Ik denk dat dat de hoogtepunten zullen zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Oh is dat vanavond, dat ze gaan zingen met hun coach? Dat is leukHoop ik dan...
Ik ook niet, maar dan nog. Het is overal.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zenders luister ik niet, dat scheelt.
Nederlanders... nooit tevreden!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat deze show beter zou zijn met reclame, de overgangen zijn nu zo stom...
Pino nu! Die wordt getipt als winnaar
Dat gevoel heb ik met muziek van Adele ook. Plus dan nog de tig keer per Nederlandse talentenshow. Maar goed, Justin Bieber dus. Ik ken geen nummer van die gast, komt er nu een nummer van die veelbesproken gast op FOK!?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan nog. Het is overal.
Ze trommelt op haar buik?quote:
Baby is een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik met muziek van Adele ook. Plus dan nog de tig keer per Nederlandse talentenshow. Maar goed, Justin Bieber dus. Ik ken geen nummer van die gast, komt er nu een nummer van die veelbesproken gast op FOK!?
Inderdaad ook zo eentje die ik alleen van FOK! ken, net als zanger Rinusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik met muziek van Adele ook. Plus dan nog de tig keer per Nederlandse talentenshow. Maar goed, Justin Bieber dus. Ik ken geen nummer van die gast, komt er nu een nummer van die veelbesproken gast op FOK!?
Je linkerteen is Duits?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een hele Nederlander
Is dat 'baby baby baby ohhhhhhhhhhhhhh' ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |