nu inmiddels wel ?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde een andere maar kon niet op een woord komen
Wat is daar mis mee dan???quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Glesse het volgende:
Ja die alice goodwin uit de voorigen deeltje heefd dus eg wel dikke tette he maar die zaate op die voorige plaatjen verstopt:
[ afbeelding ]
Een stockfoto?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef Glesse het volgende:
[..]
niks. tette zijn priema
[ afbeelding ]
Doe hem de groeten.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders belt naar dr schumacher
stiekem toch welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier twee tette ondur een paardekop ter troostquote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind van de kettlechips lekker maar ze zijn zo fokking duur
Edgy.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:16 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
alleen omdat ze van de site van een goede organisatie komen...
Wat is daar mooi aan tjezusquote:
Maar ze hebben salt & vinegarquote:Op woensdag 11 april 2012 17:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Over kettlechips = wat te duur:
Dat vind ik dus ook.
Zelf nooit mogen proeven omdat iets te duur voor mijn gevoelquote:Op woensdag 11 april 2012 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ze hebben salt & vinegar
Ik wil walkers chipsquote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zelf nooit mogen proeven omdat iets te duur voor mijn gevoel
Wat zou de omtrek van dr taille zijn?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Glesse het volgende:
Ja die alice goodwin uit de voorigen deeltje heefd dus eg wel dikke tette he maar die zaate op die voorige plaatjen verstopt:
[ afbeelding ]
24.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat zou de omtrek van dr taille zijn?
Mij maakt het niks uitquote:Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ze dat haar niet als een gordijn had vond ik haar wel mooier.
Ik vind haar er dan zo verschillend uitzien eigenlijk.quote:
Wat een bafkopquote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef Glesse het volgende:
[..]
niks. tette zijn priema
[ afbeelding ]
Mooi exemplaar.quote:
Ja ik vind dat golvende ook mooierquote:Op woensdag 11 april 2012 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind haar er dan zo verschillend uitzien eigenlijk.
eyes I hazquote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik vind dat golvende ook mooier![]()
[ afbeelding ]
Eyes giev
Dat bedoel ik, zoals hier:quote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik vind dat golvende ook mooier![]()
[ afbeelding ]
Eyes giev
Tsja, make up en photoshop doen veelquote:Op woensdag 11 april 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zoals hier:
[ afbeelding ]
Het lijken wel twee verschillende mensen.
Dat ligt niet aan photoshop.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tsja, make up en photoshop doen veel
Dat kan je beter in de sc vragenquote:
Nee, aan het haar en perspectief. In het geval van die foto's die ik postte tenminste.quote:
Oh ik dacht de foto van mij tov die van jouquote:Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, aan het haar en perspectief. In het geval van die foto's die ik postte tenminste.
Het was dat ik die tattoo herkende anders had ik echt niet gezien dat dat Megan Fox wasquote:Op woensdag 11 april 2012 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zoals hier:
[ afbeelding ]
Het lijken wel twee verschillende mensen.
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht de foto van mij tov die van jou
Naja /care. She's pretty
Ja, dat dus. Ik ben niet de enige merk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het was dat ik die tattoo herkende anders had ik echt niet gezien dat dat Megan Fox was
monoquote:
ik ben stoerquote:
haten omdat ik in een rolstoel zit, nee dat is stoerquote:Op woensdag 11 april 2012 18:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je slaat nog geen deuk in een pakkie boter, zieke man met een rolstoel
Ik zou je het liefst achterlaten op een drukke wegquote:Op woensdag 11 april 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haten omdat ik in een rolstoel zit, nee dat is stoer
dat heb je al gedaanquote:Op woensdag 11 april 2012 18:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou je het liefst achterlaten op een drukke weg
Spees ik kan nog steeds niet tegen je praten op msnquote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.inspiredtaste.(...)rbeque-wings-recipe/
Als ik ga zoeken op mijn berichten waarin Uft staat, weet ik al wat er staatquote:Op woensdag 11 april 2012 18:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als ik met die spytooldinges ga zoeken, zie ik alleen maar post uit udowu en de sc
Ja ik ook als er op beach zoekquote:Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik ga zoeken op mijn berichten waarin Uft staat, weet ik al wat er staat
10/10 zou keihard doenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongen is pas lekker
-12quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
zie n druppeltje in mijn breokje verscheine. wat is dat?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Doe me smsen, Wa-en, bellen of dmmen maar niet msnnen want ik kan niet terugpratenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou je keihard nemen jongquote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe me smsen, Wa-en, bellen of dmmen maar niet msnnen want ik kan niet terugpraten
Msn haat onze vriendschap, dat weet je tochquote:
Anorexia.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Alexis Bledel,
[ afbeelding ]
Taylor Momsen
[ afbeelding ]
Me like
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Alexis Bledel,
[ afbeelding ]
Taylor Momsen
[ afbeelding ]
Me like
te dun.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Alexis Bledel,
[ afbeelding ]
Taylor Momsen
[ afbeelding ]
Me like
Gastquote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef Glesse het volgende:
Teten!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bochelquote:Op woensdag 11 april 2012 18:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
tetten! (wel hele kleintjes maar toch)
Sorrie zal ut nie meer doenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gadver, wanneer nam dit topic ineens deze nare wending?
waarom tr, ben tog al gestopd?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:40 schreef Beach het volgende:
Stop volgen maar met die kutplaatjes van Glesse + een tr.
quote:- Doe normaal
sorrij wis nie da ontblote mannentorsoo's ook al verboode waare. Ooverigens ook graag getaan van al die vrauwetettequote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Beach het volgende:
Ik ga denk ik abo nemen om iemand te blokkeren.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Beach het volgende:
Ik noem hem Huub.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga Patje1987 voortaan gewoon Arie noemen.
Je hebt wat gemist hoor zaterdag, was tof feestquote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga Patje1987 voortaan gewoon Arie noemen.
Kutje.quote:
quote:
Ze zijn nog erg jong volgens mij en Alexis heeft wel een guitig koppie tochquote:
Niets van waar.quote:
Dus als je jong bent dan mag je anorexia hebben?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn nog erg jong volgens mij en Alexis heeft wel een guitig koppie toch
ja en leepraa mach dan ook. en geelzugt.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus als je jong bent dan mag je anorexia hebben?
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ligt onder mn kussen
Voor meisjes van 16 (Momsen?) is dat toch normaal?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus als je jong bent dan mag je anorexia hebben?
Ik heb het zojuist gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Beach het volgende:
Vroeger gingen mijn zussen me opmaken en nagels bij me lakken enzoquote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik geef mijn geld liever uit aan nagellak
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Vroeger gingen mijn zussen me opmaken en nagels bij me lakken enzo
nuu snap ik dei pittige ondertoontjenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu wil ik stiekem zelf wat proberen om te kijken hoe het staat.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Er is mannennagellakquote:Op woensdag 11 april 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu wil ik stiekem zelf wat proberen om te kijken hoe het staat.
Watquote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Beach, jij was heul niet lief toen ik hier net kwam
hijs bei niewe mense altijt bang dat ze hem gaan opmaake zowals zein zusjes zit nuu ook in die peeriode als t om mei gaat. ben stiekum liev hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Beach, jij was heul niet lief toen ik hier net kwam
Goed plan..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik geef mijn geld liever uit aan nagellak
Kokennnquote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil een keer op date met Unfckingtitled
Dat is slechts mijn aftastfasequote:Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)y=1&ppp=50&start=100
hup Twentequote:Op woensdag 11 april 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
Bijna AZ- Twente. Spannondndndndndndndn.
Ik hoop dat jouw club die Eindhovense boeren verslaat.quote:
Watgaatsgedoen?quote:
Ik wil wel langskomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Alleen thuisgeen voetbal op den buis
Taylor Momsen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Alexis Bledel,
[ afbeelding ]
Taylor Momsen
[ afbeelding ]
Me like
user: "Id_do_her"quote:
straks mooi naar de kroeg maar eerst :quote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zeker wel.quote:
Neem je dan eten mee?quote:
Oja geen vuvuzelas, domme commentatoren en bierluchtquote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Consequent op minder bedeelde mensen trollen op een forumquote:
quote:
Alles trollen vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Consequent pp minder bedeelde mensen trollen op een forum
Oooooooooooooooy!?quote:
Ik klikte for the funs, nice kick, maar is dat wat men in de volksmond noemt Trensquote:
Het is ook lekkere trancequote:Op woensdag 11 april 2012 19:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik klikte for the funs, nice kick, maar is dat wat men in de volksmond noemt Trens
huh wat, weer voetbal?quote:
Je bent ook een troll, een verskrikkelijke troll!quote:
Zo vat jij het op.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent ook een troll, een verskrikkelijke trol. Een hybride " troll / normale jongen met peachy skin"
NextGen Troll if you will..
Ik ben de Anti-Troll. De Troll-slayer. Wacht maarquote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo vat jij het op.
Ben jij dan een LastGen Troll?
Ah mooi. Kan ik dan ook een lijstje doorgeven zodat je die gaat fileren?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben de Anti-Troll. De Troll-slayer. Wacht maar
Ik maak mijn eigen lijstjes!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah mooi. Kan ik dan ook een lijstje doorgeven zodat je die gaat fileren?
Waddup man yo man yo beach yo faitang tra bradda fa tra madra (ofzoquote:
Energievreter jij, troll XL met humor '-10' ...quote:
tfoe dind yemekquote:Op woensdag 11 april 2012 19:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Waddup man yo man yo beach yo faitang tra bradda fa tra madra (ofzo)
huh, sa joe takki ?quote:
knipoogjes zijn smerigquote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er is toch niks mis met een knipoogje?
nog een uurquote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Zo naar de Jumbo lopen voor ie dicht gaat
Met een gemene 'ik maak een grapje' wel, met een lieve gemeende is niks mis.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er is toch niks mis met een knipoogje?
Knipoogjes irl vind ik altijd wel liefquote:
Ja dat dan weer welquote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Knipoogjes irl vind ik altijd wel lief
Oh sorryquote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Met een gemene 'ik maak een grapje' wel, met een lieve gemeende is niks mis.
Een beetje beter.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh sorryIk miste je wel, maar niet onder de douche. Zo beter?
En anders kan je het altijd nog teruglezenquote:
Ik houd gewoon tegen beter weten in mijn mobiel de gaten voor liefdesverklaringen van jouw kantquote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders kan je het altijd nog teruglezen
Beantwoord je die dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik houd gewoon tegen beter weten in mijn mobiel de gaten voor liefdesverklaringen van jouw kant
Je hebt m'n nr al gekkie. En ik twijfel nogquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh Beach, als je nog gaat de 21e is het ook nog handig dat ik je nr heb![]()
Mwheheheh ouwehoerquote:Op woensdag 11 april 2012 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met een tekst in mijn hoofd
Zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt m'n nr al gekkie. En ik twijfel nog
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat?Waarom krijg ik nou weer de
PI
jij twijfelt toch.
Ik weet het niet johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sws heb ik geen auto en dan moeten wachten op de eerste trein is altijd kut.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
heb je ook geen auto?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet het niet johsws heb ik geen auto en dan moeten wachten op de eerste trein is altijd kut.
Nee echt?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
uft weet je dat beach en ik elkaar vroeger niet mochten?
Het duurt tot 6u, hoelaat gaat jouw eerste trein?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet het niet johsws heb ik geen auto en dan moeten wachten op de eerste trein is altijd kut.
Als dat echt was ging ik vaker met de trein.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is niet in Rotterdamquote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef Monopoly het volgende:
Waar gaan jullie heen dan?
Als het hier is , kan je hier wel overnachten hoor Bietsj.
Geen idee, we hadden altijd ruzie, hij vond mij irritant ofzoquote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee echt?waarom niet?
[..]
Het duurt tot 6u, hoelaat gaat jouw eerste trein?
Liefde moet groeienquote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geen idee, we hadden altijd ruzie, hij vond mij irritant ofzoGelukkig is alles nu goed en hebben we harde lobi voor elkaar.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Plastic_zak komt altijd meisjes hosselen in de Holly. Ik zie hem wel eens staan vanaf mijn balkon (ik kijk uit op rookhok/buitenplaats van holly)
Mwhehehequote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Plastic_zak komt altijd meisjes hosselen in de Holly. Ik zie hem wel eens staan vanaf mijn balkon (ik kijk uit op rookhok/buitenplaats van holly)
Pics or it didnt happenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehehe![]()
Ik heb daar eens in de jacuzzi gezeten tijdens een personeelsfeest van de mac
Lekker in oktober
Ik ga toch geen longontsteking riskerenquote:
Logischquote:Op woensdag 11 april 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga toch geen longontsteking riskeren
Nee dat zou zonde zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga toch geen longontsteking riskeren
Oh jij bent dat die steeds kijktquote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Verrekijkers alles. Zit op mijn balkon elke zaterdagnacht jeweet. 4 hoog allesquote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh jij bent dat die steeds kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |