Gewoon aan de energie drink gaan. Daar word ik zelfs nog dronken van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Dalando het volgende:
Bij eventuele volgende meet mij gelieve DM sturen en niet zorgen dat jullie met z'n allen dronken gaan worden en ik cola mag gaan drinken.
Ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Het roddelen of iemands pener in je mond stoppen als diegene ligt te slapen?
kom chillings zetten danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
nooit dat ik naar een meet ga alleen chillings zetten met pz en dientje want die zijn speciaal
jmmr.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
nooit dat ik naar een meet ga alleen chillings zetten met pz en dientje want die zijn speciaal
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
ik zei niet dientje12 hoor wat voel je je aangesproken tfoe tazquote:
Volgens mij chillde ik hem nu met DVquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit tijdstip zat ik in de trein met zenuwen.
ohquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
ik zei niet dientje12 hoor wat voel je je aangesproken tfoe taz
Oke, ik weet genoegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef coban het volgende:
met jou alleen in het geheim ze mogen onze relatie niet wetenquote:
weet nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
Tjezus, Pz, waarom elke keer van die achterlijke TT's?
Keihard werken voor je centen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Dalando het volgende:
Maar nu ben ik ook bereid om naar iedere meet te gaan waar ik welkom ben.
Zolang ik geld heb voor treinkaartjes ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |