Gewoon aan de energie drink gaan. Daar word ik zelfs nog dronken van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Dalando het volgende:
Bij eventuele volgende meet mij gelieve DM sturen en niet zorgen dat jullie met z'n allen dronken gaan worden en ik cola mag gaan drinken.
Ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Het roddelen of iemands pener in je mond stoppen als diegene ligt te slapen?
kom chillings zetten danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
nooit dat ik naar een meet ga alleen chillings zetten met pz en dientje want die zijn speciaal
jmmr.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
nooit dat ik naar een meet ga alleen chillings zetten met pz en dientje want die zijn speciaal
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
ik zei niet dientje12 hoor wat voel je je aangesproken tfoe tazquote:
Volgens mij chillde ik hem nu met DVquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit tijdstip zat ik in de trein met zenuwen.
ohquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
ik zei niet dientje12 hoor wat voel je je aangesproken tfoe taz
Oke, ik weet genoegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
met jou alleen in het geheim ze mogen onze relatie niet wetenquote:
weet nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Tjezus, Pz, waarom elke keer van die achterlijke TT's?
Keihard werken voor je centen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Dalando het volgende:
Maar nu ben ik ook bereid om naar iedere meet te gaan waar ik welkom ben.
Zolang ik geld heb voor treinkaartjes ...
Mono kom hier en neem 50 euro mee.quote:
Heb je geen folderwijkje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Dalando het volgende:
Maar nu ben ik ook bereid om naar iedere meet te gaan waar ik welkom ben.
Zolang ik geld heb voor treinkaartjes ...
zoals ik al zei: pz is 'speciaal'quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Tjezus, Pz, waarom elke keer van die achterlijke TT's?
Nee je zit in Turkey (in het kalkoen)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef coban het volgende:
[..]
met jou ben ik al getrouwd wij meeten elke dag toch
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef Dimens het volgende:
Hoe Beach zich voelt als mensen in UDOWU aan het bekvechten zijn.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef Dimens het volgende:
Hoe Beach zich voelt als mensen in UDOWU aan het bekvechten zijn.
[ afbeelding ]
Ja, spaghettiquote:
ohja even vergetenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee je zit in Turkey (in het kalkoen)
Dit beeld heb ik nu ook voor mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef coban het volgende:
ik zie nu dalando als zo'n schattig justin bieber kind van 1.50 m
Gewicht (en BMI) zeggen niets over of je dik bent of nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon foto toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zo de neiging om mijn twitter te posten, daar staat alles op.
ja altijd gaan we ook winkelen toch jou meisjeskleding aantrekkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
coban gwn chillings op hoog catha jatog xx
Heb je ook een beugel?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:30 schreef Dalando het volgende:
Ik shine op die foto wel hard met mijn BB.
gewoon www.thuisbezorgd.nl ja togquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef Snuf. het volgende:
Omg eten. Dat krijg je als je bij je ouders bent, niet zelf koken
Nope, geen beugel.quote:
omg ja :$quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:30 schreef coban het volgende:
[..]
ja altijd gaan we ook winkelen toch jou meisjeskleding aantrekken
Tijdens die meet ook, man. Was stiekem even naar de wc gerend om over te geven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik word er zelf een beetje ontoepasselijk van soms
bezorgen ze ook turkijequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
gewoon www.thuisbezorgd.nl ja tog
oh ben maar gaan douchen, heb een schijthekel aan in bad zittenquote:
Deze man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
oh ben maar gaan douchen, heb een schijthekel aan in bad zitten
ik voel je mattiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef Dalando het volgende:
Kutzooi, nu denkt iedereen dat ik een klein kutkind ben.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef Dalando het volgende:
Kutzooi, nu denkt iedereen dat ik een klein kutkind ben.
quote:
waz met mijquote:
geeft niet mijn man betaalt wel xdxdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Natoerliek wel 500 euro bezorgkosten
Dit klopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:34 schreef coban het volgende:
ik heb pz zelfs nog nooit gezien maar hij is nog steeds blond en jb en 1.60 m met zo'n new era cap
In de stad?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga vanaf nu de hele avond kut roepen en bier drinken.
Waaromquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga vanaf nu de hele avond kut roepen en bier drinken.
dit dacht ik ook bij jou klopte ook ik heb goede mensenkennisquote:
ja klopt bijnaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:34 schreef coban het volgende:
ik heb pz zelfs nog nooit gezien maar hij is nog steeds blond en jb en 1.60 m met zo'n new era cap
Waarom uitgaan als je ook kan FOK!ken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:38 schreef Robophatt het volgende:
Ohh zoveel zin om uit te gaan! Mijn haar is alleen nog niet droog
Föhnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:38 schreef Robophatt het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:38 schreef Dalando het volgende:
Even denken of ik mijn Gezichtboek zal doorsturen.
okeokequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In bad zitten vind ik ook ontzettend kut, vandaar.
Tondeuse op standje 4 dan maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:38 schreef Robophatt het volgende:
kom hierheen baby dan droog ik jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:38 schreef Robophatt het volgende:
Klopt het dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef coban het volgende:
[..]
dit dacht ik ook bij jou klopte ook ik heb goede mensenkennis
Dan moet ik wel even voorzorgsmaatregelen nemen...quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:38 schreef Dalando het volgende:
Even denken of ik mijn Gezichtboek zal doorsturen.
Zelfs dat nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
okeoke
ik vind het opzich wel fijn, voor max. 5 min
oh maar na een rugby wedstrijd als alles pijn doet is een massage bad wel fijn. Maarja dan bedenk ik dat het zonde is van eht water en ga ik me verplichten om er minimaal +-30 in te zitten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ik vind het gewoon pure tijdverspilling
ik pomp al het vocht uit haarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Normaal worden vrouwen nat van hete mannen. Jij bent zo lelijk dat ze spontaan droog wordt?
you're doing it wrongquote:
trouw met mequote:
hoezoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
De posts van Pimmetje en Spouwer hebben dus voor veel warme gezorgd?
Cookie dough is lekkerder.quote:
Ik heb gisteren nog foto's gezien van iemand die 2 dagen dood in bad had gelegenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef coban het volgende:
ik lag vandaag in bad maar toen bedacht ik mij dat als ik dood zou gaan dat ik zo in bad gevonden zou worden dus stond ik maar op ik heb altijd rare gedachten tijdens het douchen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je wil alleen met me trouwen omdat ik B&J heb
Ik heb altijd cookie dough, nu maar een anderequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoezo
[..]
Cookie dough is lekkerder.
Nee uiteraard nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je wil alleen met me trouwen omdat ik B&J heb
Naaaaaaaaaaaj dat is de lekkerstequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoezo
[..]
Al die bad verhalen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoezo
[..]
Givequote:
soulmates 4everquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet
je houdt ook van Capt'n Morgan
joepiequote:
coban doe jij aan in bad gaan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef coban het volgende:
ik lag vandaag in bad maar toen bedacht ik mij dat als ik dood zou gaan dat ik zo in bad gevonden zou worden dus stond ik maar op ik heb altijd rare gedachten tijdens het douchen
Niet echt. Zoete zooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen jelly op mijn ben en jerry
Hehe, geloof ik best.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog foto's gezien van iemand die 2 dagen dood in bad had gelegen.
Geloof mij, het was niet echt smakelijk
nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen jelly op mijn ben en jerry
wtf, zeker helemaal verweekt en losse huidquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog foto's gezien van iemand die 2 dagen dood in bad had gelegen.
Geloof mij, het was niet echt smakelijk
quote:
De maden kwamen haar mond uit lopen en haar rechteronderbeen was er al vanaf gerotquote:
Kap hier eens mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Dalando het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik nog maagd ben
Ik kan wel even naar de link zoeken als je dat wilt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wtf, zeker helemaal verweekt en losse huid
Binnenkort niet meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Dalando het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik nog maagd ben
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik kan er aanzitten wanneer ik wil, hoelang ik wil, hoevaak ik wil.
Godverdomme. Ga eens ergens anders mijn leven verneuken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee nog niet. Net zoals die caramel geval. Ook nog niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je die smaak weleens gehad? Heel lekker kan ik je vertellen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar jij hebt Baked Alaska gehad en die ben ik nog steeds niet tegengekomenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nog niet. Net zoals die caramel geval. Ook nog niet.Ik loop achter.
En ja dat dacht ik al, dat jij mij dat kon vertellen.
Nee, ik haat het. Maar hier heb ik een bad en toen dacht ik leuk te doenquote:
quote:
Hahah awquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Godverdomme. Ga eens ergens anders mijn leven verneuken?
wtf ten 1ste je hebt me niet gezien en weet niet hoe ik uitzie. Ten 2de je bent zelf een hoerentee vieze vuile rechtsuitdebaarmoedergetrokkenkutsletterigekutmongoolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Opbokken incapabele grafkloon met je UI-loze kutuitstraling hoerenteef.
Ik ben geen maagd meer Dimens. Nee serieus niet.quote:
Stukjes marsmallow en witte chocolaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar jij hebt Baked Alaska gehad en die ben ik nog steeds niet tegengekomen
Mag ik zien nu? Ik ben nu wel nieuwsgierig manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De maden kwamen haar mond uit lopen en haar rechteronderbeen was er al vanaf gerot. Lekkorrr
Dat is ook nog een idee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:49 schreef Roburtt het volgende:
hee ik heb al heel lange geen udowu tinychat meegemaakt
dat is ook al heel lang geledenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:49 schreef Roburtt het volgende:
hee ik heb al heel lange geen udowu tinychat meegemaakt
Ja, wacht, even opnieuw zoeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:49 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik zien nu? Ik ben nu wel nieuwsgierig man
nee mjn tinychats falen altijd, daar kan niemand in ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan DM je iedereen in dit topic, een tinychat url.
Wat een domme kutketen aan nutteloze, overgebruikte tyfusscheldwoorden. Bedenk je eigen reeks, vieze gore achterlijke sodomerende zielloze tyfusdebiel met chronische herpes aan je godvergeten hoerenvagina.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:49 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wtf ten 1ste je hebt me niet gezien en weet niet hoe ik uitzie. Ten 2de je bent zelf een hoerentee vieze vuile rechtsuitdebaarmoedergetrokkenkutsletterigekutmongool
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat een domme kutketen aan nutteloze, overgebruikte tyfusscheldwoorden. Bedenk je eigen reeks, vieze gore achterlijke sodomerende zielloze tyfusdebiel met chronische herpes aan je godvergeten hoerenvagina.
Wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Dimens het volgende:
DV mag ik de volgende keer met je borsten spelen? Jij kan het de hele dag al dus laat mij het ook eens proberen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef Trollscience het volgende:
hoeveel kost een microchip om je stem te verhogen?
egoist.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kut mijn ouders komen net terug van vakantie en ik heb alleen voor mezelf eten besteld
Nu moet je delenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kut mijn ouders komen net terug van vakantie en ik heb alleen voor mezelf eten besteld
wtf ik kom alleen voor mezelf op vieze hoerenneukerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat een domme kutketen aan nutteloze, overgebruikte tyfusscheldwoorden. Bedenk je eigen reeks, vieze gore achterlijke sodomerende zielloze tyfusdebiel met chronische herpes aan je godvergeten hoerenvagina.
oehhquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:49 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, ik haat het. Maar hier heb ik een bad en toen dacht ik leuk te doenmaximaal 3 seconden gezeten daarna werd ik gek. Is echt niks voor mij.
![]()
Wel halve fles badzeep erin gegooid en superwild met armen zwaaien dan krijg je allemaal bubbeltjes en sopals op een oceaan woosh
50quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef Trollscience het volgende:
hoeveel kost een microchip om je stem te verhogen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wtf ik kom alleen voor mezelf op vieze hoerenneuker
pics plsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
In bad met lush
Maar ik haat stilzitten en ik ben fucking rood als ik uit bad kom want ik ga altijd in een heet bad
Ik kan toch niet weten of hij al verstuurd is hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Ja jongens, kap maar. 3 keer die link is wel genoeg
Weet ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan toch niet weten of hij al verstuurd is he
Dat is meestal wel gebruikelijk bij lijken ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik heb een keer echt een lijk gezien op een begravenis ram bleek
Kom je hem dan wel zelf ophalen of moet ik nog langs brengen ook?quote:
Allang wezen zoeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef Dalando het volgende:
Ja ik ben ingelogd met mijn gezichtsboek op TC
inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is meestal wel gebruikelijk bij lijken ja.
Is het huis netjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik kom wel bij jou opeten anders smelt het onderwegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom je hem dan wel zelf ophalen of moet ik nog langs brengen ook?
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kom wel bij jou opeten anders smelt het onderweg
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee
Aanrecht nog vol en vaatmachiene nog niet uitgeruimd
Kom er zo aan je weet tochquote:
Kan niet met mijn krullenquote:
Herkenbaar ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kom er zo aan je weet toch
[..]
Kan niet met mijn krullen
Afschuwelijk hequote:
en, nog op stap vanavond?quote:
Jaaaa als m'n haar droog isquote:
steiltang? <Is wel slecht voor je haarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Afschuwelijk he
Ik moet gewoon echt wachten tot m'n haar droog is, want als ik ze fohn wordt het coupe ontploft. Niets mee te beginnen. Tenzij ik ECHT graag een afro iwl.
had je maar minder haar moeten aanschaffenquote:
Afro's zijn voor de eckte eckte. Maar mijn haar wordt wel snel droog, 20 minuten max.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Afschuwelijk he
Ik moet gewoon echt wachten tot m'n haar droog is, want als ik ze fohn wordt het coupe ontploft. Niets mee te beginnen. Tenzij ik ECHT graag een afro iwl.
Meh, heb het een tijdje gestijld maar krullen staan me gewoon beter en het is inderdaad echt afschuwelijk voor m'n haar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:05 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
steiltang? <Is wel slecht voor je haar
Ja kan ik welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
Afro's zijn voor de eckte eckte. Maar mijn haar wordt wel snel droog, 20 minuten max.
mijn haar is binnen 1 minuut droogquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meh, heb het een tijdje gestijld maar krullen staan me gewoon beter en het is inderdaad echt afschuwelijk voor m'n haar.
[..]
Ja kan ik welHeb ze wel ongeveer op die lengte nu zeg maar.
Dan heb je geluk! Bij mij duurt het echt minimaal 1,5 - 2 uur. Toen ze nog langer waren echt 3 uur.
Wat had je gedacht?:@quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:11 schreef coban het volgende:
tering tc is niet goed voor mijn internet
wel baas hoor spouwer dacht alleen iets heel anders hehe
Wat danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:11 schreef coban het volgende:
tering tc is niet goed voor mijn internet
wel baas hoor spouwer dacht alleen iets heel anders hehe
Jaa, ik heb heel licht haar en superveel krullen dus het hangt niet zwaar en nat naar benedenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meh, heb het een tijdje gestijld maar krullen staan me gewoon beter en het is inderdaad echt afschuwelijk voor m'n haar.
[..]
Ja kan ik welHeb ze wel ongeveer op die lengte nu zeg maar.
Dan heb je geluk! Bij mij duurt het echt minimaal 1,5 - 2 uur. Toen ze nog langer waren echt 3 uur.
Oh echt? ik kan het allemaal niet herinneren manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat dan? Je had me toch al gezien op facebook?
Beetje zoals jijquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef coban het volgende:
[..]
Oh echt? ik kan het allemaal niet herinneren manbeginnend dementie dit
Hahaha shit wat dacht je bij mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef coban het volgende:
[..]
Beetje zoals jij:@:
bij jou had ik ook heel ander beeld
Troll dan alstie om 21:29:59 aanbelt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als de bezorger er om 21:30 nog niet is weiger ik te betalen
Het is al 22:18quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als de bezorger er om 21:30 nog niet is weiger ik te betalen
Ik kom ook iedere keer klaar als ik een dm van mijzelf naar iemand anders zie gaan.quote:
Ik ben nu wel hard bezig om langer haar te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |