Paniniquote:
het is gewoon een mongool, kijk hoe die praat dan zo onverstaanbaar.quote:
zal wel een mattie van hem zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:41 schreef vincerusso het volgende:
Mario lekker verdedigen Gijp
flikker een eind op man
Volgens mij hebben we vanavond nog een klusje VI HOOLIGANS.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
het is gewoon een mongool, kijk hoe die praat dan zo onverstaanbaar.
Ga eens snel een ander topic opzoeken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
het is gewoon een mongool, kijk hoe die praat dan zo onverstaanbaar.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef tralalala het volgende:
Het gaat wel een beetje heel erg over voetbal.
Heb je van de week machten geleerd?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Popiejopie in het kwadraat![]()
Doe dan tot de macht 6
Is dat rullevant in dit topic?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je van de week machten geleerd?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Gijp is een mongool, Derksen ook, Genee helemaal en Boskamp is de oppermongool, Wat een kut programma is het eigenlijk ook.
En jij bent de opperkneus van het VI-Topic. Oprottenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Gijp is een mongool, Derksen ook, Genee helemaal en Boskamp is de oppermongool, Wat een kut programma is het eigenlijk ook.
matigen trollquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
rot zelf op met je kut ajaxquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent de opperkneus van het VI-Topic. Oprotten
Luister dan maar lekker 3FM, oetlul...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Elusive het volgende:
die manu bakte er niks van man, één leuk goaltje maar that's it
Tuurlijk niet, veel te veel wroeging omdat zijn vriendje daar is weggestemd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Merkie het volgende:
Kan Gijp niet eens een keer een klein beetje enthousiast over Feyenoord doen?
En dat in een 'verkochte wedstrijd'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Elusive het volgende:
Die 0-1 bij PSV uit tegen excelsior ook niet. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Die van Manu was niet eens mooi, kijk die verdediging man.. De tering![]()
t doet nog pijn hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Dordt en Rotjeknor is toch haat en nijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Merkie het volgende:
Kan Gijp niet eens een keer een klein beetje enthousiast over Feyenoord doen?
Werd een beetje op zijn PSV's verdedigd daar jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Dordt is een stad vol met gekkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dordt en Rotjeknor is toch haat en nijd.
Dit ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Elusive het volgende:
Het is toch zo? 3 man om hen heen, die staan een beetje te kijken. Die Manu kon gewoon een koprol maken en dan 2 salto's om hem vervolgens binnen te tikken met zijn rug..quote:
Ja, die keeper bij Excelsiorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is toch zo? 3 man om hen heen, die staan een beetje te kijken. Die Manu kon gewoon een koprol maken en dan 2 salto's om hem vervolgens binnen te tikken met zijn rug..
Dat die wedstrijd er helemaal niks mee te maken heeft, die goal van Tjaptjoi tegen Hongkong FC was ook niet mooi, wat is je punt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 0-1 bij PSV uit tegen excelsior ook niet. Wat is je punt?
Je snapt niet dat dit het gemiddelde niveau in de eredivisie is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is toch zo? 3 man om hen heen, die staan een beetje te kijken. Die Manu kon gewoon een koprol maken en dan 2 salto's om hem vervolgens binnen te tikken met zijn rug..
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3000 euro schuld en ALLES!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, die keeper bij Excelsior![]()
![]()
Omgekocht
COMPETITIEVERVALSING
Niet omgekocht, zwak verdedigdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, die keeper bij Excelsior![]()
![]()
Omgekocht
COMPETITIEVERVALSING
Nee. Dan erger ik me aan het niveau in het EK-Forumquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:54 schreef Elusive het volgende:
....ach nog 28 dagen en we zijn allemaal vriendjes met een oranje hart![]()
![]()
![]()
![]()
Oranjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:54 schreef Elusive het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goeie keeper die nordtfeld, hij kan er niks aan doen dat die mongols een beetje zitten te kuttenquote:
Mooi hoe hij enorm uithaalde in FC Rijnmond. Die Simon Kelder is sowieso een beetje een nare man.quote:
Pas je toch prima bij man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Dan erger ik me aan het niveau in het EK-Forum
Ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:54 schreef Elusive het volgende:
![]()
![]()
![]()
BIJ EXC-PSV TAMME HAASquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie keeper die nordtfeld, hij kan er niks aan doen dat die mongols een beetje zitten te kutten
Ja als we 4e waren geworden hadden we ook een nieuwe trainer aangesteld, tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi hoe hij enorm uithaalde in FC Rijnmond. Die Simon Kelder is sowieso een beetje een nare man.
Simon Kelder is inderdaad een onfris figuur.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Al dat neppe gedoe van mensen bij het EK/WK ookIn hun hippiepak staan feesten met succes van Oranje terwijl ze voetbal verafschuwen
Ga toch fietsen
ik moest lachen toen Nederland tegen Rusland achterstond en ze allemaal stil waren opeens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Al dat neppe gedoe van mensen bij het EK/WK ookIn hun hippiepak staan feesten met succes van Oranje terwijl ze voetbal verafschuwen
Ga toch fietsen
Klopt maar die mensen brengen veel geld in het laatjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga toch fietsen
ja, beter zit je lekker veilig op je zolderkamer ajax TV te kijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga toch fietsen
GMTA.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Dan erger ik me aan het niveau in het EK-Forum
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was echt niet zo grappig, maar omdat die Bossie zo had gaat lachen lach ik ook.
Toen was ik 10 en zat ik gefrustreerd aan de stoeprand.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik moest lachen toen Nederland tegen Rusland achterstond en ze allemaal stil waren opeens.
idd kneuzenvolk ja
Jij zit toch thuis, net als toen Ajax kampioen werd. Dus waar the fuck maak jij je dan druk om?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga toch fietsen
Ook een laag niveau ja...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Poolse supporters kunnen er ook over mee praten.
Ik ben 14 jongen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij zit toch thuis, net als toen Ajax kampioen werd. Dus waar the fuck maak jij je dan druk om?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was ik 10 en zat ik gefrustreerd aan de stoeprand.
Dat zijn ook dezelfde mensen die singles van artiesten van Idols/X-Factor/The Voice kopen, Radio 538 en 3FM luisteren, gul geven aan Het Glazen Huis, de Top2000 luisteren, GTST en DWDD kijken...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt maar die mensen brengen veel geld in het laatje
Bayern München mag de Champions League winnen. Ik gun een corrupte naďeve oligarch geen enkele belangrijke trofee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks wint Sjelsie de sjempions liekDan is Di Matteo een topcoach
Adriaanse had ze kampioen gemaakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ach, Twente heeft het toch goed gedaan dit seizoen. Beetje pech op t einde.
a.k.a. SBS Publiek.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zijn ook dezelfde mensen die singles van artiesten van Idols/X-Factor/The Voice kopen, Radio 538 en 3FM luisteren, gul geven aan Het Glazen Huis, de Top2000 luisteren, GTST en DWDD kijken...
Het zit ook niet mee he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de verloren WK-Finale had ik buikgriep. werd ik nog zieker
Dat is ook wat overtrokkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zijn ook dezelfde mensen die singles van artiesten van Idols/X-Factor/The Voice kopen, Radio 538 en 3FM luisteren, gul geven aan Het Glazen Huis, de Top2000 luisteren, GTST en DWDD kijken...
toen vond ik het mooi dat die slappeling voor casillias mistequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de verloren WK-Finale had ik buikgriep. werd ik nog zieker
Was ik ook nog vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bayern München mag de Champions League winnen. Ik gun een corrupte naďeve oligarch geen enkele belangrijke trofee.
Was een mooi potje ja,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
toen vond ik het mooi dat die slappeling voor casillias miste
Overtrokken, maar wel waar.quote:
Post-competitie eps zijn altijd matig.quote:
Ron Jans.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Paul het volgende:
Hoe moet het nou met FC Utrecht, wie moet FC Utrecht gaan trainen
Wie wilwie kan het goed?
wie moet FC Utrecht besturen?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jij beste paultjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Paul het volgende:
Wie wilwie kan het goed?
giel ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Paul het volgende:
Wie wilwie kan het goed?
Fred Rutten. Degraderen die handelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Paul het volgende:
Wie wilwie kan het goed?
Marcel Boutquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Paul het volgende:
Wie wilwie kan het goed?
Ariël Jacobs, Christoph Daum, Michael Skibbe en Glen De Boeck vind ik interessante namen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Paul het volgende:
Wie wilwie kan het goed?
Ron Jans.. Ik weet het niet... Co Adriaanse lijkt me wel een goede voor FC Utrecht. En daarna lijkt me Frans Adelaar de beste.quote:
Andries Jonker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Paul het volgende:
Wie wilwie kan het goed?
Co Adriaanse gaat weer de zandbak in. FC Utrecht doet hij alleen financieel strategisch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ron Jans.. Ik weet het niet... Co Adriaanse lijkt me wel een goede voor FC Utrecht. En daarna lijkt me Frans Adelaar de beste.
Andries Jonker is Amsterdamsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Andries Jonker.![]()
Heeft ook het bijpassende accent.
Dan maar gewoon Fransie Adelaarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Co Adriaanse gaat weer de zandbak in. FC Utrecht doet hij alleen financieel strategisch.
Jess Donckers, ziet er niet verkeerd uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef Grifte het volgende:
Glen De Boeck, naakt-modelletje aan de haak geslagen toch?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
Waawawawawawonderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Danny blijft maar goede nummers verkrachten
haten op dannyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
Waawawawawawonderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Danny blijft maar goede nummers verkrachten
Haten niet, maar hij verpest wel mooie plaatjesquote:
iddquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat het eens over voetbal, is het weer niet goed.
Zeker, succes van Sjelsie komt ook door Carneiroquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jess Donckers, ziet er niet verkeerd uit.
Misschien moet zij de trainingen van FC Utrecht verzorgen, komt er eindelijk kinky voetbal op de mat.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef DrDentz het volgende:
O God, nu heb ik de Gebroeders Ko voor niets een duimpje omlaag gegeven.
Een rullevante dan maar weer...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, hebben we ze nu allemaal gehad?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef vincerusso het volgende:
Tros kliekje moet sowieso een atoombom krijgen
Officieel kun je dat nu wel zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef vincerusso het volgende:
Tros kliekje moet sowieso een atoombom krijgen
QFTquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Play-offs zijn sowieso bullshit
Nummer 7 moet gewoon Europa in
DAN EIS IK TOCH DAT RODNEY SNEIJDER MOET BLIJVENquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Fransie, Kistemaker, Brom..
ga zelf eens dat zooitje trainen
Rodney moet daar blijven ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
DAN EIS IK TOCH DAT RODNEY SNEIJDER MOET BLIJVEN
RODNEY FOREVER UTREG
Rodney is niet zo goed, hou hem maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
DAN EIS IK TOCH DAT RODNEY SNEIJDER MOET BLIJVEN
RODNEY FOREVER UTREG
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse is gewoon onrecht aangedaan. Kan je niet over twijfelen
quote:
Rodney is een kutvoetballer. Past prima bij dat ongestelde zootjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef Paul het volgende:
Wij willen Rodney Sneijder houden, alleen de club kan hem niet betalen, misschien kan Wesley geld geven
De Formule 1 is ook tijdens moederdag. Goed geplandquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt een gekkenhuis zondag daar. Wel klote dat het moederdag is dan
Dus? ff 5 minuten erbij zitten? Gezelligheid kent geen tijdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan heb ik liever mijn moeder dan zo'n uit de hand gelopen wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb 'm nog niets goeds zien doen.quote:
Commerciële onzin.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niets goeds zien doen.
Rodney wordt nog wel goed hoor, wachten jullie maar sukkeltjes bij Ajaxquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Rodney is een kutvoetballer. Past prima bij dat ongestelde zootje
Daarom.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als dat volk nog een paar goede spelers erbij krijgt gaan ze daar nog goed meedoen ook
Ik meot smorgens nog oppassen bij de buren godverdommequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus? ff 5 minuten erbij zitten? Gezelligheid kent geen tijd
Als dat lukt, kijk ik vanaf de dag dat Vitesse kampioen wordt naar talentenjachten op RTL4.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Mr Bean van de Balkan wil je volgend jaar kampioen worden
die japanner is beterquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Rodney wordt nog wel goed hoor, wachten jullie maar sukkeltjes bij Ajax
Quotequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als dat lukt, kijk ik vanaf de dag dat Vitesse kampioen wordt naar talentenjachten op RTL4.
Rodney kan er geen kut van, ook een Judas. Kutventjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Rodney wordt nog wel goed hoor, wachten jullie maar sukkeltjes bij Ajax
Ook een quote want Johan sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als dat lukt, kijk ik vanaf de dag dat Vitesse kampioen wordt naar talentenjachten op RTL4.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rodney kan er geen kut van, ook een Judas. Kutventje
De Strootquote:
Johan vertelt zo nu en dan onzin, ik kan mijn weddenschap makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ook een quote want Johan sluit het niet uit.
iddquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:21 schreef Paul-89 het volgende:
Komt ook echt geen hond kijken bij dat RKC.
Derksen vertelt nooit onzin hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Johan vertelt zo nu en dan onzin, ik kan mijn weddenschap makkelijk winnen.
Waar kijken jullie voetbal opquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
en dat voor europa league ticket
1 en 2 wisselen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen wordt dit de eindstand:
1 ajax
2 Feijenoord
3 Vitesse
4 PSV
5 AZ
6 Heerenveen
7 Twente
groetjens
Spoilers !quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen wordt dit de eindstand:
1 ajax