SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef Beach het volgende:
Stop volgen maar met die kutplaatjes van Glesse + een tr.
quote:
quote:
Ik check een vrouw in overgang.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor 0,98 euro doe ik het.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De volledige BeachStopVolgen.txt van 196 pagina's is te koop voor ¤ 0,99 voor alle inspanning
ik zal een privejet in je poepert duwenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je niet eens een prive jet?
dan hoef ik je niet meer.
herkenbaarquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zal een privejet in je poepert duwen
ben al onderwegquote:
Dumb & Dumberquote:
Hoi.quote:
Wie de fek zijn al die UI's.quote:
Je kan ook instellen dat je eerst toestemming moet geven als iemand je tagged hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Moet je eigenlijk op Facebook doen en lekker taggen..
Nou en!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je kan ook instellen dat je eerst toestemming moet geven als iemand je tagged he
Ezell.quote:
Durf ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Moet je eigenlijk op Facebook doen en lekker taggen..
ik ben de lekkerequote:
Ken ik nietquote:
mensen die niet altijd boos zijnquote:
ik zit mobiel, kan gewoon onderweg FOK!kenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze komen maar toch vervolgens wegblijven
Jij
pronken dat je mobiel internet hebtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zit mobiel, kan gewoon onderweg FOK!ken
ik
ook maar sinds dinsdag hoorquote:
omg dikke liefde hierquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie haat op Peter haat ook op mij dus Etsu dimmen jij.
boh kinkyquote:
ga weg jijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie haat op Peter haat ook op mij dus Etsu dimmen jij.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie haat op Klinkberbotsing haat ook op mij dus Etsu dimmen jij.
heb je wel eens vaker last van of niet?quote:
ja best wel maar dit is het toppuntquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb je wel eens vaker last van of niet?
Eugène is een koosnaam. KB verzonnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja best wel maar dit is het toppunt
waarom zegt kb peter en alles en staat in je fobo eugène
misleidend dit.
mag ik jou ook een koosnaampje geven?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eugène is een koosnaam. KB verzonnen.
Huh hoe heet je nou? Ik weet dat KB in het echt Prudentia heet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eugène is een koosnaam. KB verzonnen.
ga je gangquote:
Hendrik Klavirusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Huh hoe heet je nou? Ik weet dat KB in het echt Prudentia heet.
is goed tot vanavond xxquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet ik nog ff nadenken, doe ik vanavond wel xx
Iets wat eindigt met Bert is altijd goed. Alleen Engelbert, Hubert en Huichelbert zijn al bezet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet ik nog ff nadenken, doe ik vanavond wel xx
Egbert. Herbert.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iets wat eindigt met Bert is altijd goed. Alleen Engelbert, Hubert en Huichelbert zijn al bezet.
bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iets wat eindigt met Bert is altijd goed. Alleen Engelbert, Hubert en Huichelbert zijn al bezet.
Anders geen file gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso utrecht in gaan tijdens de spits
waarom nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:27 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb al een tijdje niet meer in udowu gepost he
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:27 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb al een tijdje niet meer in udowu gepost he
faggotquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zullen wij eens met onze vleeszwaarden duelleren?
pz lkkre ectoquote:
alleen met ptr erbijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zullen wij eens met onze vleeszwaarden duelleren?
Peter mag ook meedoen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pz lkkre ecto
[..]
alleen met ptr erbij![]()
![]()
![]()
een eckte weeaboo film datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:39 schreef Beach het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1606384/
deze vanavond kijken, vette WO II film
Ik word hier een beetje moe van, derhalve ga ik voortaan niet eens meer reageren op zulke flauwe opmerkingen.quote:
mja mja ik weet niets van die film anders had ik anders gereageerdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje moe van, derhalve ga ik voortaan niet eens meer reageren op zulke flauwe opmerkingen.
alleen pedopasquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mja mja ik weet niets van die film anders had ik anders gereageerd
Goede film?quote:
quote:
Jullie moeten nog een paar jaartjes wachten voordat jullie de wietpas aan kunnen schaffen.quote:
ziet er wel stoer uit, zijn daar al goede torrents voor dan?quote:
Ja, privetorrentsite.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ziet er wel stoer uit, zijn daar al goede torrents voor dan?
ik ben 19 hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten nog een paar jaartjes wachten voordat jullie de wietpas aan kunnen schaffen.
ga eens streamen danquote:
Neuh.quote:
quote:
okquote:
Tegenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef HappyBob het volgende:
Zijn jullie voor of tegen de invoering van de wietpas?
Voor, mits fatsoenlijke regulering.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef HappyBob het volgende:
Tegen. Ik ben voorstander van volledig verbieden van drugs en met harde hand ageren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef HappyBob het volgende:
Tegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef HappyBob het volgende:
tegenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef HappyBob het volgende:
En hoe komt het dat je voor bent? De argumenten voor tegen kan ik namelijk wel zelf invullen, maar de argumenten van de voorstanders ken ik niet echt..quote:
Omdat het een prima oplossing is voor het doel wat de overheid voor ogen heeft, het terugdringen van drugsrunners.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En hoe komt het dat je voor bent? De argumenten voor tegen kan ik namelijk wel zelf invullen, maar de argumenten van de voorstanders ken ik niet echt..
Zijn drugsrunners gelinkt aan coffeeshops dan? Zo ja, wat is een drugsrunner dan precies?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat het een prima oplossing is voor het doel wat de overheid voor ogen heeft, het terugdringen van drugsrunners.
Maar zoals ik al zei, mits goede regulering. Privacy van de klanten moet wel gewaarborgd blijven.
Een drugsrunner rijdt vanuit België of Duitsland de grens over om legaal drugs te halen om het in eigen land door te verkopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zijn drugsrunners gelinkt aan coffeeshops dan? Zo ja, wat is een drugsrunner dan precies?
Wat vind je ervan dat buitenlandse toeristen op deze manier geen drugs meer kunnen kopen? Worden zij dan eigenlijk niet gewoon keihard gediscrimineerd?
Dan bedoel je een drugstoerist waarschijnlijk. Maar hoe brengt dit overlast in ons land? Hij haalt hier drugs en rijdt er vervolgens mee naar zijn eigen land.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een drugsrunner rijdt vanuit België of Duitsland de grens over om legaal drugs te halen om het in eigen land door te verkopen.
Of drugstoerist, dat kan ook. Weet niet meer precies hoe ze genoemd worden.
Ja, die worden gediscrimineerd ja, maar dat mag ook in het belang van de openbare orde c.q. veiligheid. Iets wat hier ook het geval is, aangezien er via deze mensen veel overlast wordt veroorzaakt, vooral in het zuiden des lands.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:13 schreef Zeroku het volgende:
Ja, een drugstoerist bedoelde ik dus. Ook even opgezocht.
Drugs van een legale naar een illegale plek transporteren wordt gezien als smokkel en is derhalve bij wet verboden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan bedoel je een drugstoerist waarschijnlijk. Maar hoe brengt dit overlast in ons land? Hij haalt hier drugs en rijdt er vervolgens mee naar zijn eigen land.
[..]
Dan gaat het dus kennelijk mis bij de grens. Lijkt mij geen gek idee om daar het probleem dan aan te pakken. Ook lijkt dit me een probleem van onze aangrenzende landen, voor ons zijn het alleen maar inkomsten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Drugs van een legale naar een illegale plek transporteren wordt gezien als smokkel en is derhalve bij wet verboden.
Dat is juist niet logisch. Dan pak je iemand aan de grens met drugs, en dan? Dan zit je daar met iemand die je op moet pakken, waar dan wel een hele rechtsgang aan vastzit en als het op grote schaal gebeurt, wat zover ik weet wel het geval is, is het veel handiger om het probleem bij de bron aan te pakken en alleen inwoners van de gemeente toe te laten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan gaat het dus kennelijk mis bij de grens. Lijkt mij geen gek idee om daar het probleem dan aan te pakken. Ook lijkt dit me een probleem van onze aangrenzende landen, voor ons zijn het alleen maar inkomsten.
En dan krijg je zoals nu in Maastricht straatdealers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is juist niet logisch. Dan pak je iemand aan de grens met drugs, en dan? Dan zit je daar met iemand die je op moet pakken, waar dan wel een hele rechtsgang aan vastzit en als het op grote schaal gebeurt, wat zover ik weet wel het geval is, is het veel handiger om het probleem bij de bron aan te pakken en alleen inwoners van de gemeente toe te laten.
Dat is de colleteral damage die je dan krijgt ja, maar dat is niet tegen te houden. Ook zonder wietpas is er die illegale handel op straat als dat goedkoper is dan in de shop.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan krijg je zoals nu in Maastricht straatdealers.
Juweliers zijn populair voor overvallen. Laten we afspreken dat alleen mensen met een inkomen boven modaal een juwelierspas krijgen om een juwelier binnen te komen. Maar nu even over op de straatdealers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is juist niet logisch. Dan pak je iemand aan de grens met drugs, en dan? Dan zit je daar met iemand die je op moet pakken, waar dan wel een hele rechtsgang aan vastzit en als het op grote schaal gebeurt, wat zover ik weet wel het geval is, is het veel handiger om het probleem bij de bron aan te pakken en alleen inwoners van de gemeente toe te laten.
Aantal straatdealers zullen zo hard toenemen door de wietpas. En geloof mij, die geven veel meer overlast dan dat er voor de wietpas was.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is de colleteral damage die je dan krijgt ja, maar dat is niet tegen te houden. Ook zonder wietpas is er die illegale handel op straat als dat goedkoper is dan in de shop.
Die vergelijking raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Juweliers zijn populair voor overvallen. Laten we afspreken dat alleen mensen met een inkomen boven modaal een juwelierspas krijgen om een juwelier binnen te komen. Maar nu even over op de straatdealers.
Hoeveel is hard?quote:Aantal straatdealers zullen zo hard toenemen door de wietpas. En geloof mij, die geven veel meer overlast dan dat er voor de wietpas was.
http://www.bredavandaag.n(...)-drugsoverlast-bredaquote:
Dat dacht ik op het moment van typen ook, maar zo gek is de vergelijking niet eens.quote:
Moeilijk in te schatten, maar vervijfvoudiging lijkt mij zeker niet overdreven. Ligt ook beetje aan de plaats.quote:[..]
Hoeveel is hard?
Jij.quote:
> Er kwamen onder andere klachten binnen over drugshandel op straat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef Zeroku het volgende:
http://www.bredavandaag.n(...)-drugsoverlast-breda
http://www.bndestem.nl/re(...)-aan-Abeelstraat.ece
Twee seconde op Google. Breda heeft er dus ook gewoon last van.
afschietenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En jongeren dan die naar de juwelier gaan om een armbandje/ketting te kopen voor vriend(in)lief?
Die hebben pech, net als alle buitenlanders of mensen die buiten hun gemeente even wiet willen halen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En jongeren dan die naar de juwelier gaan om een armbandje/ketting te kopen voor vriend(in)lief?
terechte pi en emo.gifquote:
wrm haten danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij.
[..]
> Er kwamen onder andere klachten binnen over drugshandel op straat.
Lees het zelf eerst eens vrind. Dat artikel is gepost nadat de wietpas van kracht is geworden. En dan vinden ze het gek dat er drugs op straat wordt gedeald.
Ik had liever in het WTC gezeten toen er vliegtuigen in crashten dan op jouw bazenlijst te staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, want het is een grote eer om op de bazen-lijst van P_z te staan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik had liever in het WTC gezeten toen er vliegtuigen in crashten dan op jouw bazenlijst te staan.
Haat is de eerste stap naar lobi, vraag maar aan mijn g Beach.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik had liever in het WTC gezeten toen er vliegtuigen in crashten dan op jouw bazenlijst te staan.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haat is de eerste stap naar lobi, vraag maar aan mijn g Beach.
Ja, nieuw zo opeens bij deel 650.quote:
Geen idee, boeit me ook geen neuk.quote:
no wayquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dus nu alles hierheen hosselen.......
Nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dus nu alles hierheen hosselen.......
Het zou zich moeten schamen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peter wat vind jij er nou van dat al dat tuig hier komt posten?
waarom moet udowo nou weer dicht gaan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom spatie tussen de k en b? En gaatudowi
echt dicht?
foutjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom spatie tussen de k en b? En gaatudowi
echt dicht?
hehehequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom moet udowo nou weer dicht gaan?dat hield dat gespuis daar, nu gaat het gaat het kanker uitzaaien
maak een beach scquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:53 schreef Beach het volgende:
[..]
foutje
ik hoop het
maar het effec tt dat dat tuig mij achtervolgt hadi k geen rekening mee hehouden
We roddelen alleen over jou als je er bij bent ofc.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En jullie hebben niet geroddeld over mij. Spytool staat een beetje stil.
okquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En jullie hebben niet geroddeld over mij. Spytool staat een beetje stil.
Saai.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We roddelen alleen over jou als je er bij bent ofc.
Mijn oma is 80 en al 15 jaar vrijgezel. Heeft nu zo'n eenzaam eenpersoonsbed in haar ruim bemeten slaapkamer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:09 schreef Trollscience het volgende:
Mijn oma kreeg gisteren een advertentie van eDarling, dacht ze dat ik haar had ingeschreven voor een datingsite!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
okquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hey niet je msn kijken voor 14.30anders klopt het niet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:24 schreef Etsu het volgende:
Nee voor een of andere clown met gevoelige huid op whatsapp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:
Lekker hoe jij er van geniet tochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het lekker is.
Je hebt gelijk niggur, je staat er nog niet opquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heyik las vluchtig iets van een P_z bazenlijst gisteren ?
wat is mijn notering, g ?
![]()
quote:
Omdat jij het lekker vindt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het lekker is.
Dat pakje zit kut mangggg, AH kleding zit veel beterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie mij al in zo'n pakje rondlopen?
Eerste knoopje los.. niks eronderquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie mij al in zo'n pakje rondlopen?
Ja is goed manquote:
Hier geen AH in de buurt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat pakje zit kut mangggg, AH kleding zit veel beter
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eerste knoopje los.. niks eronderbrb
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk niggur, je staat er nog niet opbinnenkort maar eens veranderen tog.
Ik vergeef jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja is goed manwas supergrote groep ook
na 15 keer schieten moest ik 1,5 uur wachten ofzo en daarna nog 10 keer
![]()
Kom bij mij werkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier geen AH in de buurt.Dichtstbijzijnde AH is die van Flippie en dat vind ik iets te eng.
En ik kreeg ook gewoon mn papiertje mee naar huis met gaten erinquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dat is kut
Ik had een instructeur voor mijzelf
![]()
Maar serieus het lijkt me wel een keer tof om samen te schietenAlleen zo ver weg
Maak er een foto vanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En ik kreeg ook gewoon mn papiertje mee naar huis met gaten erinniet zo'n hippe geautomatiseerde uitleg als bij jou
![]()
Eerst keer 1 raak van de 15met klein geweer dat op luchtbuks leek niks en automatisch handpistooltje 1 keer dus.
En 2e keer met revolver6 van de 10 geraakt
Hihi jaquote:
Ja die had ik ook de eerste 5 schotenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maak er een foto vanEn volgende hier komen schieten dan, mag je hier slapen
Ik had zo'n geweer dat op een kermisgeweer leekmaar dan met echte kogels
Ik vond 'm echt lekker schietenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja die had ik ook de eerste 5 schotenmaar dat ging dramatisch fout toen hehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |