en iemand heeft deze......maak Ingrid er blij mee!
Als naar Rotterdam brengen een mogelijkheid voor je is dan kan je het naar mij brengen. Anders moeten we even kijken hoe we het oplossen. Het ziet er naar uit dat Yska en ik het eerste weekend nan juni naar Ingrid gaan om spullen te brengen en dan kan het ook nog mee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:55 schreef loezzie het volgende:
Hmm.. door omstandigheden en een geplande vakantie ben ik t/m 29 mei niet thuis (of in het land).
Ik zou graag de spullen voor Ingrid bij iemand in de omg Haaglanden afgeven. Ik ben pas daarna in de gelegenheid het bij iemand langs te brengen. Bij wie kan dit? Is dit nog op tijd?
Prima.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:12 schreef loezzie het volgende:
Naar Rotterdam is geen probleem. Zal ik je PM-en wanneer ik weer in het land ben en wanneer ik in de gelegenheid ben om langs te komen? Dit zal voor het eerste weekend van juni zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |