Ze heeft nog een aantal jaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Weka het volgende:
Neem haar mee naar de Starbucks voor een goeie kop koffie om haar vervolgens te verassen met een bokswedstrijd terwijl het Wilhelmus wordt afgespeeld.
wat klopt er niet aan deze zinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Weka het volgende:
Neem haar mee naar de Starbucks voor een goeie kop koffie
dat is wel chillquote:om haar vervolgens te verassen met een bokswedstrijd terwijl het Wilhelmus wordt afgespeeld.
Ja wat een lieverd ben je ook.quote:
Verzin ik zo allemaal even voor je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan deze zin [ afbeelding ]
[..]
dat is wel chill
en dan wel komende week op het WK in China waar ik Marichelle kan supporteren dat ze de wereldtitel wint bij de vrouwen
Ze staat als nr. 1 gerankt
buck kop(bucks in kop) star en koffie(sterren koffie)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan deze zin [ afbeelding ]
[..]
dat is wel chill
en dan wel komende week op het WK in China waar ik Marichelle kan supporteren dat ze de wereldtitel wint bij de vrouwen
Ze staat als nr. 1 gerankt
en voor de notoire kleuters geldt mijn onderschrift (de onderste)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Beter hebben we ze hier niet. Gevaarlijker ook niet.
1 van de tofste vrouwen van FOK!quote:
Ok dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
en voor de notoire kleuters geldt mijn onderschrift (de onderste)
If op z'n hondjes, then 1 hole hoger.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef BrandX het volgende:
Overigens voelde ik niets, dus ben er ook wel klaar mee
Je zei dat je discreet wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef BrandX het volgende:
Overigens voelde ik niets, dus ben er ook wel klaar mee
Nee, ik zei 'ik hou van mensen die hun tanden ergens in zetten'quote:
*hap-snap*quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, ik zei 'ik hou van mensen die hun tanden ergens in zetten'
Wel lief dat je m'n hand vasthield tijdens het hechten.quote:
zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wel lief dat je m'n hand vasthield tijdens het hechten.
quote:
Zal ik zeggen dat ze wel op klapjes moeten rekenen?quote:
Misschien is waarschuwen wel handig ja... je weet immers maar nooitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat ze wel op klapjes moeten rekenen?
Zoenen was verboten toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Misschien is waarschuwen wel handig ja... je weet immers maar nooit
Hmm, ok. Wil je wel minder hard slaan als ik je neem?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef vraagjesman123 het volgende:
zeg nooit meer iest over je onderschrift me pc liep niet vast door die fotos ik probeer dus te openen en slaat compleet vast
neej ik wou dus ff die fotos checke maar hij ging laden laden en toen stopte alles gewoonquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Ik had het dan ook over de onderste, niet de bovenste
Ik zal je helpen, er staat:
the confusion created, when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
neej ik wou dus ff die fotos checke maar hij ging laden laden en toen stopte alles gewoon![]()
maarja ff op neiwu opstarten en ben er weer
zal wel een keer lukken maar nu ff nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
ik mag nog ruim 1500 foto's plaatsen. van het weekend komen er nog een stuk of 30 bij van mozambique
mijn pc trekt het simpeltjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:52 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
zal wel een keer lukken maar nu ff niet
dit is ook niet echt het ju van het zal ikj maar zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn pc trekt het simpeltjes![]()
op mijn werk niet, daar knalt hij ook vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |