Ze heeft nog een aantal jaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Weka het volgende:
Neem haar mee naar de Starbucks voor een goeie kop koffie om haar vervolgens te verassen met een bokswedstrijd terwijl het Wilhelmus wordt afgespeeld.
wat klopt er niet aan deze zinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Weka het volgende:
Neem haar mee naar de Starbucks voor een goeie kop koffie
dat is wel chillquote:om haar vervolgens te verassen met een bokswedstrijd terwijl het Wilhelmus wordt afgespeeld.
Ja wat een lieverd ben je ook.quote:
Verzin ik zo allemaal even voor je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan deze zin [ afbeelding ]
[..]
dat is wel chill
en dan wel komende week op het WK in China waar ik Marichelle kan supporteren dat ze de wereldtitel wint bij de vrouwen
Ze staat als nr. 1 gerankt
buck kop(bucks in kop) star en koffie(sterren koffie)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan deze zin [ afbeelding ]
[..]
dat is wel chill
en dan wel komende week op het WK in China waar ik Marichelle kan supporteren dat ze de wereldtitel wint bij de vrouwen
Ze staat als nr. 1 gerankt
en voor de notoire kleuters geldt mijn onderschrift (de onderste)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Beter hebben we ze hier niet. Gevaarlijker ook niet.
1 van de tofste vrouwen van FOK!quote:
Ok dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
en voor de notoire kleuters geldt mijn onderschrift (de onderste)
If op z'n hondjes, then 1 hole hoger.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef BrandX het volgende:
Overigens voelde ik niets, dus ben er ook wel klaar mee
Je zei dat je discreet wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef BrandX het volgende:
Overigens voelde ik niets, dus ben er ook wel klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |