Dur dur d'etre bebe?quote:
Totaal logisch.quote:
Alicia Keys, waar die staat ergensquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat 'baby baby baby ohhhhhhhhhhhhhh' ?
Die ken ik dan weer helemaal niet van Fokquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad ook zo eentje die ik alleen van FOK! ken, net als zanger Rinus
Niet als dat betekent dat je dit soort pakjes gaat dragenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:56 schreef Redefine het volgende:
Leuk dat ze steeds meer zelfvertrouwen krijgt.
Ik check de hele AT, je ziet weleens iets voorbijkomenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer helemaal niet van Fok
Welke topics hang jij allemaal uit?
Hij heeft dan ook met Elvis gezongen.quote:
Hij begon zostraks nog even met "with people", maar de zin daarna begon het namedroppen alweer...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
ze beginnen nu al te lachen als hij over zijn verleden begint.
Dit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:00 schreef D. het volgende:
Ik vind dat zo jammer dat als een 'kenner' zegt dat iets goed is het 'volk' het voor waar aanneemt en het gaat kopen/downloaden
Het is echt een gimmick gewordenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
ze beginnen nu al te lachen als hij over zijn verleden begint.
doeiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:59 schreef ingrid_van_henk het volgende:
[..]
o, elvis vind ik ook zo leuk net als tom, vind henk ook.
Dat vind ik dus juist echt geniaalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:00 schreef D. het volgende:
Ik vind dat zo jammer dat als een 'kenner' zegt dat iets goed is het 'volk' het voor waar aanneemt en het gaat kopen/downloaden
Dat is toch met alles?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:00 schreef D. het volgende:
quote:
Tuurlijk. In de studio klinkt het altijd andersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Zou het daar dan TOCH anders/beter klinken? Je zou het bijna denken.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:02 schreef Daph_ het volgende:
Eindelijk naar de volgende. Krijgen we nu junkie?
Oh, die vind ik wel leuk om de een of andere redenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:02 schreef Daph_ het volgende:
Eindelijk naar de volgende. Krijgen we nu junkie?
Scrabblequote:
maar ook beter?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk. In de studio klinkt het altijd anders
Weet ik niet, maar daar doet het me aan denkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat jij weet dat het een wordfeud ketting is
Ik ook wel, hoop alleen dat ie dit keer niet 3/4 van het nummer in die falsetto blijft hangenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, die vind ik wel leuk om de een of andere reden
jaja, de beste vriendin van wijlen Amyquote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
Lijkt me echt lastig, cold turkey gaan en dan moeten zingen. Ongemakkelijk om aan te zien.
Was vorige keer ook zo!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
Ik moet zeggen, het is een verademing na al dat gekrijs van net.
Hebben ze en HEMA in the UK?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef Pheno het volgende:
gespleten persoonlijkheid. Een hoge strakkeonderbroekman en een zanger. STop eens met die HEMA-onderbroeken en ik kan eens zeggen dat ik het wel leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |