SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
waarom?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaan jullie morgen nog een feestje bouwen ergens?
Zal ik samen met Jan jou bevrijden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat bevrijdingsdag ditdat alles reden voor een partij
Ik bel 'm nu gelijk op.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bel 'm nu gelijk op.
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the ARG-Team
waarom niet hier dan?quote:
quote:
Geen idee, blijkbaar is het in ABO gezelligquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet hier dan?
heeft iemand hem weggepest?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bel 'm nu gelijk op.
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the ARG-Team
in maastricht waren ze ook al allemaal aan het huilenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Nu al straathandel softdrugs Eindhoven
Oh wauw, dit had ik dus totaal niet verwacht!_! CDA
Politiek
Af en toe?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo is weg hier omdat het niet leuk meer is hier, geef hem geen ongelijk.. af en toe is het niveau echt bedroevend.
Terechte wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo is weg hier omdat het niet leuk meer is hier, geef hem geen ongelijk.. af en toe is het niveau echt bedroevend.
Jan to the rescue.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef JanPiraat het volgende:
Ja hallo ik werd gebeld ? Even de hooivorken uit de schuur halenik kom je redden bebe
Mja, door niet te gaan posten wordt het er ook niet beter op hier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Af en toe?Dit geldt toch zeker wel voor >90% van de posts.
Misschien moet ik ook maar een FOK!abo nemen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, door niet te gaan posten wordt het er ook niet beter op hier.
Zat ik ook aan te denken,. Maar meh.
Vandaag een nieuwe dag nieuwe kans tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, door niet te gaan posten wordt het er ook niet beter op hier.
Zat ik ook aan te denken,. Maar meh.
Hij heeft maar 2 foto's waar dat shirt op te zien is. Waar zijn die andere foto's dan voor? Daarnaast vind ik dat shirt niet zo mooi, dus geen dank.quote:
staat daar een ban op?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:33 schreef Beach het volgende:
Wie gaat er vanavond met mij mee Damschreeuwen?
Wat wil je nog meer zien dan? :S Achterkant is gewoon wit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij heeft maar 2 foto's waar dat shirt op te zien is. Waar zijn die andere foto's dan voor? Daarnaast vind ik dat shirt niet zo mooi, dus geen dank.
Ikke.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:33 schreef Beach het volgende:
Wie gaat er vanavond met mij mee Damschreeuwen?
Ik had ban schattie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:33 schreef JanPiraat het volgende:
die tietjes van die gastbah
Heyy beach waar was je heen joh ?
Ik zou er ook geen trucje op kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:33 schreef JanPiraat het volgende:
die tietjes van die gastbah
Heyy beach waar was je heen joh ?
Witte shirtsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer zien dan? :S Achterkant is gewoon wit.
weenie mang, mijn volgende ban wordt een permbanquote:
Gothic.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Witte shirtsGelijk zo vies. Geef mij maar een zwart shirt
https://www.torproject.org/quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
weenie mang, mijn volgende ban wordt een permban
lekker snel ookquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
weenie mang, mijn volgende ban wordt een permban
Alles zwartquote:
Die is tantoetraag.quote:
Omdat ik al 5 permbans heb gehad oidquote:
Paar plaatjes gepost van 40mp en groter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii ouwe rebelwat heb je uitgespookt dan ?
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe je goedquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]De Kleine Zeemeermin, weet nog als de dag van gisteren dat ik de video voor mijn verjaardag kreegSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Zullen we naar de musical gaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
De Kleine Zeemeermin, weet nog als de dag van gisteren dat ik de video voor mijn verjaardag kreeg
Modjes hebben iets tegen mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef leeell het volgende:
[..]
doe je goed
ik zat èèn keer in de kliko, maar door yvonne weer tot leven geroepen
kan nu alleen veel oude posts niet meer zien
Ik had paar jaar terug nog een crackpc en die liep weleens vast als er van die snotapen opeens 1000 plaatjes gingen posten op 1 reactiequote:
zeg jijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had paar jaar terug nog een crackpc en die liep weleens vast als er van die snotapen opeens 1000 plaatjes gingen posten op 1 reactie [ afbeelding ] terechte ban dus![]()
oneluv wel
Helaa daar zit een gedachtegang achter en zijn met zorg en precisie uitgezochtquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Helaa daar zit een gedachtegang achter en zijn met zorg en precisie uitgezocht [ afbeelding ] je zou het bijna kunst kunnen noemen maar dat hoor je mij niet zeggen over mezelfmaar die zemmels deden het gewoon om te kutten
ja overdreven wel,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Modjes hebben iets tegen mijIk heb maar 2 keer een normale ban gehad. 1tje voor het posten van de offended page van ED en eentje voor google bait. Daarna gelijk voor alles een permban
zemmels
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:46 schreef leeell het volgende:
[..]
ja overdreven wel,
ik werd altijd geband omdat KB TR's ging maken
KB toch, gemenerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:46 schreef leeell het volgende:
[..]
ja overdreven wel,
ik werd altijd geband omdat KB TR's ging maken
sryquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had paar jaar terug nog een crackpc en die liep weleens vast als er van die snotapen opeens 1000 plaatjes gingen posten op 1 reactie [ afbeelding ] terechte ban dus![]()
oneluv wel
Sup rukkertquote:
die 2e van links daar boven lijkt mij vrij pijnlijk die rechtsonder ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kies je dildo! Allerlei soorten en maten, wees er snel bij want op=op.
Doe mij die met banaanvorm links een beetje maar... voelt vertrouwd tochquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal te klein voor mij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
weeabooquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[][][][][][][][][][][][][][] [][][][][][]? [][][][][]?
neequote:
Zie je jouw zusje niet vaak dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:44 schreef Trollscience het volgende:
Wat een nutteloze dag weer. Morgen zie ik mijn zusje weer.
. Laatste keer dat ze hier was had ik haar misgelopen
Komt al richting mijn leeftijdscategorie, pics in dm gaarne.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Komt al richting mijn leeftijdscategorie, pics in dm gaarne.
Verstuurd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Komt al richting mijn leeftijdscategorie, pics in dm gaarne.
wat is een meatspinquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:48 schreef Beach het volgende:
Die dm heb ik dus gemeld ik heb geen behoefte aan meatspin.
zullen ze vast erg serieus nemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:48 schreef Beach het volgende:
Die dm heb ik dus gemeld ik heb geen behoefte aan meatspin.
jatoch vakantie goed gevierd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
!
[..]
Partijbeest!
[..]
Hoe gaat het Beach? Wat heb je afgelopen dagen allemaal gedaan?
Hoe doe je datquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd met je collectie
Waarom volg je mij niet op instagram?![]()
Dat zie je toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef rareziekte het volgende:
Hey Twolliebollie, heb jij een Lastfm account?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:41 schreef Trollscience het volgende:
/soc/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, quotes kun je zo niet fatsoenlijk lezen.quote:
Ik was zo dichtbijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
we gaan wel een keertje chillen jatog
SV had heel nodig een shot alcohol nodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom.zo snel naar kroeg dan en niet ff opdruk battle ?
Heb je DV nog gedrogeerd en seksueel misbruikt ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
SV had heel nodig een shot alcohol nodig.
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je DV nog gedrogeerd en seksueel misbruikt ?
Ja oke, die functie wist ik dus niet. WIST IK VEEL!!111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je friend invite gestuurd. Op lastfm ben ik lonely![]()
niet alleen daarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ja oke, die functie wist ik dus niet. WIST IK VEEL!!111
Heb je friend invite gestuurd. Op lastfm ben ik lonely
Luister jij ook naarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ja oke, die functie wist ik dus niet. WIST IK VEEL!!111
Heb je friend invite gestuurd. Op lastfm ben ik lonely
Ja zijn best wel vet. Ik zal dat album wel eens downloaden dan!!111quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Luister jij ook naarAnimals as Leaders
? Je moet hun debuut een keer beluisteren
quote:
Verklaart een hoopquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:31 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Klopt, ik heb o.a. een autistische stoornis
Hey ik ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:31 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben homoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:31 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ik, maar dan wel nazi'squote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
Wie gaat er vanavond ook Duitse soldaten herdenken?(dus niet nazis of SSers)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:40 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga dan Fappen op de dode nazi'sHeb je nog wel jodenkoeken te koop dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit wordt zo nog slechter dan MLNquote:
zelfs wij onstijgen het nivau : Hurr ik ben autist, hurrr ik ben homo, hurrr jodekoeken hihahoquote:
mja gewoon van de zotten, tis al tijden niet meer wat het geweest was eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef leeell het volgende:
[..]
zelfs wij onstijgen het nivau : Hurr ik ben autist, hurrr ik ben homo, hurrr jodekoeken hihaho
Was toch al bekend,quote:
tijd voor een endlosung, om maar in de bevrijdingsdag sferen te blijvenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mja gewoon van de zotten, tis al tijden niet meer wat het geweest was eens.
maat tochquote:
mjaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:57 schreef leeell het volgende:
[..]
tijd voor een endlosung, om maar in de bevrijdingsdag sferen te blijven
het is onvermijdelijk kabee, SC hebben een houdbaarheidsdatum.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef leeell het volgende:
[..]
het is onvermijdelijk kabee, SC hebben een houdbaarheidsdatum.
mja, oneens welquote:
je laten beinvloeden door UI's, jammerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef Trollscience het volgende:
ik reageer hier niet op enkel omdat leeell een baas als ui heeft
/soc/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Hipstersquote:
Dagelijks.quote:
Implicaties implicerenquote:
Leuke knul dat.quote:
Varg Vikernes.quote:
Zijn lach.quote:
Beachquote:
Ik hoop snel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beach![]()
Wanneer mijn ouders op vakantie zijnWeet niet wanneer dat in de vakantie is.
Zekersquote:
Kroketten, frikandellen, patat. Ongeveer alles wel ik vind alleen gefrituurde kip niet zo lekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ZekersWat vind jij trouwens lekker voor bij de frituur?
Top, ik had laatst een kipcorn in de frituur gedaan, was niet te nassenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Kroketten, frikandellen, patat. Ongeveer alles wel ik vind alleen gefrituurde kip niet zo lekker.
geen van beiden, doe mij maar kibbeling, vele malen beterquote:
van de skuytemaker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen van beiden, doe mij maar kibbeling, vele malen beter
katwijk > volendam wdb hoorquote:
Na ik haal altijd bij dat pleintje daar, waar het nu opnieuw verbouwd wordt. Alleen maar omdat 't 2 minuten lopen isquote:
watte?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef leeell het volgende:
Beach houdt wel van garrends , lijkt ie ook een beetje op.
Die vergelijking slaat nergens op.quote:
Weet ik niet zo zekerquote:
Vorig jaar daar beste haring van Nederlandquote:
Mijn buurman had wel de lekkerste oliebollen van het jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vorig jaar daar beste haring van Nederland
leell is een tenger iel klein mannetje jwzquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet ik niet zo zeker
[..]
Vorig jaar daar beste haring van Nederland
ditquote:
mond dicht corpulente kbquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leell is een tenger iel klein mannetje jwz
We hadden het over vis.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn buurman had wel de lekkerste oliebollen van het jaar
Sorry, dat was niet de bedoelingquote:
Omdat jij het in Katwijk eetquote:
Oké, maar uiterlijk is niet allesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leell is een tenger iel klein mannetje jwz
Ik had 't over voedsel 8)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We hadden het over vis.
[..]
Omdat jij het in Katwijk eet
onterechte ectoquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op je pik getrapt achossie
[..]
dit kan ik bevestigen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op je pik getrapt achossie
[..]
dit kan ik bevestigen
zie mij carenquote:
Mijn opmerking waar jij op reageerde ging toch echt over visquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had 't over voedsel 8)
Had 't ook in Scheveningen op
kus gr hey randomyoutubefilmpjemetkutmuziek poep plas seksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Beach het volgende:
[..]
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
doe ik ook altijd bij jou, maar jij gelijk schelden allezquote:
Vis is toch ook eten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn opmerking waar jij op reageerde ging toch echt over vis
Dan niet bij het juiste visrestaurant
en sowieso katwijk
helegaar niet, anders was het wel verdiendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef leeell het volgende:
[..]
doe ik ook altijd bij jou, maar jij gelijk schelden allez
ik heb me vergenomen eerst de gehele serie te kijkenquote:
donder op weetjenogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helegaar niet, anders was het wel verdiend
Succes met 6 jaar wachten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb me vergenomen eerst de gehele serie te kijken
Vis is inderdaad voedsel, maar snap je punt niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vis is toch ook eten?![]()
Daar heb je gelijk in![]()
![]()
i knowquote:
TOO LATE NIGGER TOO LATEquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lezen eerst en daarna pas kijken, dat is beter vaak.
zullen we dingestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef leeell het volgende:
[..]
donder op weetjenog
diedatzuszongewaardeerdtraumaallez
Gaat nog lang duren. Seizoen 2 is nu over de helft en daarna mag je al 10 maanden gaan wachten op S3.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb me vergenomen eerst de gehele serie te kijken
8 maanden, niet overdrijvenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaat nog lang duren. Seizoen 2 is nu over de helft en daarna mag je al 10 maanden gaan wachten op S3.
Mja, ik ben al bij met de serie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lezen eerst en daarna pas kijken, dat is beter vaak.
8 dan. In die tijd kun je alle boeken 4 keer hebben gelezen.quote:
okee, okee, zal jan het me ooit vergeven,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zullen we dingest
Schoon schip maken?
beetje proleten instelling dit, boek is meestal een stuk uitgebreider.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die altijd zeggen dat het boek beter is dan de film/serie
Niet willen toegeven dat je eigenlijk gewoon vele uren hebt verspild aan het lezen terwijl je ook gewoon even de tv aan kon zetten
Ik wou mijn fouten gewoon niet onder ogen zienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vis is inderdaad voedsel, maar snap je punt niet.
vlucht
alsof jan boos isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef leeell het volgende:
[..]
okee, okee, zal jan het me ooit vergeven,
jij weet de situatie, voor hem ziet het er van buitenaf nogal lullig uit bedacht ik me net
Boeken en films van Milleniumtrilogie allemaal gezien/gelezen. Vond de boeken een stuk beter, alhoewel de film toch aardig overeenkwam met wat ik ervan verwachtte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Niet willen toegeven dat je eigenlijk gewoon vele uren hebt verspild aan het lezen terwijl je ook gewoon even de tv aan kon zetten
hij leek ietwat gepikeerd toen ik MLNquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jan boos is
Ik was jouw/jullie kinderachtige gedrag zat.
Net zoals seks, gewoon even een paar minuten je fleshlight erbij pakken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
En er zit meer emotie in een boekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje proleten instelling dit, boek is meestal een stuk uitgebreider.
eerste keer zonder plaatje allezquote:
2de sowieso wel jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En er zit meer emotie in een boekEn je kunt de wereld zelf vormgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |