Vastbinden tegen haar wilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:15 schreef Jellereppe het volgende:
Die Brandx gewoon vastbinden. En dan je lusten op haar botvieren.
Of:
[ afbeelding ]
Loopt ze rond zonder ketting.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vastbinden tegen haar wil
Vecht nog liever tegen een roedel doorgeslagen pitbulls
Homoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:22 schreef vraagjesman123 het volgende:
verdorie ik was vergeten hoe lekker rose bier was.
*klok* *klok* *klok*
ehhhhh
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:22 schreef vraagjesman123 het volgende:
ben er weer ps brandx me onderschrift werkt![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vastbinden tegen haar wil
Vecht nog liever tegen een roedel doorgeslagen pitbulls
En jij dacht ooh nja er zit alcohol in ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:32 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
wat nou me ma kocht dat en ja ik wil da ook wel ff drinken
heb vandaag ook al normaal bier op hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef Cigarette het volgende:
[..]
En jij dacht ooh nja er zit alcohol in ?
Brave jongenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
heb vandaag ook al normaal bier op hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Brave jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kreeg kusjes:)
BrandX hosselen
Ja, met vraagjesman123quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]Ze is heul niet oud.
Is er nu al een date geregeld?
nee ts is in de kroeg chicks proberen te hosselen brandz is een stapje te hoog voor hemquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]Ze is heul niet oud.
Is er nu al een date geregeld?
Met jou toch? Zie ik hierboven?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:38 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
nee ts is in de kroeg chicks proberen te hosselen brandz is een stapje te hoog voor hem
trouwens ben de afgelopen weken wel ff FOK! carriere begonnen maarja ver schop ik het toch nietquote:
neej niet met mij en oowja die zitten op zolderquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Met jou toch? Zie ik hierboven?
En FOK!kers komen niet in de kroeg, dat weet je toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |