quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef Rezania het volgende:
Homo zijn en niet drie keer willen zoenen helpt.
quote:
open er geen topics over en DM haar gewoonquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef Psy-freak het volgende:
Ze zegt dat ze genoeg doekoe heeft. Maar ik wil d'r hartje ook plezieren.
Hij hangt al een poos in de DMquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
open er geen topics over en DM haar gewoon![]()
geen lef hebben
Hahhaa, kwam niet meer bijquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:41 schreef DeRakker. het volgende:
1000 euro overmaken op haar rekening, zal wss wel helpen.
Dit is waarheidquote:
12mnd pimp dat ze binnen 1 uur van mij isquote:
ze denken ook altijd maar dat vrouwen om geld geven en niks andersquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
liefde is nooit te koop.
dat alleen al suggereren is een complete afknapper
Liefde is te koop, het hangt alleen maar van het bedrag af.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
liefde is nooit te koop.
dat alleen al suggereren is een complete afknapper
niet wetenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Liefde is te koop, het hangt alleen maar van het bedrag af.
mwah, voor bimbo's mss of sommige mensen die zelf niet veel hebben en zich daartoe verlagen. Deze chick past niet in die categoriënquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Liefde is te koop, het hangt alleen maar van het bedrag af.
Ja, we hebben het al over hoe we dat aanpakken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Rezania het volgende:
Maar TS, misschien moet je haar domineren tijdens het boksen of zo?
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Plantagehouder het volgende:
Wil je met mij een keertje een vorkje prikken en drankje doen in de dancing
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #20 Kapperstress!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Plantagehouder het volgende:
Wil je met mij een keertje een vorkje prikken en drankje doen in de dancing
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik weet niet hoe, BrandX hosselde mij namelijk
ok, dat kan natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, voor bimbo's mss of sommige mensen die zelf niet veel hebben en zich daartoe verlagen. Deze chick past niet in die categoriën
Misschien houdt hij niet van dominante vrouwenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef BrandX het volgende:
Nou, TS houdt het alweer voor gezien nu hij weet (eindelijk, like duh) dat ik boks. [ afbeelding ]
Dat wist hij niet eens?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef BrandX het volgende:
Nou, TS houdt het alweer voor gezien nu hij weet (eindelijk, like duh) dat ik boks. [ afbeelding ]
Nie lieguhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef BrandX het volgende:
omdat je bokstquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe kom je daaaaar nou weer bij
oh en Psy:
Ik wil niet dat je de nummers waarop we sex hadden gaat postenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe kom je daaaaar nou weer bij
oh en Psy:
Trauma voor het leven. Ik heb een vrouw gekust.quote:
je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trauma voor het leven. Ik heb een vrouw gekust.
eentje die gays grappig en lief en leuk en aardig en tof vindt, maar bovenal schattig als ze verlegen zijn wanneer ze drie zoenen krijgen van een vrouwquote:
ik kwam weer, hou van jequote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
BX vergruist die kindererwt-balletjes van jou man.
dat mag niet, mag alleen boven je middel kapot slaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik praat nog steeds met een hoog piepstemmetje na die ene nacht met haarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Schattig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
eentje die gays grappig en lief en leuk en aardig en tof vindt, maar bovenal schattig als ze verlegen zijn wanneer ze drie zoenen krijgen van een vrouw
Dat ding linksboven in je post.quote:
We zouden het stil houden liefquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
eentje die gays grappig en lief en leuk en aardig en tof vindt, maar bovenal schattig als ze verlegen zijn wanneer ze drie zoenen krijgen van een vrouw
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
oowjah ts vind je heel lief hij wil met je trouwen etc blabla lievvvquote:
Jij bent niet ontopicquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, laten we het weer over mij hebben.
Ik bij haar hihi, met Rammstein als achtergrondmuziekquote:
het gaat er over dat ts brandx wil fixen maarja dat gaat niet zo bestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het onderwerp van dit topic joh.
je zei net dat ze bij jou langs komt en nu kom je bij haar binnen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik bij haar hihi, met Rammstein als achtergrondmuziek
Helemaal nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het onderwerp van dit topic joh.
hij is onzekerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je zei net dat ze bij jou langs komt en nu kom je bij haar binnen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
het gaat er over dat ts brandx wil fixen maarja dat gaat niet zo best
Dat heet een topicwending, negeer de OP maar.quote:
dat is wel geil iddquote:Op vrijdag 11 mei 2dat is 012 21:02 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik bij haar hihi, met Rammstein als achtergrondmuziek
Beetje je eigen regels makenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat heet een topicwending, negeer de OP maar.
Wel raar dat ik nu in je zit en dat we soppen en fokkenquote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Ik mag dat.
Dat is mijn eerste regel.
Dafuqquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:09 schreef Psy-freak het volgende:
heb net een foto gemaakt, dat contrast tussen huid en sperma is zo mooi
Rammstein. Niet ramstein, maar Rammstein. Twee mm-enquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef vraagjesman123 het volgende:
FOK!kers die ramstein luisten ohhh
en bij muziek zoals let the odies hit the floor doen ze allemaal dit;
oh en nee, ik ben verder 80's fan, mijn tienerjaren manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef vraagjesman123 het volgende:
FOK!kers die ramstein luisten ohhh
en bij muziek zoals let the odies hit the floor doen ze allemaal dit;
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh en nee, ik ben verder 80's fan, mijn tienerjaren man
Goedzo !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, is ze zo oud?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Goedzo !ik deel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Echnieeeeequote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]Kólere, wat ben jij nog sportief voor zo'n ouwe snokkel.
Dat vat ik maar op als compliment danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]Kólere, wat ben jij nog sportief voor zo'n ouwe snokkel.
Ze heeft nog een aantal jaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Weka het volgende:
Neem haar mee naar de Starbucks voor een goeie kop koffie om haar vervolgens te verassen met een bokswedstrijd terwijl het Wilhelmus wordt afgespeeld.
wat klopt er niet aan deze zinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Weka het volgende:
Neem haar mee naar de Starbucks voor een goeie kop koffie
dat is wel chillquote:om haar vervolgens te verassen met een bokswedstrijd terwijl het Wilhelmus wordt afgespeeld.
Ja wat een lieverd ben je ook.quote:
Verzin ik zo allemaal even voor je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan deze zin [ afbeelding ]
[..]
dat is wel chill
en dan wel komende week op het WK in China waar ik Marichelle kan supporteren dat ze de wereldtitel wint bij de vrouwen
Ze staat als nr. 1 gerankt
buck kop(bucks in kop) star en koffie(sterren koffie)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan deze zin [ afbeelding ]
[..]
dat is wel chill
en dan wel komende week op het WK in China waar ik Marichelle kan supporteren dat ze de wereldtitel wint bij de vrouwen
Ze staat als nr. 1 gerankt
en voor de notoire kleuters geldt mijn onderschrift (de onderste)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Beter hebben we ze hier niet. Gevaarlijker ook niet.
1 van de tofste vrouwen van FOK!quote:
Ok dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
en voor de notoire kleuters geldt mijn onderschrift (de onderste)
If op z'n hondjes, then 1 hole hoger.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef BrandX het volgende:
Overigens voelde ik niets, dus ben er ook wel klaar mee
Je zei dat je discreet wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef BrandX het volgende:
Overigens voelde ik niets, dus ben er ook wel klaar mee
Nee, ik zei 'ik hou van mensen die hun tanden ergens in zetten'quote:
*hap-snap*quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, ik zei 'ik hou van mensen die hun tanden ergens in zetten'
Wel lief dat je m'n hand vasthield tijdens het hechten.quote:
zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wel lief dat je m'n hand vasthield tijdens het hechten.
quote:
Zal ik zeggen dat ze wel op klapjes moeten rekenen?quote:
Misschien is waarschuwen wel handig ja... je weet immers maar nooitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat ze wel op klapjes moeten rekenen?
Zoenen was verboten toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Misschien is waarschuwen wel handig ja... je weet immers maar nooit
Hmm, ok. Wil je wel minder hard slaan als ik je neem?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef vraagjesman123 het volgende:
zeg nooit meer iest over je onderschrift me pc liep niet vast door die fotos ik probeer dus te openen en slaat compleet vast
neej ik wou dus ff die fotos checke maar hij ging laden laden en toen stopte alles gewoonquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Ik had het dan ook over de onderste, niet de bovenste
Ik zal je helpen, er staat:
the confusion created, when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
neej ik wou dus ff die fotos checke maar hij ging laden laden en toen stopte alles gewoon![]()
maarja ff op neiwu opstarten en ben er weer
zal wel een keer lukken maar nu ff nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
ik mag nog ruim 1500 foto's plaatsen. van het weekend komen er nog een stuk of 30 bij van mozambique
mijn pc trekt het simpeltjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:52 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
zal wel een keer lukken maar nu ff niet
dit is ook niet echt het ju van het zal ikj maar zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn pc trekt het simpeltjes![]()
op mijn werk niet, daar knalt hij ook vast
Hosselen nog wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
TS is bieren en chickies hosselen in de kroeg
mietjescomputer, krijg je datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef Rezania het volgende:
Laatste keer dat ik het fobo van BX opende crashte mijn computer.![]()
hoe wil jou niet hosselen als hij dronken is aan je betast zo jij hem hapot slaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
TS is bieren en chickies hosselen in de kroeg
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:54 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
hoe wil jou niet hosselen als hij dronken is aan je betast zo jij hem hapot slaan.![]()
en dat vind hij geen prettige gedachten
quote:
I play hard to get, alwaysquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik probeer Bx al lang te hosselen, ben zelfs in dezelfde straat gaan wonen daarvoor, maar nog steeds geen succes
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:57 schreef vraagjesman123 het volgende:
brandx post gewoon ff een pic van jou ff kijken hoe je er uit ziet gewoon intresse.
anders loopt ie straks weer vast
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik help je een beetje:
[ afbeelding ]
Ik ben die in het rood
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zullen we hosselen en daarna sparren?
Ik heb dualcore, dat is ouder geloof ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou toch is het een mietje, want mijn simpele i3 opent de boel zonder probs
sparren met een anaal admiraal okeej dat vond ik ff grappigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zullen we hosselen en daarna sparren?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben er over 2 minuten
Zie hier heren hoe een echte krijgers vrouw te hosselen is
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:00 schreef Weka het volgende:
Er staan te veel foto's op die pagina om bekeken te worden, kut. Maar je bent vast een gespierde chick, niet zo mijn ding.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik help je een beetje:
[ afbeelding ]
Ik ben die in het rood
en ze is 40 ik ben 16 bijna 17 dat zou gewoon verkeerd zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:00 schreef Weka het volgende:
Er staan te veel foto's op die pagina om bekeken te worden, kut. Maar je bent vast een gespierde chick, niet zo mijn ding.
Indeedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
en ze is 40 ik ben 16 bijna 17 dat zou gewoon verkeerd zijn![]()
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
en ze is 40 ik ben 16 bijna 17 dat zou gewoon verkeerd zijn![]()
+chick hosselen op internet![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, krijgen we dat weer.INB4: Zoenen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:05 schreef BrandX het volgende:
oh en tip als je wat in mijn fobo wil zetten maar niet alles wil laden?
gewoon zodra je het opent gelijk op escape drukken
Wat is het jongste dat je ooit hebt gedaan?quote:
17, maar toen was ik dat zelf ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:08 schreef Weka het volgende:
[..]
[..]
Wat is het jongste dat je ooit hebt gedaan?
hmmm, ff denken...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:11 schreef Weka het volgende:
[..]
Qua leeftijdsverschil bedoel ik mijn vraag uiteraard.
Vastbinden tegen haar wilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:15 schreef Jellereppe het volgende:
Die Brandx gewoon vastbinden. En dan je lusten op haar botvieren.
Of:
[ afbeelding ]
Loopt ze rond zonder ketting.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vastbinden tegen haar wil
Vecht nog liever tegen een roedel doorgeslagen pitbulls
Homoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:22 schreef vraagjesman123 het volgende:
verdorie ik was vergeten hoe lekker rose bier was.
*klok* *klok* *klok*
ehhhhh
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:22 schreef vraagjesman123 het volgende:
ben er weer ps brandx me onderschrift werkt![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vastbinden tegen haar wil
Vecht nog liever tegen een roedel doorgeslagen pitbulls
En jij dacht ooh nja er zit alcohol in ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
wat nou me ma kocht dat en ja ik wil da ook wel ff drinken
heb vandaag ook al normaal bier op hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef Cigarette het volgende:
[..]
En jij dacht ooh nja er zit alcohol in ?
Brave jongenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
heb vandaag ook al normaal bier op hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Brave jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kreeg kusjes:)
BrandX hosselen
Ja, met vraagjesman123quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]Ze is heul niet oud.
Is er nu al een date geregeld?
nee ts is in de kroeg chicks proberen te hosselen brandz is een stapje te hoog voor hemquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]Ze is heul niet oud.
Is er nu al een date geregeld?
Met jou toch? Zie ik hierboven?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:38 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
nee ts is in de kroeg chicks proberen te hosselen brandz is een stapje te hoog voor hem
trouwens ben de afgelopen weken wel ff FOK! carriere begonnen maarja ver schop ik het toch nietquote:
neej niet met mij en oowja die zitten op zolderquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Met jou toch? Zie ik hierboven?
En FOK!kers komen niet in de kroeg, dat weet je toch wel?
Ja maar iedereen gaat zelfmoord plegen in die film!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef vraagjesman123 het volgende:
het gaat hier om brandx enz......
karina is er nu ook en jij zeurt over een film
hoe heet die dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Ja maar iedereen gaat zelfmoord plegen in die film!
Een of ander raar gas ofzo
Online kijken terwijl die op tv is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:44 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
hoe heet die dan?
misschien ken ik die wel
anders ga ik wel ff stukje online kijken
me ouders kijken naar iets anders en andere tv is stukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:44 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Online kijken terwijl die op tv is?
Faal
Agh zieltje tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:45 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
me ouders kijken naar iets anders en andere tv is stuk
![]()
Dat dus.quote:
Het arme jong. Ik gok dat hij er een week moeilijk van zal lopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:06 schreef Rezania het volgende:
Zijn zeker druk bezig aangezien hun afwezigheid.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het arme jong. Ik gok dat hij er een week moeilijk van zal lopen.
Hehe.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het arme jong. Ik gok dat hij er een week moeilijk van zal lopen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:06 schreef Rezania het volgende:
Zijn zeker druk bezig aangezien hun afwezigheid.
Dus geen echte actie?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:18 schreef BrandX het volgende:
leuk om al jullie fantasiën los te zien gaan
Duik achter hem aan, wel met twee bokshandschoenen aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef BrandX het volgende:
Hij is serieus de kroeg in gedoken zonder mij
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duik achter hem aan, wel met twee bokshandschoenen aan natuurlijk.
Misschien houdt hij wel niet van dominante types.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef BrandX het volgende:
[..]ik ga niet als een wanhopige muts achter een dude aan lopen, de dude hoort wanhopig achter mij aan te lopen
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef BrandX het volgende:
[..]ik ga niet als een wanhopige muts achter een dude aan lopen, de dude hoort wanhopig achter mij aan te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |