Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Het zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien houden ze een thema-finale?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Iets zegt me dat dit het hoogtepunt van de avond wordt.
Omdat iedereen dat mens uitkotst. Zelfs iemand met obesitas.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:44 schreef iBenny het volgende:
Waarom is er nog geen Adele liedje langsgekomen?
Dus ik kan gaan slapen nu?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
De rest is ook allemaal ellende tot nu toe. Deze kan wel verdomd goed zingen, maar ze verpest het nummer... stem past niet.quote:
Dat is het aanzicht van Holly. maar helaas, ze praat soms.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
-1.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat iedereen dat mens uitkotst. Zelfs iemand met obesitas.
Dat zegt wel iets over team Will, want het is een valse kraaiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef Daph_ het volgende:
Toch is Joelle vocaal wel de sterkste in Will's teamJammer dat ze niet echt uniek is
quote:
Owquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Holly Valance is veel leukerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het aanzicht van Holly. maar helaas, ze praat soms.
Niets gegeten?quote:
Truequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over team Will, want het is een valse kraai
Ik vind het 3 keer niksquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het aanzicht van Holly. maar helaas, ze praat soms.
Okequote:
Oeh, ik dacht dat je zou gaan gillen dat ze te dun isquote:
Jawel hoor, maar ik schijn een van de weinigen te zijn die niet op de 'Laten we Adele uitkotsen want we horen haar te vaak, wah wah wah'-trein is gesprongen.quote:
Ik zat er als eerste op. Echt, om het kwartier op de radio, en elke talentenshow minstens vijf keerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik schijn een van de weinigen te zijn die niet op de 'Laten we Adele uitkotsen want we horen haar te vaak, wah wah wah'-trein is gesprongen.
Zie avaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, ik dacht dat je zou gaan gillen dat ze te dun is
Maar daar kan ze toch niks aan doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat er als eerste op. Echt, om het kwartier op de radio, en elke talentenshow minstens vijf keer
Ja en hij zit ertussen met zijn happy pillsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True(ik postte die comment voordat ze zo compleet de bocht uit vloog.. Dat begin vond ik best aardig
)
Maar dat hele team van Will is
Ja lieverd, dat zag ik toch meteenquote:
Is Mike tot leven gekomen? THAT'S AMAZIN'!quote:
Dat kun je Adele toch niet aanrekenen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat er als eerste op. Echt, om het kwartier op de radio, en elke talentenshow minstens vijf keer
Ik pak ook die trein, of nee, ik spring ervoor, gaat heel naturel van zichzelf door die kwal deprimerende nummers van Kwaldelequote:
Adele is tofquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik schijn een van de weinigen te zijn die niet op de 'Laten we Adele uitkotsen want we horen haar te vaak, wah wah wah'-trein is gesprongen.
Mwehehe ik vind Will wel het leukst met z'n commentaar vandaagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en hij zit ertussen met zijn happy pills![]()
Ali? Ze kan ook beter vechten dan zingen?
YEAH AMAZIN' IT'S AMAZIN' AND *YOU'RE* AMAZIN'!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is Mike tot leven gekomen? THAT'S AMAZIN'!
Jawel, stoppen met muziek. Of zoveel vragen voor het gebruik van het nummer dat RTL er eens mee stopt.quote:
Das zijn pokerfacequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Aan het gezicht van Tom af en toe te zien, vindt hij het volgens mij allemaal maar niks.
Ja hij doet het voor z'n plezier, kan allang met pensioen natuurlijk, en dan hoor je deze meukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Aan het gezicht van Tom af en toe te zien, vindt hij het volgens mij allemaal maar niks.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Oh is dat vanavond, dat ze gaan zingen met hun coach? Dat is leukHoop ik dan...
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik stoor me meer aan de vierentachtigmiljoen geautotunede zangrappers die de ethers bevuilen. Diarree klinkt natuurlijker.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, stoppen met muziek. Of zoveel vragen voor het gebruik van het nummer dat RTL er eens mee stopt.
Komt die ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:52 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat die Justin Bieber gaat doen vanavond
Die zenders luister ik niet, dat scheelt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stoor me meer aan de vierentachtigmiljoen geautotunede zangrappers die de ethers bevuilen. Diarree klinkt natuurlijker.
Ik denk dat dat de hoogtepunten zullen zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik ook niet, maar dan nog. Het is overal.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zenders luister ik niet, dat scheelt.
Nederlanders... nooit tevreden!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat deze show beter zou zijn met reclame, de overgangen zijn nu zo stom...
Pino nu! Die wordt getipt als winnaar
Dat gevoel heb ik met muziek van Adele ook. Plus dan nog de tig keer per Nederlandse talentenshow. Maar goed, Justin Bieber dus. Ik ken geen nummer van die gast, komt er nu een nummer van die veelbesproken gast op FOK!?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan nog. Het is overal.
Ze trommelt op haar buik?quote:
Baby is een geweldig nummer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik met muziek van Adele ook. Plus dan nog de tig keer per Nederlandse talentenshow. Maar goed, Justin Bieber dus. Ik ken geen nummer van die gast, komt er nu een nummer van die veelbesproken gast op FOK!?
Inderdaad ook zo eentje die ik alleen van FOK! ken, net als zanger Rinusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik met muziek van Adele ook. Plus dan nog de tig keer per Nederlandse talentenshow. Maar goed, Justin Bieber dus. Ik ken geen nummer van die gast, komt er nu een nummer van die veelbesproken gast op FOK!?
Je linkerteen is Duits?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een hele Nederlander
Is dat 'baby baby baby ohhhhhhhhhhhhhh' ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |