Niets gegeten?quote:
Truequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over team Will, want het is een valse kraai
Ik vind het 3 keer niksquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het aanzicht van Holly. maar helaas, ze praat soms.
Okequote:
Oeh, ik dacht dat je zou gaan gillen dat ze te dun isquote:
Jawel hoor, maar ik schijn een van de weinigen te zijn die niet op de 'Laten we Adele uitkotsen want we horen haar te vaak, wah wah wah'-trein is gesprongen.quote:
Ik zat er als eerste op. Echt, om het kwartier op de radio, en elke talentenshow minstens vijf keerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik schijn een van de weinigen te zijn die niet op de 'Laten we Adele uitkotsen want we horen haar te vaak, wah wah wah'-trein is gesprongen.
Zie avaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, ik dacht dat je zou gaan gillen dat ze te dun is
Maar daar kan ze toch niks aan doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat er als eerste op. Echt, om het kwartier op de radio, en elke talentenshow minstens vijf keer
Ja en hij zit ertussen met zijn happy pillsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True(ik postte die comment voordat ze zo compleet de bocht uit vloog.. Dat begin vond ik best aardig
)
Maar dat hele team van Will is
Ja lieverd, dat zag ik toch meteenquote:
Is Mike tot leven gekomen? THAT'S AMAZIN'!quote:
Dat kun je Adele toch niet aanrekenen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat er als eerste op. Echt, om het kwartier op de radio, en elke talentenshow minstens vijf keer
Ik pak ook die trein, of nee, ik spring ervoor, gaat heel naturel van zichzelf door die kwal deprimerende nummers van Kwaldelequote:
Adele is tofquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik schijn een van de weinigen te zijn die niet op de 'Laten we Adele uitkotsen want we horen haar te vaak, wah wah wah'-trein is gesprongen.
Mwehehe ik vind Will wel het leukst met z'n commentaar vandaagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en hij zit ertussen met zijn happy pills![]()
Ali? Ze kan ook beter vechten dan zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |