YEAH AMAZIN' IT'S AMAZIN' AND *YOU'RE* AMAZIN'!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is Mike tot leven gekomen? THAT'S AMAZIN'!
Jawel, stoppen met muziek. Of zoveel vragen voor het gebruik van het nummer dat RTL er eens mee stopt.quote:
Das zijn pokerfacequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Aan het gezicht van Tom af en toe te zien, vindt hij het volgens mij allemaal maar niks.
Ja hij doet het voor z'n plezier, kan allang met pensioen natuurlijk, en dan hoor je deze meukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Aan het gezicht van Tom af en toe te zien, vindt hij het volgens mij allemaal maar niks.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Oh is dat vanavond, dat ze gaan zingen met hun coach? Dat is leukHoop ik dan...
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Oh is dat vanavond, dat ze gaan zingen met hun coach? Dat is leukHoop ik dan...
Ik stoor me meer aan de vierentachtigmiljoen geautotunede zangrappers die de ethers bevuilen. Diarree klinkt natuurlijker.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, stoppen met muziek. Of zoveel vragen voor het gebruik van het nummer dat RTL er eens mee stopt.
Komt die ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:52 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat die Justin Bieber gaat doen vanavond
Die zenders luister ik niet, dat scheelt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stoor me meer aan de vierentachtigmiljoen geautotunede zangrappers die de ethers bevuilen. Diarree klinkt natuurlijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |