quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef Rezania het volgende:
Homo zijn en niet drie keer willen zoenen helpt.
quote:
open er geen topics over en DM haar gewoonquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef Psy-freak het volgende:
Ze zegt dat ze genoeg doekoe heeft. Maar ik wil d'r hartje ook plezieren.
Hij hangt al een poos in de DMquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
open er geen topics over en DM haar gewoon![]()
geen lef hebben
Hahhaa, kwam niet meer bijquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:41 schreef DeRakker. het volgende:
1000 euro overmaken op haar rekening, zal wss wel helpen.
Dit is waarheidquote:
12mnd pimp dat ze binnen 1 uur van mij isquote:
ze denken ook altijd maar dat vrouwen om geld geven en niks andersquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
liefde is nooit te koop.
dat alleen al suggereren is een complete afknapper
Liefde is te koop, het hangt alleen maar van het bedrag af.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
liefde is nooit te koop.
dat alleen al suggereren is een complete afknapper
niet wetenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Liefde is te koop, het hangt alleen maar van het bedrag af.
mwah, voor bimbo's mss of sommige mensen die zelf niet veel hebben en zich daartoe verlagen. Deze chick past niet in die categoriėnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Liefde is te koop, het hangt alleen maar van het bedrag af.
Ja, we hebben het al over hoe we dat aanpakken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Rezania het volgende:
Maar TS, misschien moet je haar domineren tijdens het boksen of zo?
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Plantagehouder het volgende:
Wil je met mij een keertje een vorkje prikken en drankje doen in de dancing
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #20 Kapperstress!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Plantagehouder het volgende:
Wil je met mij een keertje een vorkje prikken en drankje doen in de dancing
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik weet niet hoe, BrandX hosselde mij namelijk
ok, dat kan natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, voor bimbo's mss of sommige mensen die zelf niet veel hebben en zich daartoe verlagen. Deze chick past niet in die categoriėn
Misschien houdt hij niet van dominante vrouwenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef BrandX het volgende:
Nou, TS houdt het alweer voor gezien nu hij weet (eindelijk, like duh) dat ik boks. [ afbeelding ]
Dat wist hij niet eens?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef BrandX het volgende:
Nou, TS houdt het alweer voor gezien nu hij weet (eindelijk, like duh) dat ik boks. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |